DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb er duidelijk geen verstand van, maar waarom mag je de kattenbak niet verschonen als je zwanger bent? Mag je je katten wel gewoon aaien/vasthouden/knuffelen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zal wel moeten, onze poes is nogal gesteld op een schoon toilet.Lily schreef:ja ik zei dat ook al tegen `m maar dat willie toch niet doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen!
Mijn vriend kent iemand bij wie het grondig mis is gegaan met de baby omdat zij de kattenbak verschoond had (wist ze niet), die baby mankeert vanalles.
Mijn vriend kent iemand bij wie het grondig mis is gegaan met de baby omdat zij de kattenbak verschoond had (wist ze niet), die baby mankeert vanalles.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
haha, en in die bak/uitwerpselen zitten bepaalde bacteriën die schadelijk zijn voor je ongeboren kindje. Tot zover ik weet kan de kat aaien geen kwaad.
Gast- Gast
Ik hoop dat onze poes tegen de tijd dat ik ooit zwanger raak een bijna volledige buiten poes is. Dan hoeft ze de kattenbak ook bijna niet meer te gebruiken.
Rush- Lady Post-a-lot
dat kan ook die van ons is een binnenkat en in `t voorjaar/zomer mag de af en toe wel naar buiten
Gast- Gast
Ja, ze is nu ook alleen met mooi droog weer even buiten, maar dat wil ik wel uitbreiden. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Dat heb ik nooit geweten, gelukkig ben ik ook nog nooit zwanger geweest
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goede morgen...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Niet zo goed... En met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Rustig, Het gaat niet goed maar het gaat ook niet slecht met me. Dus het gaat rustig met me..
Lotus: Hoe komt het?
Lotus: Hoe komt het?
Jordana- Ratel
Het ging al niet zo lekker: mijn eetstoornis zorgt voor veel verwarring en ik weet me er niet zo goed raad meer mee. Maar daar wordt aan gewerkt. Het weer is niet goed voor me, de korte dagen zijn niet goed voor me.
Daar komt nu bij dat ik net te horen kreeg dat het niet duidelijk is of een vergadering en een etentje daarna nog wel doorgaan vandaag. Moet nu afwachten tot ik daar wat over hoor en dat maakt me erg gespannen. Ik wil weten waar ik aan toe ben. Kan heel slecht tegen onzekerheid op het moment.
Daar komt nu bij dat ik net te horen kreeg dat het niet duidelijk is of een vergadering en een etentje daarna nog wel doorgaan vandaag. Moet nu afwachten tot ik daar wat over hoor en dat maakt me erg gespannen. Ik wil weten waar ik aan toe ben. Kan heel slecht tegen onzekerheid op het moment.
Lotus- Ratel
Lily schreef:ja moe maar voor de rest wel goed
Hoeveel weken ben je nou zwanger??
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Niet lekker geslapen, steeds aan het draaien. Toen ik in slaap viel rond 23.30, kreeg ik een berichtje, viel ik weer in slaap, weer een berichtje.
Even later werd ik wakker van een ruzie op de galerij. Toen was het weer stil en even later begon het weer.
Een buurman ging door het lint. "Trek ze kop eraf", klootzak, op een deur bonken, roepen/schreeuwen en dat hij 112 had gebeld.. pffff..
Even later werd ik wakker van een ruzie op de galerij. Toen was het weer stil en even later begon het weer.
Een buurman ging door het lint. "Trek ze kop eraf", klootzak, op een deur bonken, roepen/schreeuwen en dat hij 112 had gebeld.. pffff..
ook niet fijn expresso zeg, ik ben nu ruim 5 weken als ik goed reken haha.
lotus, hopelijk heb je snel duidelijkheid
lotus, hopelijk heb je snel duidelijkheid
Gast- Gast
Dat klinkt niet fijn, EB...
Ik hoop het ook, Lily. Kan hier echt heel slecht tegen.
Ik hoop het ook, Lily. Kan hier echt heel slecht tegen.
Lotus- Ratel
Hopelijk weet je snel meet Lotus.
Lily, Gefeliciteerd (vergeten te doen geloof ik) Maar je voel je wel goed buiten dat je moe bent?
Lily, Gefeliciteerd (vergeten te doen geloof ik) Maar je voel je wel goed buiten dat je moe bent?
Jordana- Ratel
Lily: spannend hoor allemaal!
Pff nee was zeker niet fijn en mijn slaapkamer zit aan de galerij kant, dus kon er niet doorheen slapen.
Durfde niet mijn voordeur open te doen en er wat van te zeggen.
Pff nee was zeker niet fijn en mijn slaapkamer zit aan de galerij kant, dus kon er niet doorheen slapen.
Durfde niet mijn voordeur open te doen en er wat van te zeggen.
ja hoor gaat goed, `s avonds wel last van m`n buik/beetje misselijk maar nog niet heel erg misselijk ofzo.
Gast- Gast
Fijn dat het goed gaat, Lily!
Lotus- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: