DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik typ soms gewoon heel andere woorden en haal de s en de z door elkaar.. Ik heb het trouwens ook al ik praat!Zusje schreef:Haha ik geloof je . Ik heb dat de laatste tijd op WA. Gister schreef ik zelfs 'hoeso?' OMG
Afasie maar dan anders!
Gast- Gast
Op whatsapp typ ik ook de raarste dingen, maar dat komt vooral door de autocorrectie
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, niet zo'n last van. Begin dit jaar was ik druk in de weer met takken en wilde ik ook alle takken die ik vond op de fiets meenemen, auto's konden me gewoon niet passerenYouandi schreef:Zusje schreef:Smik, heb jij wat gedronken?Smikkell schreef:Ik krijg als het moet alles mee naar huis op de fiets. Kastjes die ik vind om straat, tafletjes uit te kringloop, kerstbomen...
Ik kennelijk ook. Gewoonlijk ben ik een enorme spellingsmiepert, maar dit was me niet eens opgevallen :o
Maar Smikkell, dat vind ik wel knap! Voelt dat niet genant dan? Ik zou me echt bekeken voelen Niet dat het erg is ofzo, maar dat gestuntel (wat ik zou hebben..)..
Op straat ben ik meestal heel erg in mezelf dat ik sowieso niet door heb dat er ook nog anderen zijn
Gast- Gast
Suus schreef:Op whatsapp typ ik ook de raarste dingen, maar dat komt vooral door de autocorrectie
Ja maar die heb ik niet eens aanstaan dus... Het is echt mijn eigen schuld .
Geen idee wat afasie is maar het klinkt vervelend Smik! Ik vind het altijd zo raar om mijn eigen spelfouten terug te lezen...
Gast- Gast
Hoi!Youandi schreef:Hoi Suus!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik zie niks in je laatste zin hoor, Smikkell!
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Nu ga ik echt in al mijn posts missende letters en fouten zien..
Aggossie... hoeft niet hoor Het is 'maar' een forum
Gast- Gast
Afasie is een spraakstoornis, vaak na een hersenbloeding. Mensen zeggen dan heel andere woorden dan ze bedoelen, zonder dat ze het doorhebben of kunnen niet op de juiste woorden komen.Zusje schreef:Suus schreef:Op whatsapp typ ik ook de raarste dingen, maar dat komt vooral door de autocorrectie
Ja maar die heb ik niet eens aanstaan dus... Het is echt mijn eigen schuld .
Geen idee wat afasie is maar het klinkt vervelend Smik! Ik vind het altijd zo raar om mijn eigen spelfouten terug te lezen...
Gast- Gast
Youandi schreef:Smikkell schreef:Nu ga ik echt in al mijn posts missende letters en fouten zien..
Aggossie... hoeft niet hoor Het is 'maar' een forum
Gast- Gast
Dat zegt genoeg over alle andere zinnenSuus schreef:Ik zie niks in je laatste zin hoor, Smikkell!
Gast- Gast
Hoe is het eigenlijk afgelopen met het biechtje met die 'zwangere' buik? Iemand iets van gehoord?
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd naar dat biechtje, maar ben bang dat ze niet meer terugkomt om het ons te vertellen...
Suus- Lady Post-a-lot
Dat vrees ik ook. Jammer, want ik ben oprecht nieuwsgierig en zelfs een beetje bezorgd..
Gast- Gast
Nog 80 pennen maat 10 en nog 12 pennen maat 3, okee misschien toch nog niet heel erg bijna klaar met mijn sjaal
Gast- Gast
Ik ook!Youandi schreef:Dat vrees ik ook. Jammer, want ik ben oprecht nieuwsgierig en zelfs een beetje bezorgd..
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb totaal geen verstand van breien, maar dit klinkt nog als redelijk veel... Succes!Smikkell schreef:Nog 80 pennen maat 10 en nog 12 pennen maat 3, okee misschien toch nog niet heel erg bijna klaar met mijn sjaal
Suus- Lady Post-a-lot
Denk dat je daarvoor in het biechttopic moet zijn.Youandi schreef:Hoe is het eigenlijk afgelopen met het biechtje met die 'zwangere' buik? Iemand iets van gehoord?
Gast- Gast
Verdorie, ik zit echt met een wereldprobleem: ik zit nu aan mijn vierde kaassouflé, maar heb eigenlijk geen trek meer.. What to do?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Denk dat je daarvoor in het biechttopic moet zijn.Youandi schreef:Hoe is het eigenlijk afgelopen met het biechtje met die 'zwangere' buik? Iemand iets van gehoord?
Had gekund, maar hier zitten én de nachtburgemeester én de oprichtster van het forum, dus hier ben ik extra dicht bij de bron....
Gast- Gast
Niet verder eten?Youandi schreef:Verdorie, ik zit echt met een wereldprobleem: ik zit nu aan mijn vierde kaassouflé, maar heb eigenlijk geen trek meer.. What to do?
Gast- Gast
Dan moet je hem toch maar gauw op eten, er zit niks anders opYouandi schreef:Zonde voor het ding
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: