DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
ow ja het gaat goed hier hoor, slaap alleen al een paar nachten slecht dus ben nu echt moe. En onze ouders weten het inderdaad, gisteren kwamen m`n schoonouders op bezoek en hadden al een knuffelbeer bij haha.
Gast- Gast
Ahh lief! Jullie gaan vast nog veeeel meer krijgen!
Ik ben bijna thuis dus gauw even omkleden en dan naar t depot. Tot later!
Ik ben bijna thuis dus gauw even omkleden en dan naar t depot. Tot later!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ok, zal zo een foto plaatsen
En ja Princess Peach met overgewicht, ik had haar wat voller getekend dan ze eigenlijk is.....
En ja Princess Peach met overgewicht, ik had haar wat voller getekend dan ze eigenlijk is.....
Gast- Gast
Hoi allemaal,
Is het haakvirus hier toegeslagen? Ik kan dt echt nit,haha. En nu al helemaal niet mt mijn worstvingers van t vocht...
Ik vind tcwel vreemd trouwens een huis zonder kachel... Of zit r wel andere verwarming in?
Is het haakvirus hier toegeslagen? Ik kan dt echt nit,haha. En nu al helemaal niet mt mijn worstvingers van t vocht...
Ik vind tcwel vreemd trouwens een huis zonder kachel... Of zit r wel andere verwarming in?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn eerste schilderijtje:
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Zelda op wo 14 dec 2011 - 23:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
niet mijn smaak maar zien er leuk uit
en PS jeetje wat heb jij een onderschrift zeg
Gast- Gast
Haha nee dat kan ik me voorstellen hoor. Niet iedereen houdt van veel kleur in een schilderijLily schreef:niet mijn smaak maar zien er leuk uit
Gast- Gast
LOL ik zou hiermee ook niet bij m'n vriend hoeven aankomen inderdaad. Maar ik hou wel van dat soort dingen.
Gast- Gast
Leuk gedaan Zelda! Lekker creatief
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn vriend vindt het juist leuk! Had ik ook niet verwachtVergeet-me-nietje schreef:LOL ik zou hiermee ook niet bij m'n vriend hoeven aankomen inderdaad. Maar ik hou wel van dat soort dingen.
Gast- Gast
Morning!
Wat een leuke schilderijtjes Zelda!!
Wat een leuke schilderijtjes Zelda!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
mag ik ook even zeggen dat ik trots ben op m`n vriend, hij heeft gisteren de kattenbak gedaan en gaat dat de komende 8-9 maanden nog doen
Gast- Gast
Ook niet meer dan logisch natuurlijk, jij mag nu de kattenbak niet meer verschonen omdat je daar ernstig ziek van kan worden.Lily schreef:mag ik ook even zeggen dat ik trots ben op m`n vriend, hij heeft gisteren de kattenbak gedaan en gaat dat de komende 8-9 maanden nog doen
Gast- Gast
daarom en hij en m`n paps en mams vinden dat we geen risico moeten lopen. Maar hij gaat daarvan helemaal over z`n nek dus hij had gisteren z`n trui over z`n halve gezicht gedaan haha.
Gast- Gast
Waarom gaat hij daar van over z`n nek? Het stinkt toch helemaal niet?Lily schreef:daarom en hij en m`n paps en mams vinden dat we geen risico moeten lopen. Maar hij gaat daarvan helemaal over z`n nek dus hij had gisteren z`n trui over z`n halve gezicht gedaan haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga maar eens even aan mijn (berg) huiswerk!
Goodday!
Goodday!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Oh, bah. Ik schep 'm iedere dag leeg, maar het stinkt nooit. Alleen als ze net gekakt heeft en ik moet scheppen.Lily schreef:hier wel hoor ...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: