Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

+5
Summerlovin
Blond
Tsjip
girli
Hoochie
9 plaatsers

Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Hoochie ma 12 dec 2011 - 6:28

Mijn vriend is maandag jarig en ik heb nog steeds geen cadeautje Sad Ik had 4 keuzes en allemaal gaat het niet door en nu weet ik het echt niet meer. Ik had bedacht
- nieuwe zonnebril -> hij heeft besloten zijn oude te laten maken
- abonnement op de donald duck -> die heb ik hem gegeven toen we een jaar samen waren
- wake-up light -> krijgt hij van mijn ouders want ik ging toch optie 4 geven
- kaarten voor bryan adams -> alleen nog kaarten te krijgen ergens ver weg in een hoekje

Dus ik het maar eens vragen wil meneer een afzuigkap Rolling Eyes nou dat vind ik dus echt een stom cadeau om te geven. Ik weet het echt niet meer, hebben jullie nog leuke ideetjes. Had ik dat abonnement maar niet eerder gegeven Mad


Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  girli ma 12 dec 2011 - 6:31

Houdt hij bijvoorbeeld van wijn/bier? Een mooie dure fles wijn bijv.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 6:32

Of een doe-kado? Samen een weekendje weg, of zo'n mannending, rijden in een snelle auto ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Tsjip ma 12 dec 2011 - 6:35

En kijk eens in het topic: kerstcadeautjes voor je vriend! Misschien doe je daar ideeën op.

Of je maakt een pakketje met allerlei kleine dingetjes. Lekkere doucheschuim, geurtje, deo, tijdschrift, dvd-tje etc.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Blond ma 12 dec 2011 - 6:59

- half uurtje rijden in een Ferarri of Porche of Lambourgini??
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:47

Een nieuw horloge of ander sierraad, een boek, een computerspelletje, hoesje voor zijn telefoon, een dagje weg, weekendje weg, slipcursus, dagje ferrari rijden, een dvd, een lekker etentje, een geurtje, nieuwe kleren.... je kunt het zo gek niet bedenken smile

Wel balen zeg dat je 4 opties geen opties meer zijn, kun je niet met zijn ouders afspreken dat zij wat anders gaan halen en dat jij alsnog de lamp gaat halen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:54

Een horloge, dvd box van serie die hij leuk vindt, abonnement op bv. Quest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Summerlovin ma 12 dec 2011 - 8:56

Mijn vriend is ook maandag jarig, ik heb een pizzarette voor hem gekocht!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  PluDan ma 12 dec 2011 - 8:59

Ik hou dit topic ff in de gaten!
Mijn vriend is binnenkort jarig!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Hoochie ma 12 dec 2011 - 10:17

Bedankt voor jullie ideeën. Mijn vriend is ook gewoon zo lastig om cadeautjes voor te kopen. Lezen houdt hij niet van, wel van films kijken, maar we hebben zo'n mediabox dus hij download alles. De dingen die hij wil hebben koopt hij of zijn verschrikkelijk duur. En de kleinere cadeautjes zoals een luchtje en hij wil graag een zaag die koop ik voor kerst.

Ik had nu bedacht, om 3 canvasschilderijen te geven van onze vakantie naar Kenia. Hij wil ze graag boven de bank hangen, maar ik denk nog even of ik dat een leuk cadeau vindt.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Prosecco ma 12 dec 2011 - 19:34

Misschien voor de Bryan Adams kaarten even op marktplaats kijken?

Ik weet niet of dit wat is http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/concerten-pop/511591660-bryan-adams-kaarten-in-ahoy-rotterdam.html?return=eJwtjNsKgzAQRP9F0EdNlEobCUW%2Foq%2BpSTGYy5KN9Eb%2FvSvt05zZmVkluHhbwQYUvD%2BJAo1K8zIsOYNomjWCCbVXac3glMpYB9f8KjUscH44ySuNMseyG3nZTdoSkLpM%2BrJAiDeN%2FxT2KyPwFIxh8ybZmex6J3tNTxXK9tAypZWnyRRx%2F9ZWAJtkFUTMc9RGdkfeT5di%2BHwBVKk7Vw%3D%3D&df=1&fta=eNo9kc1u4zAMhN9FQHMW9WNJFHLZB9jz3gLqrzXqxEbktN4t%2Bu5ryUFvHwYcDjEkNPhV0SJ73KfLB02V%2BYoOkG3TGU6pntcZwacR%2FbTiv3HxtaS6K8uK3F8XvD2u%2BT5G%2F%2F6J4f6Xbi%2BCU6Jr9XMdUZyW5XHmp2Wua5xTPksLw68%2FLUIhW%2Bg1Mz%2FuyypKZGPq2cJpZDK4mAQMmwwUIXPYmlIGDRtkC1qquIMpTunQwUZ3zDxdP8MmhyRKB6Xy7nJZugzdnoo15gABqUGEFEWDMBB1hUK0PYJsEbrDANTtJAD6ZgIdeQNX1BO4MXnbo5XTxywE1%2FdZXqxtYEAY12Cw2fVLB654bqBj5vIAXfqBKhYrD8jQr1AqBGp9wV7dOi%2BU6mXKt9f1rVUq2xORXWm7tJb3YhOCau0io0%2Fmfz%2Fxg3lCjl%2Ff3%2F8BC0%2BfkQ%3D%3D&fta_ind=10&fs=1

Maar vaak worden op marktplaats kaarten ook nog door particulieren aangeboden omdat ze toch niet blijken te kunnen oid.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Hoochie wo 14 dec 2011 - 4:53

Prosecco schreef:Misschien voor de Bryan Adams kaarten even op marktplaats kijken?

Ik weet niet of dit wat is http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/concerten-pop/511591660-bryan-adams-kaarten-in-ahoy-rotterdam.html?return=eJwtjNsKgzAQRP9F0EdNlEobCUW%2Foq%2BpSTGYy5KN9Eb%2FvSvt05zZmVkluHhbwQYUvD%2BJAo1K8zIsOYNomjWCCbVXac3glMpYB9f8KjUscH44ySuNMseyG3nZTdoSkLpM%2BrJAiDeN%2FxT2KyPwFIxh8ybZmex6J3tNTxXK9tAypZWnyRRx%2F9ZWAJtkFUTMc9RGdkfeT5di%2BHwBVKk7Vw%3D%3D&df=1&fta=eNo9kc1u4zAMhN9FQHMW9WNJFHLZB9jz3gLqrzXqxEbktN4t%2Bu5ryUFvHwYcDjEkNPhV0SJ73KfLB02V%2BYoOkG3TGU6pntcZwacR%2FbTiv3HxtaS6K8uK3F8XvD2u%2BT5G%2F%2F6J4f6Xbi%2BCU6Jr9XMdUZyW5XHmp2Wua5xTPksLw68%2FLUIhW%2Bg1Mz%2FuyypKZGPq2cJpZDK4mAQMmwwUIXPYmlIGDRtkC1qquIMpTunQwUZ3zDxdP8MmhyRKB6Xy7nJZugzdnoo15gABqUGEFEWDMBB1hUK0PYJsEbrDANTtJAD6ZgIdeQNX1BO4MXnbo5XTxywE1%2FdZXqxtYEAY12Cw2fVLB654bqBj5vIAXfqBKhYrD8jQr1AqBGp9wV7dOi%2BU6mXKt9f1rVUq2xORXWm7tJb3YhOCau0io0%2Fmfz%2Fxg3lCjl%2Ff3%2F8BC0%2BfkQ%3D%3D&fta_ind=10&fs=1

Maar vaak worden op marktplaats kaarten ook nog door particulieren aangeboden omdat ze toch niet blijken te kunnen oid.
Ik heb hier ook naar zitten kijken, maar ik weet niet ben er een beetje huiverig voor. En ik had kaarten gezien die waren 79 euro, maar ze zijn verkocht voor 49 dus dat heb ik er dan ook weer niet voor over.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Arwyn wo 14 dec 2011 - 5:45

Mij lijken die kaartjes voor Bryan Adams dan het leukst.
Idd even op Marktplaats neuzen en dan kijken of er misschien iemand in de buurt woont, dat je daar voor maandag nog even heen kunt rijden om ze zelf op te halen.
Als je ze laat versturen, zou ik dat wel verzekerd laten doen en ik zou de adres gegevens van de verkoper willen. Ben wel eens opgelicht en sindsdien vraag ik dat altijd als het om dure dingen gaat.

Rijden in een Ferrari oid ben ik trouwen van plan als cadeau voor mijn vriends verjaardag (pas in april, haha). Hoop alleen dat ik dan weer inkomsten heb, anders is het denk ik toch wat te duur.. Nu maar vast sparen! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Snoopy wo 14 dec 2011 - 7:54

Arwyn schreef:Mij lijken die kaartjes voor Bryan Adams dan het leukst.
Idd even op Marktplaats neuzen en dan kijken of er misschien iemand in de buurt woont, dat je daar voor maandag nog even heen kunt rijden om ze zelf op te halen.
Als je ze laat versturen, zou ik dat wel verzekerd laten doen en ik zou de adres gegevens van de verkoper willen. Ben wel eens opgelicht en sindsdien vraag ik dat altijd als het om dure dingen gaat.

Rijden in een Ferrari oid ben ik trouwen van plan als cadeau voor mijn vriends verjaardag (pas in april, haha). Hoop alleen dat ik dan weer inkomsten heb, anders is het denk ik toch wat te duur.. Nu maar vast sparen! Wink

Die staat ook vaak op vakantieveilingen! In de gaten houden dus.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer Empty Re: Aaaaaaaaaaaaaaagh ik weet het niet meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum