DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:En bedankt!тыквашка schreef:Ik ga ook, morgen om 14 uur staat er een gek voor mijn deur!
Slaap lekker en tot morgen..
Voel je je aangesproken?
Tot morgen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ze waren hier zaterdag even koffie drinken en ik vond weer spontaan geld een paar uur later. En ja, ik ben rommelig en ja ik vind weleens geld in zakken of kastjes of tassen of weet ik het, maar op 1 of andere manier nooit op de manier zoals mijn moeder geld opvouwt in een bakje thuis (in vieren)...en als zij zijn geweest wel vaak. Maar als ik bel weten ze nooit van iets
Onder het motto ze pakt het niet aan als we het geven dus laten we het ergens half verstopt achter op een plek waar het lijkt alsof ze het zelf heeft gedaan. Prima, maar vouw het dan even uit
Onder het motto ze pakt het niet aan als we het geven dus laten we het ergens half verstopt achter op een plek waar het lijkt alsof ze het zelf heeft gedaan. Prima, maar vouw het dan even uit
Gast- Gast
Gewoon ontkennen..Evy schreef:Ik ga naar bed. Morgen om 7 uur gilt er weer een kind om haar moeder.
Gast- Gast
Ah, wat lief. Volgens mij zijn het het schatten en niet alleen omdat ze geld geven..Reva schreef:Ja ze waren hier zaterdag even koffie drinken en ik vond weer spontaan geld een paar uur later. En ja, ik ben rommelig en ja ik vind weleens geld in zakken of kastjes of tassen of weet ik het, maar op 1 of andere manier nooit op de manier zoals mijn moeder geld opvouwt in een bakje thuis (in vieren)...en als zij zijn geweest wel vaak. Maar als ik bel weten ze nooit van iets
Ik heb ook iemand die geld achterlaat... Ik zou het inderdaad ook nooit zelf aannemen.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Ik had dat ook altijd! Maar een tijdje terug heb ik besloten dat ik kip bést lekker vind, maar dan zonder enge dingetjes, rode dingetjes en witte dingetjes. En ik vind het dus nog véél enger om de kip niet goed schoon te maken en dat gewoon te eten. Dus ik snij kipfilet altijd helemaal in stukken, haal alles er af wat ik eng vind en de rest...geef ik aan de kat.
Ik vind het nog steeds wel vrij ranzig, maar de knop is om. Als ik de kip zelf schoongemaakt heb weet ik zéker dat er geen rare dingen inzitten en dan durf ik het wel te eten...
Zo te lezen ben jij een van de weinige mensen bij wie ik kip zou durven eten! Lekker schone kip!!
Ik lig inmiddels lekker onder de wol, welterusten meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
tututututuuuututututututututuututututututuuuuuuuuuuuuuuuuututututututu.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
(nu mogen jullie raden wel liedje ik doe)
Toet- Lady Post-a-lot
Ik wil het ook echt niet aanpakken en heb dat al vaak aangeven en wil er ook niet 'boos' om worden, dat vind ik zielig. Dus zijn ze gestopt met het zomaar in mn handen duwen. Alleen is mn moeder nu over gegaan op deze manier, hoewel ik haar nog nooit heb kunnen betrappen, maar ik weet gewoon zeker dat ik nooit briefjes op die manier opvouw.. Ze weten ook nog steeds niet van mn werk, dan is het hek helemaal van de dam denk ik
Maar zijn wel heel lief idd!
Gast- Gast
Wat je werk betreft vind ik je gewoon een beetje stom.Reva schreef:Ik wil het ook echt niet aanpakken en heb dat al vaak aangeven en wil er ook niet 'boos' om worden, dat vind ik zielig. Dus zijn ze gestopt met het zomaar in mn handen duwen. Alleen is mn moeder nu over gegaan op deze manier, hoewel ik haar nog nooit heb kunnen betrappen, maar ik weet gewoon zeker dat ik nooit briefjes op die manier opvouw.. Ze weten ook nog steeds niet van mn werk, dan is het hek helemaal van de dam denk ik
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toet, ik heb serieus geen idee.
Dat ga je toch niet menen? Ik had het extra makkelijk voor jullie gemaakt..
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Wat je werk betreft vind ik je gewoon een beetje stom.Reva schreef:Ik wil het ook echt niet aanpakken en heb dat al vaak aangeven en wil er ook niet 'boos' om worden, dat vind ik zielig. Dus zijn ze gestopt met het zomaar in mn handen duwen. Alleen is mn moeder nu over gegaan op deze manier, hoewel ik haar nog nooit heb kunnen betrappen, maar ik weet gewoon zeker dat ik nooit briefjes op die manier opvouw.. Ze weten ook nog steeds niet van mn werk, dan is het hek helemaal van de dam denk ik
Tja, ondertussen vind ik t ook gewoon te laat om nog te vertellen. Gelukkig had ik sowieso de laatste twee weken van dit jaar vrij gepland en morgen is t woensdag, dus ik ben klaar met nadenken op welke tijden ik mn moeder wel en niet kan bellen omdat ik eigenlijk aan het werk hoor te zijn etc
Gast- Gast
Ik kom in de verkeerde kroegen denk.Toet schreef:Smikkell schreef:Toet, ik heb serieus geen idee.
Dat ga je toch niet menen? Ik had het extra makkelijk voor jullie gemaakt..
Gast- Gast
Heerlijk kind ben je ook.Reva schreef:Smikkell schreef:Wat je werk betreft vind ik je gewoon een beetje stom.Reva schreef:Ik wil het ook echt niet aanpakken en heb dat al vaak aangeven en wil er ook niet 'boos' om worden, dat vind ik zielig. Dus zijn ze gestopt met het zomaar in mn handen duwen. Alleen is mn moeder nu over gegaan op deze manier, hoewel ik haar nog nooit heb kunnen betrappen, maar ik weet gewoon zeker dat ik nooit briefjes op die manier opvouw.. Ze weten ook nog steeds niet van mn werk, dan is het hek helemaal van de dam denk ik
Tja, ondertussen vind ik t ook gewoon te laat om nog te vertellen. Gelukkig had ik sowieso de laatste twee weken van dit jaar vrij gepland en morgen is t woensdag, dus ik ben klaar met nadenken op welke tijden ik mn moeder wel en niet kan bellen omdat ik eigenlijk aan het werk hoor te zijn etc
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Je gaat me toch niet vertellen dat je in januari je poppenkast weer op gaat zetten he?
Gast- Gast
Uh, waar je over vertelde? Ga je het toch doen?Reva schreef:Nee, maar als het goed is teken ik donderdag contract voor ander werk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Uh, waar je over vertelde? Ga je het toch doen?Reva schreef:Nee, maar als het goed is teken ik donderdag contract voor ander werk.
Ja, ze kunnen als het goed is -maar dat hoor ik donderdag in gesprek definitief- vier dagen bieden, omdat ze gewoon heel graag willen dat ik daar kom werken. Vier dagen wil ik mee akkoord gaan. Als ik teken kan ik per januari beginnen. Dus dan is het ikdoealsofikwerkheb klaar
Gast- Gast
Ja, en dan brei jij het hele verhaaltje wel even aan elkaar.
Wel fijn als dit wat wordt. Vier dagen is toch ook prima? Al weer een halve dag meer dan dat ze je eerder wilden geven.
Wel fijn als dit wat wordt. Vier dagen is toch ook prima? Al weer een halve dag meer dan dat ze je eerder wilden geven.
Gast- Gast
Ow ik heb al gezegd dat ik daar op gesprek ben geweest hoor, dus ik hoef niet te breien. Alleen met drie dagen ga ik het gewoon niet redden (ja, blaat, het is beter dan niks, maar door dat te blijven zijn ze nu in ieder geval bezig geweest om vier dagen te kunnen bieden). Dus als ik donderdag teken, komt alles op zijn pootjes terecht. Ik zorg liever altijd in mn eentje dat iets goed komt Als freelancer geen opzegtermijn, dus dat ik dan per januari zou starten is ook niet raar.
Gast- Gast
En in januari moet ik dan denk ik gewoon heel vaak mijn ouders op de koffie vragen
Gast- Gast
Dat is waar. Niets mis met voor je zelf willen en kunnen zorgen. Er is vast een reden dat je je ouders hier buiten houdt, en die reden ligt ook vast bij hen.
Maar.. dan werk je vanaf januari niet meer freelanca. Daar wilde je toch ook vanaf?
Maar.. dan werk je vanaf januari niet meer freelanca. Daar wilde je toch ook vanaf?
Gast- Gast
Reva schreef:En in januari moet ik dan denk ik gewoon heel vaak mijn ouders op de koffie vragen
Edit: ik denk dat jij ook zonde dit contract nog wel een half jaar zelfvoorzienend bent..
Gast- Gast
Ik weet gewoon dat mijn ouders dan 'salaris' willen storten, omdat ze denken dat ik het niet kan redden anders. Als ze horen dat ik vanaf half oktober geen/amper salaris heb gehad, dan vallen ze achterover denk ik Vanaf januari dan een normale werkgever idd, dus geen freelancer meer, wel eerst een proefperiode etc en daarna tijdelijk contract, maar goed, ik ben toch geen zekerheid gewend.
Gast- Gast
Nee, inderdaad.
Dat is ook wat ik bedoelde met 'dat de reden bij hen ligt'. Ze kunnen je moeilijk verwijten dat je het zelf heb opgelost, zonder het hen te vertellen, omdat het hun zorgzaamheid is dat je niets hebt gezegd. Maar je hebt ze wel bewezen dat je het dus ook zelf kunt
Dat is ook wat ik bedoelde met 'dat de reden bij hen ligt'. Ze kunnen je moeilijk verwijten dat je het zelf heb opgelost, zonder het hen te vertellen, omdat het hun zorgzaamheid is dat je niets hebt gezegd. Maar je hebt ze wel bewezen dat je het dus ook zelf kunt
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: