DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Oh Evy dat is ook lekker lullig
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, ik vind het echt flauw. Ik ga er morgen ook wat van zeggen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ja, alsof ze vliegen. En met zijn tweeen in elkaar gevouwen en met sjaals als schommel en.. Zo jaloers. Behalve op de zichbare onderbroeken dan.Ibbeltje schreef:
Ja dat lukt mij wle denk ik. Ik durf alleen niet meer koppeltje te duikelen over zo'n stang zeg maar. Zoow en die kinderen van de bso bij ons draaien en doen pfff.
Op de grote mat lukt het me ook niet meer hoor. Op de stang ook niet. Alles lijkt opeens zoveel meer moeite te kosten dan vroeger
Heel herkenbaar allemaal
En sommige collega's kunnen het wel over die stang en ook die nog ouder zijn (lees 40 en 50)
Jammer dat het niet in overleg met jou is gegaan. Naast dat het jammer is dat jij nu niet mee kunt lijkt het me ook heel moeilijk om bij dat soort groepen activiteiten te missen waar de rest wel bij is.Evy schreef:Pffff, had ik met de meiden van therapie afgesproken om naar de film te gaan zaterdag, hebben ze zonder overleg besloten om naar de late film te gaan. Dan kan ik dus niet. Echt flauw.
Heb je dit aangegeven en willen ze het niet alsnog terugdraaien?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wie gaan er nog meer meeten dan?
Zusje, vind je het werk wel leuk? Je verhalen zijn enhousiast.. Voor hoelang ben je aangenomen?
Ja tis leuk maar moet er gewoon inkomen, de weg leren kennen in mijn gebied en natuurlijk de bedrijven waar ik kom. Nu is dat gewoon nog vermoeiend maar dat gaat wel beter worden met de tijd dus . In principe kost het hun ontzettend veel tijd, geld en moeite dus willen ze het liefst dat je heel je leven blijft . Ik heb geloof ik een half jaar contract of voor 3 maanden ofzo maar mijn supervisor zei al dat hij geen reden zag om het niet te verlengen allemaal... Het is een opleidingstraject van zo'n 15 maanden, vandaar. Je moet wel erg ongeschikt zijn willen ze je er weer uitgooien. Daarom duurde het sollicitatietraject ook zo lang denk ik .
Gast- Gast
Ik ga mijn bedje trouwens maar eens opzoeken. Ben gesloopt... De afwas doe ik dan morgen wel .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jammer dat het niet in overleg met jou is gegaan. Naast dat het jammer is dat jij nu niet mee kunt lijkt het me ook heel moeilijk om bij dat soort groepen activiteiten te missen waar de rest wel bij is.Evy schreef:Pffff, had ik met de meiden van therapie afgesproken om naar de film te gaan zaterdag, hebben ze zonder overleg besloten om naar de late film te gaan. Dan kan ik dus niet. Echt flauw.
Heb je dit aangegeven en willen ze het niet alsnog terugdraaien?
Weet ik niet. Morgen zie ik ze weer dus ik kaart het dan wel aan.
Alex- Ratel
Weltrusten, Zusje!
Alex- Ratel
ZUsje slaap lekker!
Evy heel goed van je.
Evy heel goed van je.
Evy schreef:Ja, ik vind het echt flauw. Ik ga er morgen ook wat van zeggen.
Misschien willen ze het nog wel verzetten?
Gast- Gast
Dus als je zou willen kan je nog heel lang blijven. Vind je het vroege opstaan geen nadeel?Zusje schreef:Ik ga mijn bedje trouwens maar eens opzoeken. Ben gesloopt... De afwas doe ik dan morgen wel .
Truste. Afwas is heel geduldig weet ik uit ervaring!
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Ja, ik vind het echt flauw. Ik ga er morgen ook wat van zeggen.
Ja, daarom ga ik het ook morgen aankaarten ...
Alex- Ratel
Sjaantje schreef:Ben jij zo'n nare werkgeefster dan??тыквашка schreef:Smikkell schreef:Haha, nou jij stuurt ze anders ook allemaal weg omdat je niet tevreden bentтыквашка schreef:Gelukkig komt Smikkell niet bij mij schoonmaken...met zo'n attitude...
Dat is niet waar! De ene helft heb ik zelf weggestuurd omdat ik ontevreden was, de andere helft is zelf weggegaan!
Haha Smikkie, wat een ontdekking!
Enorm! Ik drink geen koffie en ze moeten zelfstandig werken...
Nou ja die ene goeie die ging weg omdat ze rugklachten kreeg en die andere had me tijdelijk uit de brand geholpen en was eigenlijk toch al veel te duur voor ons.
En er is ook nog iemand weggegaan omdat ik vond dat ze wat harder moest werken (mevrouw slak deed in 3 uur tijd de badkamer...)
En ik heb iemand ontslagen die niet wilde luisteren, die was echt stronteigenwijs, deed gewoon wat ze zelf wilde. En er is iemand nooit komen opdagen op de eerste afspraak. En de laatste was volgens mij verstandelijk gehandicapt ofzo, in ieder geval wist ze na 3 maanden nóg niet waar de schoonmaak spullen stonden en als ik haar geen tot in de details uitgewerkt lijstje gaf dan kon ze niet werken...
Ik ben vast nog wat vergeten...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Dus als je zou willen kun je nog heel lang blijven. Vind je het vroege opstaan geen nadeel?Zusje schreef:Ik ga mijn bedje trouwens maar eens opzoeken. Ben gesloopt... De afwas doe ik dan morgen wel .
Truste. Afwas is heel geduldig weet ik uit ervaring!
Thanx girls!
En ach, het vroege opstaan heb ik ook zelf in de hand. Ik mag zo laat beginnen als ik zelf wil. Ervaring leert alleen dat het handiger is om vroeg te beginnen dan laat en daarbij vind ik het ook wel lekker om op tijd weer thuis te zijn . Nu ben ik gewoon gaar omdat ik gister te laat ben gaan slapen .
Gast- Gast
Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ja, ik vind het echt flauw. Ik ga er morgen ook wat van zeggen.
Ja, daarom ga ik het ook morgen aankaarten ...
Tsss
Gast- Gast
Jeetje Pompoen, er heerst een vloek over jouw hulpen in de huishouding
Alex- Ratel
Evy schreef:Jeetje Pompoen, er heerst een vloek over jouw hulpen in de huishouding
Yup!! :face: :affraid:
Pompoen- Lady Post-a-lot
Oh ja Pompoen, die laatste die je noemt dat herinner ik me nog wel dat je het daar eens over had ja. Pfff.... Nee dan schat ik Toetje toch wel wat hoger in
Ben wel heel benieuwd, en hoop ook dat ik op deze manier een fijne tijdelijke hulp kan krijgen! Het voelde voor mij in ieder geval veel vertrouwder om hier een oproepje te doen dan een briefje in de supermarkt op te hangen of een oproep op marktplaats ofzo...
Ben wel heel benieuwd, en hoop ook dat ik op deze manier een fijne tijdelijke hulp kan krijgen! Het voelde voor mij in ieder geval veel vertrouwder om hier een oproepje te doen dan een briefje in de supermarkt op te hangen of een oproep op marktplaats ofzo...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik ben ook hulp in de huishouding. Van mijn man.
Alex- Ratel
Wereldprobleem meldt zich weer! Zin hebben in thee maar de waterkoker is te ver weg!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Da's idd ernstig. Zulke problemen heb ik thuis ook vaak.oOErinOo. schreef:Wereldprobleem meldt zich weer! Zin hebben in thee maar de waterkoker is te ver weg!
Erin, probeer eens 'Misschien word ik wel weer blij als ik thee drink ' Hier werkt het.
Gast- Gast
Evy schreef:Ik ben ook hulp in de huishouding. Van mijn man.
Ik ben ongeschikt voor die rol, daarom hebben we ook zo hard een hulp nodig. Op dit moment is het meer mijn man die mijn hulp in de huishouding is. Hoewel ik heus ook wel eens wat doe hoor, maar hij is wat structureler zeg maar.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Echt balen Pompoen. De mensen die weten dat ze goed zijn vragen vast ook meteen de hoofdprijs. Met zoveel debielen in je werksector kun je dat gewoon maken. Na een paar van die niet zo goede, snelle en slimme mensen ben je allang blij dat je iemand hebt.
Gast- Gast
Oh, Erin, was je serieus??? Sorry ik vatte je post met een glimlach, maar na Reva's reactie begin ik te twijfelen...
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: