Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoonrekening..

2 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoonrekening..  Empty Telefoonrekening..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:57

Zoals ik laatst in een topic heb vermeld.. kon ik op internet zien dat ik een enorm hoge rekening had. Inmiddels heb ik hem ontvangen, maar ik vraag mij verschillende dingen af.

Telefoonrekening..  2zgduvn

-------------------

Ik heb een hi 20 bundel. Dus 480 smsjes of 120 belminuten. Als ik nu bij specificatie details kijk dan zie ik dat hij belminuten vanaf 17 februari berekend en smsjes vanaf 9 februari (beide berekent tot 20 maart) Ik vraag me af of dit wel kan kloppen.. Verder vraag ik me af of de kosten buiten de bundel niet wat specifieker moeten zijn? ik weer dus nu niet wat binnen/buiten de bundel is gegaan.

pfff ik haat hoge telefoonrekeningen als ik voor mijn gevoel helemaal niet veel heb gebeld! :shock:

Laatst aangepast door Jade op di 29 maa 2011 - 6:04; in totaal 4 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonrekening..  Empty Re: Telefoonrekening..

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:00

Ik kijk echt nooit naar de specificaties omdat ik er nooit overheen ga...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:00

Je hebt gigantisch buiten je bundel gesms't en gebeld, natuurlijk is die dan hoog! Ik zou als je dit vaker hebt gelijk voor 10 euro onbeperkt sms-en gebruiken en dan kun je die 20 euro voor alleen belminuten gebruiken, dan kom je er niet meer overheen. Want dat is DUUR. Of je kunt er 25 euro van maken ipv 20.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:02

Isabella schreef:Je hebt gigantisch buiten je bundel gesms't en gebeld, natuurlijk is die dan hoog! Ik zou als je dit vaker hebt gelijk voor 10 euro onbeperkt sms-en gebruiken en dan kun je die 20 euro voor alleen belminuten gebruiken, dan kom je er niet meer overheen. Want dat is DUUR. Of je kunt er 25 euro van maken ipv 20.

ik heb dit nog nooit gehad :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:03

Je weet dat je telefoonnummer nu zichtbaar is voor iedereen...?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:03

SunnyScience schreef:Je weet dat je telefoonnummer nu zichtbaar is voor iedereen...?

ik zag het Embarassed moment

Gast
Gast

Bericht  Melis_je di 29 maa 2011 - 6:04

Als alles (ook internet, al maak je daar geen gebruik van) vanaf een andere datum is berekend, denk ik dat je daar wel wat mee kan. Dat moet niet kunnen, toch? Dan kan je nooit rekening houden met je bundeldatum. Misschien kan je wat later verrekenen vorige rekening.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:05

Ik had dit laatst ook. Ik had in een keer een tel rekening van 136 euro. Schrok me rot, maar denk dat dit kwam omdat ik in het buitenland heb zitten internetten. En dat kost norgal wat geld

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:06

Het probleem is.. dat ik er op 5 maart? achter kwam dat mijn rekening hoog zou worden (toen was het al rond de 80 euro) ik heb daarna niet meer gesmst/gebeld.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je di 29 maa 2011 - 6:08

Waarom is dat het probleem? Je maand duurt trouwens 33 dagen. Misschien kan je daar ook nog wat over zeggen tegen de medewerker.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:11

Melis_je schreef:Waarom is dat het probleem?

Hmmzz t staat er een beetje vaag!

maaarrr ik kreeg op 18 februari een sms dat mijn nieuwe abbo in zou gaan.. 15 dagen later, zit ik er dus al 50!! euro overheen, terwijl ik in mijn specificatie kan zijn dat ik vanaf 18 februari dus niet aan mijn belminuten /smsjes ben gekomen. In de periode van 9 februari tot 18 februari heb ik wel redelijk veel gebeld/gesmst.. Ik ga morgen op het werk denk ik maar even bellen, vind dit wel raar. Mijn vorige rekening was gewoon 30 euro.. (net als altijd eigenlijk en heb voor mn gevoel echt veeeel minder gebeld)

Gast
Gast

Bericht  Melis_je di 29 maa 2011 - 6:17

Maar (toen je je post nog niet ge-edit had) je bundels gaan allemaal op een andere dag in. Dat is toch niet handig? Zo kan je helemaal geen rekening houden met je verbruik. Ik zou denken dat dat in ieder geval een foutje is en anders zou ik die twee dagen teveel in ieder geval willen overschrijven naar een andere maand, zodat je een verbruiksmaand van 31 dagen hebt. In dit geval scheelt het nogal.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:19

Melis_je schreef:Maar (toen je je post nog niet ge-edit had) je bundels gaan allemaal op een andere dag in. Dat is toch niet handig? Zo kan je helemaal geen rekening houden met je verbruik. Ik zou denken dat dat in ieder geval een foutje is en anders zou ik die twee dagen teveel in ieder geval willen overschrijven naar een andere maand, zodat je een verbruiksmaand van 31 dagen hebt. In dit geval scheelt het nogal.

ja klopt! Ik ga morgen meteen even contact opnemen.. bedankt voor je reacties smile

Gast
Gast

Bericht  Moon di 29 maa 2011 - 10:38

Woow.. haha had ik dat bedrag maar!

Ik zag vandaag dat er een mega bedrag was afgeschreven.. poeh.. baal er nog van! (218 euro!!!)

Bij het nakijken zag ik ook dat ik dus geen 1000 smsjes per maand heb.. en dat ik dus 800 smsjes mag gaan betalen.. en veel teveel belminuten..
Ik heb mijn abonnement maar aangepast in de hoop dat ik nu wel rond de 50 euro blijf hangen..
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:45

1000 smsjes? Why? Ik ben nog geen 20 euro per maand kwijt en dan bel ik en sms ik ook nog wel (een paar per maand naar het buitenland zelfs). Heb er ook nog internet bij dus gebruik waar ik kan internet om te smsen. Scheelt ook weer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: