twijfel om een nintendo ds te kopen..
+10
TukTuk
Koffieleut
Jeanette
Susan
bolus26
Zwerver
Linnie1985
Arwyn
Rush
Tesss
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
twijfel om een nintendo ds te kopen..
Heb namelijk ook een wii maar daar doe ik niet zoveel meer mee. Aleen maar mezelf wegen neem er de tijd ook nooit voor.
Ik denk dat je een ds makkelijker snel even pakt.
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Ik denk dat je een ds makkelijker snel even pakt.
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Re: twijfel om een nintendo ds te kopen..
Ik heb ze beide verkocht omdat ik er na een paar keer niets mee deed. Heb wel meer met m`n Nintendo DS gedaan dan met de Wii.
Nu heb ik een PS3.
Nu heb ik een PS3.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Geen aanrader dus als ik al niks met mijn wii doe?
Heb een hebben hebben gevoel maar dat zal je vast wel kennen.
Tesss- Fluisteraar
Hoe gaat het met je dieet rush?
Tesss- Fluisteraar
Ik heb een Wii en een DS, maar de DS gebruik ik toch meer.
De Wii vind ik zo'n gedoe. Moet ik eerst het kleed en de tafel opzij schuiven, halve inrichting veranderen, haha, anders heb ik er gewoon geen ruimte voor. De DS pak ik elke avond om nog even te Picrossen voor ik ga slapen en ik neem hem ook mee op vakantie. Als ik dan even geen zin heb om te lezen, ga ik Professor Layton spelen of zo
De Wii vind ik zo'n gedoe. Moet ik eerst het kleed en de tafel opzij schuiven, halve inrichting veranderen, haha, anders heb ik er gewoon geen ruimte voor. De DS pak ik elke avond om nog even te Picrossen voor ik ga slapen en ik neem hem ook mee op vakantie. Als ik dan even geen zin heb om te lezen, ga ik Professor Layton spelen of zo
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er 2 haha. 1 roze zelf gekocht en 1 zwarte van mijn ma die had zo'n grote gekocht en mocht die van haar hebben. Ik doe het vooral s'avonds in bed, en ik heb zo'n kaartje waarmee je gedownloade spelletjes kan spelen ideaal.
Ik heb ook nog een Wii en een XBox360 doe er zelf ook niet zo veel mee. Als ze in de huiskamer stonden deed ik er denk ik meer mee, maar mijn vriend wil dat niet hebben:(.
Ik heb ook nog een Wii en een XBox360 doe er zelf ook niet zo veel mee. Als ze in de huiskamer stonden deed ik er denk ik meer mee, maar mijn vriend wil dat niet hebben:(.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Arwyn schreef:Ik heb een Wii en een DS, maar de DS gebruik ik toch meer.
Ik vind bij de wii echt een nadeel dat je altijd maar moet bewegen in plaats van ouderwets spelen op mario en donkey kong na.
Ik dacht misschien is een ds dan leuker voor mij.
Tesss- Fluisteraar
xboxx 360 hebben wij ook nog doen we ook geen bal mee.
Zou dat nog wat opbrengen om die te verkopen?
Zou dat nog wat opbrengen om die te verkopen?
Tesss- Fluisteraar
Arwyn schreef:Ik heb een Wii en een DS, maar de DS gebruik ik toch meer.
Idd op vakantie is het ideaal, ook voor in het vliegtuig. Toen ik naar Amerika ging (was 8 uur vliegen) had ik mijn boekjes best wel snel uit, dus die DS was ideaal.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik had een wii, toen en DS en nu weer een Wii
Ik had de wii ook verkocht omdat ik er inderdaad niks mee deed. Ik wilde wel graag de DS maar die heb ik verkocht omdat ik er absoluut niet op kon kijken. Ik kreeg enorme hoofdpijn van het schermpje. Ben toen erg de Wii gaan missen en heb nu weer een wii.
Ik had de wii ook verkocht omdat ik er inderdaad niks mee deed. Ik wilde wel graag de DS maar die heb ik verkocht omdat ik er absoluut niet op kon kijken. Ik kreeg enorme hoofdpijn van het schermpje. Ben toen erg de Wii gaan missen en heb nu weer een wii.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Nou, ik verlies m`n interesse in games nogal snel.Tesss schreef:Geen aanrader dus als ik al niks met mijn wii doe?
Met m`n dieet gaat het goed, maar het is wel moeilijk, zo in december.
Rush- Lady Post-a-lot
Je kan vast nog wel wat voor je Xbox krijgen hoor.
Wij hebben net een PS3 nu en heb nieuwe spelletjes besteld vandaag, ben benieuwd!
Wij hebben net een PS3 nu en heb nieuwe spelletjes besteld vandaag, ben benieuwd!
Rush- Lady Post-a-lot
En ik heb nog een oudere xboxx whoei nu op vraag/aanbod gezet misschien leuk voor iemand zo tegen de feestdagen. Als ik deze kwijt raak ga ik de andere xboxx ook verkopen.
Tesss- Fluisteraar
Ik zou 'm op Marktplaats zetten. Was m`n Wii ook zomaar kwijt vorig jaar, kerstcadeautje!Tesss schreef:En ik heb nog een oudere xboxx whoei nu op vraag/aanbod gezet misschien leuk voor iemand zo tegen de feestdagen. Als ik deze kwijt raak ga ik de andere xboxx ook verkopen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik zou 'm op Marktplaats zetten. Was m`n Wii ook zomaar kwijt vorig jaar, kerstcadeautje!Tesss schreef:En ik heb nog een oudere xboxx whoei nu op vraag/aanbod gezet misschien leuk voor iemand zo tegen de feestdagen. Als ik deze kwijt raak ga ik de andere xboxx ook verkopen.
Probeer het eerst hier als het niet lukt zet ik hem op marktplaats.
Vraag me af of iemand hem wil omdat het wel een oudere versie is.
Tesss- Fluisteraar
Een ds is zo makkelijk voor op vakantie! Buiten de vakantie gebruik ik hem weinig, tenzij er nieuwe spelletjes zijn.
Wij hebben ook een wii en die gebruik ik met vlagen.
Wij hebben ook een wii en die gebruik ik met vlagen.
Gast- Gast
je mag mijn ds zo overkopen,doe er nooit wat mee!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een DS Lite, ruilen voor de Wii?
edit: mét een R4-kaartje en een paar honderd spellen op dvd
edit: mét een R4-kaartje en een paar honderd spellen op dvd
Gast- Gast
Wij hebben zowel de Wii als de Nintendo DS en ik heb de Nintendo DS stukken meer gebruikt dan de Wii. Wii is in mijn ervaring echt zoiets wat je een paar weken lang heel fanatiek doet en daarna niet meer, de Nintendo DS pak je er inderdaad gewoon even bij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb ze ook beiden en ik gebruik de Wii meer dan de DS. Nu heb ik voor de Wii ook meer spelletjes en heb ik de spelletjes voor de DS al uitgespeeld. Deze ligt nou een beetje te verstoffen. Maar goed idee om die tijdens het reizen mee te nemen in het vliegtuig! Ik ben gek op Zelda en die ben ik nu weer fanatiek aan het spelen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wij hebben een wii gehad maar waren er heel snel flauw van. Nu hebben we een ds, die gebruiken we (ik vooral) veel meer. Meestal speel ik een periode heel veel en daarna weer een periode veel minder. Kortom, ik vind de ds veel leuker!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik heb een PSP, op reis gekocht in Thailand, maar moet eerlijk bekennen dat ik hem sinds de reis niet meer gebruikt heb eigenlijk.
Op reis was het ideaal, lange busritten (busritten van +8 uur), dan is het wel leuk om naast een boek ook zo iets te hebben. Zelfde als in het vliegtuig etc. Maar hij ligt dus al 3 jaar in de kast. Verkopen doe ik niet, want het is ook wel speciaal voor me omdat hij uit Thailand komt.
Ik denk dat als je je WII nu al amper gebruikt, dat je hetzelfde met een DS gaat krijgen, de eerste weken is het leuk maar daarna zal je hem al sneller laten liggen, maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Op reis was het ideaal, lange busritten (busritten van +8 uur), dan is het wel leuk om naast een boek ook zo iets te hebben. Zelfde als in het vliegtuig etc. Maar hij ligt dus al 3 jaar in de kast. Verkopen doe ik niet, want het is ook wel speciaal voor me omdat hij uit Thailand komt.
Ik denk dat als je je WII nu al amper gebruikt, dat je hetzelfde met een DS gaat krijgen, de eerste weken is het leuk maar daarna zal je hem al sneller laten liggen, maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
wij hebben er ook ergens 1 liggen maar doen er niks meer mee. In het begin speelden we er veel spelletjes enzo op maar nu ligtie maar te liggen.
Gast- Gast
Wij hebben een DS, soms spelen we er maanden niet op, dan weer af en toe wel. Meestal wanneer we gaan reizen wordt hij gebruikt. En soms thuis. Ben er blij mee. Heb zo'n kaartje waar heel veel verschillende spelletjes op staan, ideaal.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» Kaartje Nintendo Dsi
» nintendo ds vraagje
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» Kaartje Nintendo Dsi
» nintendo ds vraagje
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: