DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Oh geweldig ^^
Heb echt goeie herinneringen aan vroeger met zijn allen in een hotel en de hele dag op de piste zijn ^^
Heb echt goeie herinneringen aan vroeger met zijn allen in een hotel en de hele dag op de piste zijn ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga nu skieen in het gebied Hochmontafon/Gargellen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Kan me dat echt niet voorstellen, ik ben thuis de enige die met enige regelmaat op wintersport gaat. Ze andere zijn ooit met zijn alle wezen langlaufen en ik was te klein en werd bij opa en oma gedumpt. Maar nu ga ik al voor de 5de keer en de andere zijn nog nooit geweest. Ik wil vaker, maar ja geld heb ik helaas niet en ook niet de mensen die meekunnen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gingen met mijn opa en oma en al mijn ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Mijn opa en oma betaalden het hotel en de reis (we gingen altijd met de bus) en de rest moest je zelf betalen. Hebben we een keer of tien gedaan.
.
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op ma 12 dec 2011 - 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Verstandig FB, gewoon aangeven dat je graag wat zekerheid wilt omdat je graag bij hun wilt blijven. Kan alleen maar positief zijn en zeker als je leidinggevend wat tussen neus en lippen door heeft gezegd.
O lekker hoor VC zo met de hele familie weg. Zeker dan een weekje in de sneeuw met neven en nichten lijkt mij best gezellig.
O lekker hoor VC zo met de hele familie weg. Zeker dan een weekje in de sneeuw met neven en nichten lijkt mij best gezellig.
silly-one- Ratel
Uhu, beetje jammer alleen dat mijn hele familie nu uit elkaar gedonderd is
Dat hou je soms niet tegen. Ik heb nu ook eigenlijk totaal geen contact meer met mijn neef en nichten. Nu was ik altijd al de jongste en had de minste aansluiting, maar toch het was vroeger wel eens leuk samen.
silly-one- Ratel
Goedemorgen!!
Jullie al lang wakker?
Jullie al lang wakker?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Goedmorgen wc-eend!
Ik ben pas om 9 uur wakker geworden van een hele fijne droom mijn zoontje was ook zo laat wakker, terwijl hij om half 8 gister naar bed is gegaan.
Ik heb gisteravond weer een tekening/schilderijtje gemaakt en daar ben ik heel blij mee
Wat een rotweer buiten he?!
Ik ben pas om 9 uur wakker geworden van een hele fijne droom mijn zoontje was ook zo laat wakker, terwijl hij om half 8 gister naar bed is gegaan.
Ik heb gisteravond weer een tekening/schilderijtje gemaakt en daar ben ik heel blij mee
Wat een rotweer buiten he?!
Gast- Gast
Bij ons zijn er tussen de volwassenen een aantal dingen voorgevallen en kregen de neefjes en nichtjes elkaar ook niet meer te zien.
Ik heb een neefje waar mijn broertje en ik alles mee deden, we waren echt een drie-eenheid en van de een op de andere dag kwam hij niet meer. Hij heeft mijn zoontje ook nog nooit gezien. Ik heb het nu achter me gelaten, alleen soms als ik weer aan die gezellig vakanties denk, word ik er verdrietig van.
Ik heb een neefje waar mijn broertje en ik alles mee deden, we waren echt een drie-eenheid en van de een op de andere dag kwam hij niet meer. Hij heeft mijn zoontje ook nog nooit gezien. Ik heb het nu achter me gelaten, alleen soms als ik weer aan die gezellig vakanties denk, word ik er verdrietig van.
Ik was om 7 uur al uit mijn bed
Gelukkig nog anderhalve week school en dan heeft mijn zoontje kerstvakantie.
Dan ga ik er nog steeds gelijk met mijn vriend uit, maar kan ik wel lekker rustig aan doen 's morgens
Gelukkig nog anderhalve week school en dan heeft mijn zoontje kerstvakantie.
Dan ga ik er nog steeds gelijk met mijn vriend uit, maar kan ik wel lekker rustig aan doen 's morgens
Eigenlijk wel jammer VC dat volwassenen zo het voor de jeugd kan 'verpesten'. Snap heel goed dat je daar verdrietig over kan worden.
Zelde: Lekker toch een keer zo uitslapen. Bofkont ik was om kwart over 7 al wakker .
WC-Eend: Goedemorgen.
Zelde: Lekker toch een keer zo uitslapen. Bofkont ik was om kwart over 7 al wakker .
silly-one- Ratel
Komt ook niet heel vaak voor, maar was er wel blij mee jasilly-one schreef:
Gast- Gast
Zelda schreef:
Komt ook niet heel vaak voor, maar was er wel blij mee ja
Gewoon van deze ene keer extra hard genieten. Blijkbaar vond je zoontje dat je het hebt verdient.
silly-one- Ratel
Het ergste was nog dat mijn familie allemaal in dezelfde buurt woonden, je kon elkaar zo tegenkomen. Ik ben wel is een tante tegengekomen in de stad en ze deed net of ze me niet zag, draaide haar hoofd om en ging aan de andere kant lopen. Echt bizar.
Hoe vonden jullie mijn 'cadeautje'?Lily schreef:zo ik ben er weer, m`n bestellingen zijn weer klaar
Gast- Gast
Wat liefsilly-one schreef:Zelda schreef:
Komt ook niet heel vaak voor, maar was er wel blij mee ja
Gewoon van deze ene keer extra hard genieten. Blijkbaar vond je zoontje dat je het hebt verdient.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Het ergste was nog dat mijn familie allemaal in dezelfde buurt woonden, je kon elkaar zo tegenkomen. Ik ben wel is een tante tegengekomen in de stad en ze deed net of ze me niet zag, draaide haar hoofd om en ging aan de andere kant lopen. Echt bizar.
Toch wel erg dat je dan zo moet gaan doen. Gewoon hoi zeggen en doorlopen kan ook in mijn ogen. Merk gewoon dat het een verdrietige situatie is geworden. En contact open nemen met je neefjes en nichtje is dat geen optie. Of worden er dan weer diepen worden geopend bij de ouders?
silly-one- Ratel
We vinden condooms beiden niet fijn en de Nuvaring is te duur, en een spiraaltje wil ik niet. Niet veel andere keuze dusLily schreef:met een speciale reden zelda?
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: