Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:10

Goodevening all.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:10

Wat zou iedereen aan het doen zijn? Rolling Eyes

Ik kijk the Voice smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:11

Hoi Maple!!
Hoe gaat het met je? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:11

Ik kijk ook naar TVOH.

Hoi Maple! Hoe ist?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:12

Wel redelijk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:14

Dat klinkt nog niet helemaal op en top. Maar het is iig beter dan slecht. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:15

Ben je alleen Maple? Of is je 'ex' bij je?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:17

Ik wil eigenlijk gewoon niet steeds zeggen dat het eigenlijk niet gaat laughcry

Edit: hij is nu hier. Of nouja, hier thuis, hij is in z'n hobbykamer, spullen pakken voor het weekend, hij gaat morgen een weekend weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:19

Hij gaat een weekend weg met zijn nieuwe vriendin toch? Echt.. ik zou hem geen blik waardig gunnen Evil or Very Mad
Of ik zou me geen raad weten. Jouw situatie is echt k*t!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:22

Ja, met z'n nieuwe vriendin. Huppelmup. En het lukt me niet om boos op hem te blijven, ben met vlagen echt wel boos hoor, maar de echte klap en het besef dat ik m'n man straks kwijt ben begint nu een beetje te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:24

Het blijft gewoon een erg moeilijke situatie. En natuurlijk mag je zeggen dat het niet gaat. Want het is niet niets wat je moet doormaken. Het is gewoon ronduit kut en als je jezelf daaronder nog kutter voelt, dan mag dat gezegd worden. Deze situatie, deze strijd, zou ik mijn ergste vijand nog niet toewensen! hug meis!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:27

Eens met Maura. Je mag best zeggen hoe je je voelt.

Volgens mij is er niemand die niet begrijpt dat jij je momenteel helemaal niet prettig voelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:28

Even TVOH: Ik vond Marloes helemaal niet zo goed eigenlijk... Alleen haar uithaal vond ik erg fijn om te horen!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 16 dec 2011 - 9:29

Ik vind het trouwens erg knap van je Mapje dat je ook niet boos kan zijn op hem momenteel. ik zou hier niet tegen kunnen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:29

Hij gaat een weekend weg met zijn nieuwe vriendin?? Mijn God, ik zou me echt moeten inhouden om de sloten niet te laten veranderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:29

Youandi schreef:Even TVOH: Ik vond Marloes helemaal niet zo goed eigenlijk... Alleen haar uithaal vond ik erg fijn om te horen!

Mijn mening. Ik was er niet echt weg van. Maar goed, heb er ook geen kijk op natuurlijk. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:31

Reva schreef:Hij gaat een weekend weg met zijn nieuwe vriendin?? Mijn God, ik zou me echt moeten inhouden om de sloten niet te laten veranderen.

Dat zou ik ook doen. Maar in deze situatie heeft ze hem natuurlijk nog nodig voor de vaste lasten. Hoe cru het ook is, maar ze heeft hem nodig en kan niet al te veel maken wil ze het huis houden. Maar ik zou gillend gek worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:31

Jawel, dat weet ik wel, maar ik ben zo bang dat ik in een negatieve spiraal terecht kom smile Maar het risico van mezelf sterker voordoen dan ik ben is weer dat ik mezelf voorbij loop. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik ermee moet en waar ik met al die gevoelens en die chaos in m'n hoofd heen moet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:33

Maura schreef:
Reva schreef:Hij gaat een weekend weg met zijn nieuwe vriendin?? Mijn God, ik zou me echt moeten inhouden om de sloten niet te laten veranderen.

Dat zou ik ook doen. Maar in deze situatie heeft ze hem natuurlijk nog nodig voor de vaste lasten. Hoe cru het ook is, maar ze heeft hem nodig en kan niet al te veel maken wil ze het huis houden. Maar ik zou gillend gek worden.
Ja, dat is het idd.. Hij heeft toch zijn ouders gevraagd of hij daat tóch tijdelijk in kan trekken, zijn vader zou nog terugbellen. Hij werd net gebeld en is ff naar buiten gelopen nu om te bellen, dus geen idee of dat z'n vader was.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 16 dec 2011 - 9:33

Hij moet gewoon een plek vinden om te wonen. Waarom kon hij niet meer bij zijn ouders?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje vr 16 dec 2011 - 9:34

oow oke haha ik was net later dan jij...maar ben benieuwd. Ik hoop zo dat hij daar terecht kan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:34

Kun je wel bij je ouders/familie/vrienden terecht? Ik kan me wel voorstellen dat je je geen raad weet... Eerlijk gezegd weet ik je ook geen raad te geven, behalve dat je er over moet praten en dat je je gevoel vrij moet geven!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:36

Ik zou nog liever op mn rug gaan liggen voor de vaste lasten, excuus.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:38

Niet echt een vergelijkbaar verhaal, maar wel op de gevoelens van wanhoop e.d. gebaseerd....

Negen jaar geleden stond niet alleen het huwelijk van mijn ouders op springen, maar ook mijn eigen relatie. We hadden het bord 'te koop' er al voorgezet en leefden als broer en zus in één huis. Soms was er niet eens iets te merken van een breuk, omdat we nog samen boodschappen deden en andere kleine dingen. Ondanks dat ik het moeilijk had, waren mijn ouders degenen die het nog moeilijker hadden en leunden extreem op mij. Ik heb dan ook de hele scheiding meegekregen. Het voelde toen alsof ik in een achterbaan zat. Voelen, wegdrukken, lachen als een boer met kiespijn, wegdrukken.

Wat ik ermee wil zeggen is dat ik op dat moment bezig ben geweest met mezelf sterker voordoen dan ik werkelijk was en daar heb ik nog lang last van gehad. Want zelfs nu kan ik niet onder woorden brengen wat ik toen voelde. En aangezien er niemand voor mij was, wist ik later niet met wie ik erover kon praten. En nu kan ik heel slecht praten.

Dus schreeuw het vooral uit als je wilt schreeuwen, lach als je moet lachen, huil wanneer je het gevoel hebt dat je moet huilen etc. Want het gaat niet goed als je jezelf sterker voordoet dan je bent. (word je straks nog een beetje als mij. Daar moet je toch neit aan denken. :P)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:38

Reva schreef:Ik zou nog liever op mn rug gaan liggen voor de vaste lasten, excuus.

Tja, maar ja, dat doe je ook niet zomaar en al helemaal niet als je volkomen perplex staat van de situatie.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: