Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen di 13 dec 2011 - 11:22

Ik zou dan trouwens wel de crème fraîche en het ei door de vulling heen mengen en niet er over heen 'gieten', want dat gaat dan weer wat minder goed met crème fraîche, dat verdeeld dan niet zo goed.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:22

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Echt balen Pompoen. De mensen die weten dat ze goed zijn vragen vast ook meteen de hoofdprijs. Met zoveel debielen in je werksector kun je dat gewoon maken. Na een paar van die niet zo goede, snelle en slimme mensen ben je allang blij dat je iemand hebt.

Ja 't is echt dramatisch! Inderdaad, de capabele mensen met een beetje herseninhoud vragen gelijk 15 euro per uur :shock:. En de enige capabele hulp die we hadden die voor 10 euro per uur werkte, deed dat volgens mij meer uit een soort liefdadigheid en stopte er vervolgens ook mee zodra ze de kans zag.
En we hebben naast ál die hulpen echt al zo ontiegelijk veel mensen op gesprek gehad. De ene nog gekker dan de ander! Een vrouw die niets zei, schichtig om zich heen keek en alleen wilde praten over de kat bijvoorbeeld. En een Afgaanse vrouw die met haar man kwam maar die ineen kroop zodra A. iets zei. Terwijl die vaker thuis is dan ik! En dan nog mensen die nooit zijn komen opdagen, stapels daarvan. Pfff ben het zó zat!!

Laatst aangepast door Smikkell op di 13 dec 2011 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Alex di 13 dec 2011 - 11:23

Reva schreef:
Evy schreef:
Reva schreef:En als ik de vulling van de taart heb gemaakt en de vorm bekleed met bladerdeeg, dan gooi ik de vulling erin en daarna een mengsel van ei & ...? Ik lees in allerlei recepten allemaal verschillende dingen: slagroom, creme fraice, melk?

Edit: voor de duidelijkheid...een italiaanse hartige taart :P

En je wil van ons weten wat er naast het ei in moet? Heb je überhaupt slagroom, creme fraiche of melk in huis?

Hoef het morgen pas te maken, dus was een lijstje aan het maken. Alledrie niet in huis, dus het maakt niet uit welke ik moet halen Very Happy

Oh oké! Ik zie dat er andere dames zijn die wél verstand hebben van Italiaanse hartige taarten, dus ik zal me er niet meer mee bemoeien DagCafé - Pagina 33 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:23

тыквашка schreef:Ik zou dan trouwens wel de crème fraîche en het ei door de vulling heen mengen en niet er over heen 'gieten', want dat gaat dan weer wat minder goed met crème fraîche, dat verdeeld dan niet zo goed.

:shock:
Okee, thanks!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 13 dec 2011 - 11:25

Leuk Smikkel! Zo'n hulp wil ik ook! Gewoon eentje die weet wat ze moet doen, die humor heeft, of niet voor mijn part. Maar eentje die wel naar je luistert als je vraagt of ze iets wil doen maar die ook als je het niet vraagt doet wat ze moet doen. Haha en ze mag altijd A. aan het werk zetten...geen probleem!

pff, maar ik heb niet eens meer moed om te gaan zoeken, nog zo'n ramphulp kan ik denk ik écht niet aan!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:25

Reva, als je toch nog met het lijstje bezig bent. Vulling met gepakken kip en spekjes is heel lekker en dan die vloeibare brie uit een kuipje er overheen doen op het laatst, voor het de oven in gaat. Ow, en uiteraard met noten.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 13 dec 2011 - 11:25

Reva schreef:
тыквашка schreef:Ik zou dan trouwens wel de crème fraîche en het ei door de vulling heen mengen en niet er over heen 'gieten', want dat gaat dan weer wat minder goed met crème fraîche, dat verdeeld dan niet zo goed.

:shock:
Okee, thanks!

Van waar die shock? Maareh, graag gedaan hoor.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex di 13 dec 2011 - 11:25

The Grinch is op tv!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:26

Smikkell schreef:Reva, als je toch nog met het lijstje bezig bent. Vulling met gepakken kip en spekjes is heel lekker en dan die vloeibare brie uit een kuipje er overheen doen op het laatst, voor het de oven in gaat. Ow, en uiteraard met noten.

Komt er allemaal niet in gok ik Laughing

Gast
Gast

Bericht  Alex di 13 dec 2011 - 11:26

Smikkell schreef:Reva, als je toch nog met het lijstje bezig bent. Vulling met gepakken kip en spekjes is heel lekker en dan die vloeibare brie uit een kuipje er overheen doen op het laatst, voor het de oven in gaat. Ow, en uiteraard met noten.

Dat lijkt me nog best lekker ook! :shock:
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Alex di 13 dec 2011 - 11:26

Reva schreef:

Wat wil jij er in doen dan?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:27

тыквашка schreef:Leuk Smikkel! Zo'n hulp wil ik ook! Gewoon eentje die weet wat ze moet doen, die humor heeft, of niet voor mijn part. Maar eentje die wel naar je luistert als je vraagt of ze iets wil doen maar die ook als je het niet vraagt doet wat ze moet doen. Haha en ze mag altijd A. aan het werk zetten...geen probleem!

pff, maar ik heb niet eens meer moed om te gaan zoeken, nog zo'n ramphulp kan ik denk ik écht niet aan!

Laatst aangepast door Smikkell op di 13 dec 2011 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:28

Evy schreef:
Reva schreef:

Zeker alleen paprika, dan kun je het ei en de melk ook wel weglaten,

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:29

Evy schreef:
Reva schreef:

Dat weet ik morgen laughcry
Maar er lusten een paar mensen geen kaas sowieso en ik lust geen spekjes en ik raak geen kip aan Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:30

Evy schreef:

Dat lijkt me nog best lekker ook! :shock:
Ow, die is echt heerlijk. Ooit gemaakt bij die mensen waar ik net over schreef. Die man zit bij een kookclubje DagCafé - Pagina 33 166342
Weet alleen even niet wat we er nog meer allemaal in hadden gedaan!

Gast
Gast

Bericht  Alex di 13 dec 2011 - 11:30

Reva schreef:
Evy schreef:Wat wil jij er in doen dan?

Dat weet ik morgen DagCafé - Pagina 33 394967
Maar er lusten een paar mensen geen kaas sowieso en ik lust geen spekjes en ik raak geen kip aan Laughing

Ik ben benieuwd wat de vulling wordt. Met wie ga je eten?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:30

Reva schreef:
Evy schreef:
Reva schreef:

Dat had ik kunnen weten. Nou, van die kaas niet dan.

Gast
Gast

Bericht  Alex di 13 dec 2011 - 11:32

Ik vind het ook vies om kip aan te raken ... brr!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:33

Evy schreef:
Reva schreef:
Evy schreef:Wat wil jij er in doen dan?

Ik ben benieuwd wat de vulling wordt. Met wie ga je eten?

Nou morgen met mezelf en waarschijnlijk vreet G. later op de avond wel een deel weg, maar het is een generale repetitie voor een andere avond dat iedereen wat maakt qua eten.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 13 dec 2011 - 11:34

Ik kan eigenlijk niet eens 10 euro per uur betalen... nou ja dan dus maar even niet. Er komt een dag dat ik het zo zat ben dat ik weer op zoek wil. Maar voor nu moet gewoon Smikkel af en toe langs komen zodat we een goede reden hebben om eens even goed te soppen ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:35

Ik denk niet dat je ze onder de 10 euro gaat vinden hoor.. Ik hoor hier alleen maar 12.5/15 euro per uur :shock:

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 13 dec 2011 - 11:36

Evy schreef:Ik vind het ook vies om kip aan te raken ... brr!

Ik had dat ook altijd! Maar een tijdje terug heb ik besloten dat ik kip bést lekker vind, maar dan zonder enge dingetjes, rode dingetjes en witte dingetjes. En ik vind het dus nog véél enger om de kip niet goed schoon te maken en dat gewoon te eten. Dus ik snij kipfilet altijd helemaal in stukken, haal alles er af wat ik eng vind en de rest...geef ik aan de kat.

Ik vind het nog steeds wel vrij ranzig, maar de knop is om. Als ik de kip zelf schoongemaakt heb weet ik zéker dat er geen rare dingen inzitten en dan durf ik het wel te eten...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 13 dec 2011 - 11:37

Reva schreef:Ik denk niet dat je ze onder de 10 euro gaat vinden hoor.. Ik hoor hier alleen maar 12.5/15 euro per uur :shock:

Dat denk ik ook niet... 10 euro is al erg moeilijk. Ik zou ook best het er voor over hebben om 12,50 te betalen...als ik het geld had!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:37

тыквашка schreef:Ik kan eigenlijk niet eens 10 euro per uur betalen... nou ja dan dus maar even niet. Er komt een dag dat ik het zo zat ben dat ik weer op zoek wil. Maar voor nu moet gewoon Smikkel af en toe langs komen zodat we een goede reden hebben om eens even goed te soppen ;-).
Haha.

Hier komt voorlopig niemand binnen DagCafé - Pagina 33 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:38

Ik haat het nieuws Sad

Gast
Gast