Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kan wel janken, om mijn telefoonrekening...

+25
Blair
Ella
Merai
VeryCherry
Jilke
Muurvlindertje
Lien
Arwyn
Suus
CCC
Polly
Antibes
Esperanza
Blond
Rush
Sue
Marin
Dora
mzcharlotte
Caro
MissD
TukTuk
Lady1984
lieke89
GeKKiE
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ik kan wel janken, om mijn telefoonrekening... - Pagina 4 Empty Re: Ik kan wel janken, om mijn telefoonrekening...

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:21

GeKKiE schreef:Het was al automatisch afgeschreven....

Dan kun je het nog steeds storneren. Je hebt altijd 56 dagen om een automatische incasso terug te draaien.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan wel janken, om mijn telefoonrekening... - Pagina 4 Empty Re: Ik kan wel janken, om mijn telefoonrekening...

Bericht  mzcharlotte wo 21 dec 2011 - 3:30

Wat lief van je vader Gekkie.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  GeKKiE wo 21 dec 2011 - 6:26

Ik ben hem erg dankbaar! Mijn lieve paps...
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 7:29

Toet schreef:
Babydoll schreef:Toen ik de titel van topic zag dacht ik echt dat het om een bedrag van €500,00 ging ofzo, haha.

Ik vind dit zo'n flauwe reactie. Alsof 150 niet veel geld voor iemand kan zijn.
+1! Ik zou het nu niet kunnen betalen.. Je kan nooit in andermans portemonnee kijken..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  marjoleinnn do 22 dec 2011 - 4:07

AngelNyn schreef:
Toet schreef:
Babydoll schreef:Toen ik de titel van topic zag dacht ik echt dat het om een bedrag van €500,00 ging ofzo, haha.

Ik vind dit zo'n flauwe reactie. Alsof 150 niet veel geld voor iemand kan zijn.
+1! Ik zou het nu niet kunnen betalen.. Je kan nooit in andermans portemonnee kijken..
Ik zou 150,00 ook wel veel vinden voor een telefoonrekening, maar opzich..als je zo'n topic titel ziet snap ik best dat mensen denken dat het om een enorm bedrag gaat.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blair di 27 dec 2011 - 5:42

Niks flauws aan, ook helemaal niet zo bedoeld anders had ik wel wat anders gezegd. De titel kwam écht over alsof het om een rekening van een paar honderd euro ging.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Arwyn di 27 dec 2011 - 5:48

Ik vind persoonlijk 150,- echt veel voor een telefoonrekening en zou daar ook ontzettend van schrikken!
Mijn rekening is normaal nog geen 30,- in de maand en ik heb gewoon echt geen 150,- zomaar liggen voor zo'n rekening.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blair di 27 dec 2011 - 6:19

Ik heb ook nergens gezegd dat het niet veel was. Voor mij kwam de topictitel zo over, en dat was niet flauw bedoeld, als ik flauw wilde zijn had ik gezegd "Dat is toch helemaal niet veel" of "Wat zeur je nou?!". Vervelend dat sommige nu woorden in mijn mond leggen zoals die opmerking over "Je kan niet in iemand anders zijn portemonnee kijken." Mijn reactie word hiermee ook totaal uit zijn verband gerukt. Flauw hoor smile .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: