Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

+15
LMCurious
Bruintje Beer
kwak
Liadan
Flip Fluitketel
Kat1980
sheila123
pindaatje
loesje
Pussycat
Star007
Blue flower
Annemie
Susan
frolic
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Susan ma 12 dec 2011 - 6:53

Elodie schreef:Mijn zoontje wordt vaak door ouderen als meisje aangezien omdat ie vrij lange haren heeft. Laatst waren we op een verjaardag en die vrouw bleef maar 'ze' en ' haar' zeggen. Op een gegeven moment hebben we er maar niks meer van gezegd;)

Doet me denken aan de inmiddels overleden oma van Dion. We waren daar een keer, Yrsa had een rokje en topje van Jottum aan met veel bloemetjes en kantjes en Ezra had daar in zijn blootje door de tuin gerend, maar toch bleef ze consequent 'hij' zeggen over Yrsa en 'zij' over Ezra.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Liadan ma 12 dec 2011 - 8:20

Hier een echt meisjemeisje en onze zoon is groot, breed en zwaar en heeft een echt jongenskoppie (vinden de meeste mensen), dus hier zien mensen het meestal wel meteen. Toen Yara nog een baby was waren er ook wel af en toe mensen die vroegen of het een jongen of meisje is, ook als ze helemaal in het roze gekleed was. En ook vooral oude mensen die zich daar dan in vergisten, ik vond dat altijd wel grappig smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  kwak ma 12 dec 2011 - 8:21

ja, sommige mensen zijn ook echt dom.
mijn dochter was compleet in het roze, incl roze jas met hartjes en bloemetjes en dan krijg je nog de opmerking, wat een schattig jochie heb je!

vreemd...?!?!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Bruintje Beer ma 12 dec 2011 - 8:30

Bij de oudste had ik dit probleem wel toen ze nog baby was terwijl haar jasje knalroze was. Is echt wel vaak gebeurt.
Bij de jongste hebben nog geen ene keer gehoord dat het een meisje is. Hij heeft ook echt een jongenskoppie.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  LMCurious ma 12 dec 2011 - 10:57

Bij Joris hebben we dat nooit gehad. Die was vanaf dag 1 overduidelijk een jochie! Ik had ook een beetje een rozig shirtje, maar zelfs dan zag je gewoon dat het een jongen is.

Milou lijkt heel erg op Joris, is net iets fijner, maar dat zijn maar kleine dingen. Bij haar twijfelen mensen wel vaak. Nu vragen ze het vaker of het een jongen of meisje is. Oma overigens beweerde bij hoog en laag dat Milou ook echt een meisje meisje was, en dat je dat ook echt wel kon zien, net zoals je bij Joris zag dat het een jongen was. Toen hebben we foto's geshopt (mutsje geruild met die van Joris toentertijd) en toen zag ze niet dat het Milou was. Dus was overduidelijk het bloemenmutsje wat ze zag als meisje meisje en niet het babytje zelf. haha.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Susan ma 12 dec 2011 - 11:01

Ik vind pasgeboren baby's vrijwel nooit een typisch jongens- of meisjesgezichtje hebben, dat komt echt later pas.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Teddyaapje ma 12 dec 2011 - 11:01

T. heeft al sinds zijn geboorte een echt jongenskoppie. Hij is wel fijn gebouwd, maar als ik hem in het roze zou steken zou denk ik nog duidelijk zijn dat het een jongen is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Teddyaapje ma 12 dec 2011 - 11:01

Susan schreef:Ik vind pasgeboren baby's vrijwel nooit een typisch jongens- of meisjesgezichtje hebben, dat komt echt later pas.

dat ben ik niet met je eens
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Susan ma 12 dec 2011 - 11:04

Tja, dat kan. smile
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 20:48

2 hele duidelijke jongens, vanaf het begin. Het lijkt mij ook echt niet leuk als mensen het verkeerde geslacht noemen richting je kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 21:24

Teddyaapje schreef:
Susan schreef:Ik vind pasgeboren baby's vrijwel nooit een typisch jongens- of meisjesgezichtje hebben, dat komt echt later pas.

dat ben ik niet met je eens

Nee dat vind ik ook niet. S. had direct echt een jongens gezichtje. Nu nog steeds trouwens. Ik heb 1 keer de opmerking gekregen "wat een lief meisje" Maar volgens mij had die vrouw d'r ogen dicht toen ze dat zei want hij had een blauw shirtje aan en een blauw petje met zijn naam erop Wink


Laatst aangepast door Razz_ op ma 12 dec 2011 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Susan ma 12 dec 2011 - 21:56

Ja, maar als je wéét dat een baby een jongen of een meisje is dan denk ik dat je dat typische jongens- of meisjesgezichtje er veel meer in ziet dan een wildvreemde die niet weet welk geslacht je kind heeft. Zeker bij je eigen kind. Dus ik vind dat niet zo objectief eigenlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Parisienne ma 12 dec 2011 - 23:22

Ik kreeg in de supermarkt een keer te horen: "Wat een mooie jongen! Het is een jongen toch?!" Ze had een roze speldje in, een roze jasje aan en een roze speen in haar mond Rolling Eyes

Verder vind ik N. ook echt typisch een meisje, behalve haar gedrag en wat handelingen die ze doet af en toe :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Dikkertjedap di 13 dec 2011 - 0:13

Hier nog nooit last van gehad,onze dochter is overduidelijk een meisje Very Happy ,ze had gelijk bij de geboorte al een meidengezichtje.


Ik zie zelf ook altijd wel het verschil tussen een jongen en een meisje.

Dikkertjedap
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 30-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  yes1984 di 13 dec 2011 - 2:07

Blue flower schreef:Dat lijkt me vervelend zeg! Zou er wel een beetje boos om worden denk.
Bij ons was het andere uiterste, vanaf dag 1 zeiden mensen, zo dat is overduidelijk een jongen!
+1
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ?? - Pagina 2 Empty Re: aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum