DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Als ik iets niet op krijg, geef ik het meestal aan mijn vriend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
Suus- Lady Post-a-lot
Zonde voor mijn lichaam? Mwoah... Ik kan het hebben, al zeg ik het zelf. En hij is niet gefrituurd
Gast- Gast
Suus schreef:Als ik iets niet op krijg, geef ik het meestal aan mijn vriend
De mijne is aan het schaatsen. Helaas... Oh, maar ook al was hij er; hij lust geen kaas
Gast- Gast
Youandi schreef:Suus schreef:Als ik iets niet op krijg, geef ik het meestal aan mijn vriend
De mijne is aan het schaatsen. Helaas... Oh, maar ook al was hij er; hij lust geen kaas
geen kaas?? Dat is zooo lekker
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
Dat is zéker vervelend ja! Wanneer komt er toch eens een waterkoker op de markt die op commando aangaat?
Gast- Gast
Ik heb ook zin om te schaatsen!
Suus- Lady Post-a-lot
Dat wilde ik dus net typenSuus schreef:Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
Hier het zelfde probleem dus.
Gast- Gast
En dan ook gelijk de thee inschenkt en naar mij toe brengt, met een stukje chocola!Youandi schreef:Suus schreef:Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
Dat is zéker vervelend ja! Wanneer komt er toch eens een waterkoker op de markt die op commando aangaat?
Suus- Lady Post-a-lot
Ook geen paprikaas?Suus schreef:Youandi schreef:Suus schreef:Als ik iets niet op krijg, geef ik het meestal aan mijn vriend
Gast- Gast
Suus schreef:Youandi schreef:Suus schreef:Als ik iets niet op krijg, geef ik het meestal aan mijn vriend
Hij spoort niet. Hij mist het kaas-gen.
Gast- Gast
Dat betekent: meer kaassouffle's voor jou! Blijkbaar meer dan je lief isYouandi schreef:Suus schreef:Youandi schreef:Suus schreef:Als ik iets niet op krijg, geef ik het meestal aan mijn vriend
Hij spoort niet. Hij mist het kaas-gen.
Suus- Lady Post-a-lot
Nou, ik vind de quooker wel fijn, maar dan moet je er nog steeds heen lopen.Suus schreef:En dan ook gelijk de thee inschenkt en naar mij toe brengt, met een stukje chocola!Youandi schreef:Suus schreef:Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
Als ik dan toch opsta kan ik de waterkoker ook wel aanzetten en meteen de theepot vullen voor de rest van de avond.
Gast- Gast
Ik ben inmiddels toch maar opgestaan om de waterkoker aan te zetten
Wat is een quooker?
Wat is een quooker?
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:En dan ook gelijk de thee inschenkt en naar mij toe brengt, met een stukje chocola!Youandi schreef:Suus schreef:Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
Haleluja! Amen.
Die staat ook op mijn verlanglijstje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ook geen paprikaas?Suus schreef:Youandi schreef:Suus schreef:Als ik iets niet op krijg, geef ik het meestal aan mijn vriend
Ook niet.
Maar wel Hamka's!
Gast- Gast
Kon je die van mij dan ook niet even doen?Suus schreef:Ik ben inmiddels toch maar opgestaan om de waterkoker aan te zetten
Wat is een quooker?
Dat is een kraan waar kokend water uit komt.
Gast- Gast
Youandi schreef:Smikkell schreef:Denk dat je daarvoor in het biechttopic moet zijn.Youandi schreef:Hoe is het eigenlijk afgelopen met het biechtje met die 'zwangere' buik? Iemand iets van gehoord?
Had gekund, maar hier zitten én de nachtburgemeester én de oprichtster van het forum, dus hier ben ik extra dicht bij de bron....
Ik kijk echt zelden in het biechttopic en zie ook niet helemaal wat ik hieraan zou kunnen bijdragen?
Youandi schreef:Zonde voor mijn lichaam? Mwoah... Ik kan het hebben, al zeg ik het zelf. En hij is niet gefrituurd
Dat je iets kunt hebben wil niet zeggen dat het gezond voor je lijf is natuurlijk. Die vergissing maakte ik vroeger ook vaak haha
Enne, mijn kerstboom is klaar yay!
Gast- Gast
Dat is handig!Smikkell schreef:Kon je die van mij dan ook niet even doen?Suus schreef:Ik ben inmiddels toch maar opgestaan om de waterkoker aan te zetten
Wat is een quooker?
Dat is een kraan waar kokend water uit komt.
Ik heb een theepot voor je volgeschonken, staat hier klaar hoor
Suus- Lady Post-a-lot
Ik denk niet dat jouw aderen beter tegen vet kunnen dan die van mij hoor
Ow, en ook niet dat jouw maag beter tegen te veel eten kan dan die van mij..
Ow, en ook niet dat jouw maag beter tegen te veel eten kan dan die van mij..
Laatst aangepast door Smikkell op ma 12 dec 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat wilde ik dus net typenSuus schreef:Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Mijn wereldprobleem is inmiddels opgelost, er staat een dampende kop thee voor me, met een tim tam.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Dat wilde ik dus net typenSuus schreef:Ik zit ook met een wereldprobleem: ik heb zin in thee, maar geen zin om naar de waterkoker te lopen...
+1
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: