DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Niet liefEvy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Waar is Reva eigenlijk?
Geen idee! Ze reageert ook niet op WA en ik stuurde niet eens een kusje
Gast- Gast
Haha ook een optieSmikkell schreef:Nu nog maar 6 minuten. Ik verschuif de plannen maar naar morgenochtend. Sta ik gewoon vroeg opVergeet-me-nietje schreef:Als je maar binnen bent. Je kunt dan niet een half uur blijven hangen om te kiezen, maar 't is niet zo dat je vóór 21:00 uur buiten moet zijn.Smikkell schreef:De bouwmarkt vlak bij mijn huis sluit over 9 minuten. Nu kan ik daar wel in 9 minuten zijn, maar of ik binnen 9 minuten ook een boom kan kiezen en afrekenenSerpentijn schreef:AH heeft kerstbomen. Gamma ed. is denk ik tot 21.00 uur open.
De AH is tot 23.00 uur open.
Gast- Gast
Ik zie het. Ik zou er morgen ochten even langs kunnen fietsen, al is het wel een half uur fietsen en moet ik die boom dan ook nog meekrijgen en om 12.00 uur op het schoolplein staan.Evy schreef:Smikkell schreef:Zouden ze bij IKEA nog bomen hebben?
Ik denk het wel. Op de site van IKEA staat dat de bomen in Haarlem uitverkocht zijn, dus bij jou in de buurt zouden ze er nog moeten zijn.
Ik heb mezelf morgen opgezadeld met 9 kinderen
Gast- Gast
9
En een half uur fietsen mét boom (wat door het onhandige gedoe met de boom waarschijnlijk eerder een uur wordt) zou ik geloof ik ook niet zo zien zitten.
En een half uur fietsen mét boom (wat door het onhandige gedoe met de boom waarschijnlijk eerder een uur wordt) zou ik geloof ik ook niet zo zien zitten.
Gast- Gast
Lekker druk Smikkell.
De kids in mijn klas waren vandaag ontiegelijk druk. Ik heb er nu nog koppijn van
De kids in mijn klas waren vandaag ontiegelijk druk. Ik heb er nu nog koppijn van
Gast- Gast
Het is wel veel goedkoper dan die van de bouwmarkt hier in de straat.Vergeet-me-nietje schreef:9
Maar dat half uur fietsen met boom zie ik ook niet zo zitten.
Gast- Gast
thx youandI !
nee niet door maura, door mezelf
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Dat is naar. Ze steken elkaar ook zo lekker aan. Ik vind 20 kinderen in een klas altijd wel beter te doen dan 9 kinderen in een thuissituatie, maar ach, ik ga er niet dood aan en word er wel rijk van.Youandi schreef:Lekker druk Smikkell.
Gast- Gast
Dat is waar. In de klas is er op zich wel de juiste instelling en zijn ze enigszins gematigd. Hopelijk zijn die 9 stuks bij jou ook een beetje uit te houden. Welke leeftijd hebben ze?
Gast- Gast
Fietsen met een kerstboom, wat hou ik toch van Nederland . Ik zat ook altijd te klooien met vervoer, soms ging ik dan maar lopen. Was blij met mijn auto dit jaar en die was ook nog eens helemaal leeg, dus kon gelijk bomen voor de hele familie regelen .
Ah, hij gaat lekker hier, lampjes zitten erin, vlinders en de eerste ballen ook .
Ah, hij gaat lekker hier, lampjes zitten erin, vlinders en de eerste ballen ook .
Gast- Gast
5,6,6,7,7,9,10,10,12Youandi schreef:Dat is waar. In de klas is er op zich wel de juiste instelling en zijn ze enigszins gematigd. Hopelijk zijn die 9 stuks bij jou ook een beetje uit te houden. Welke leeftijd hebben ze?
Edit: die van 12 redt zich prima en is meer een hulp dan een last, alleen die komt er pas aan het eind van de dag bij
Oke, dan heb ik er acht en mag ik niet klagen.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 12 dec 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Om af te vallen?shygirl87 schreef:thx youandI !
nee stress stress stress, dat t me niets meer kon schelen, en t is altijd nog beter dan blowen.... maar moet eerlijk zeggen dat het wel helpt bij afvallen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ah, ben benieuw.Zusje schreef:Fietsen met een kerstboom, wat hou ik toch van Nederland . Ik zat ook altijd te klooien met vervoer, soms ging ik dan maar lopen. Was blij met mijn auto dit jaar en die was ook nog eens helemaal leeg, dus kon gelijk bomen voor de hele familie regelen .
Ja, heerlijk Nederlands he. Koude handen, moeilijk doen, liefde.
Gast- Gast
Action hebben ze hele kleine kerstboompjes! Ik denk dat ik er ook maar aan geloven, terwijl ik geen zin had om er eentje neer te zetten! Misschien is dat makkelijker voor je dragen Smik!
Maar waarom ik een slecht humeur heb.. Pff laten we het gezellig houden in het dagcafé. Genoeg vermaak hier! Ik vroeg me trouwens ook al af waar Reva is, ze moest eens weten dat ze zo gemist wordt!
Maar waarom ik een slecht humeur heb.. Pff laten we het gezellig houden in het dagcafé. Genoeg vermaak hier! Ik vroeg me trouwens ook al af waar Reva is, ze moest eens weten dat ze zo gemist wordt!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Ja, heerlijk Nederlands he. Koude handen, moeilijk doen, liefde.
Wat maak je er weer een heerlijke zin van
Erin:
Laatst aangepast door Zusje op ma 12 dec 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Action is wel in de buurt, maar ik vind dat zo'n schijtwinkel..oOErinOo. schreef:Action hebben ze hele kleine kerstboompjes! Ik denk dat ik er ook maar aan geloven, terwijl ik geen zin had om er eentje neer te zetten! Misschien is dat makkelijker voor je dragen Smik!
Gast- Gast
Ik krijg als het moet alles mee naar huis op de fiets. Kastjes die ik vind om straat, tafletjes uit te kringloop, kerstbomen...Youandi schreef:Hihi, ik zie je al zwoegen op die fiets met een dikke kerstboom achterop
Gast- Gast
Hallo dames!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn sjaal is bijna af. Dan kan ik hem twee keer omslaan
Hierna wil ik een okergele sjaal breien, lekker breed en een pluizige okergeel sjaal met neon roze
Hierna wil ik een okergele sjaal breien, lekker breed en een pluizige okergeel sjaal met neon roze
Gast- Gast
Smik, heb jij wat gedronken?
Smikkell schreef:Ik krijg als het moet alles mee naar huis op de fiets. Kastjes die ik vind om straat, tafletjes uit te kringloop, kerstbomen...
Gast- Gast
Zo, en dan heb je vast niet gezien hoeveel ik in mijn vorge posts heb veranderd. Ik weet echt niet wat ik heb de laatste tijd. Ik typ zo beroerd en maak zoveel fouten. Ik heb alleen thee en een kop zelfgemaakte witte chocolademelk opZusje schreef:Smik, heb jij wat gedronken?Smikkell schreef:Ik krijg als het moet alles mee naar huis op de fiets. Kastjes die ik vind om straat, tafletjes uit te kringloop, kerstbomen...
Gast- Gast
Haha ik geloof je . Ik heb dat de laatste tijd op WA. Gister schreef ik zelfs 'hoeso?' OMG . En het erge is dan dat je het niet meer kunt aanpassen haha!
Gast- Gast
Zusje schreef:Smik, heb jij wat gedronken?Smikkell schreef:Ik krijg als het moet alles mee naar huis op de fiets. Kastjes die ik vind om straat, tafletjes uit te kringloop, kerstbomen...
Ik kennelijk ook. Gewoonlijk ben ik een enorme spellingsmiepert, maar dit was me niet eens opgevallen :o
Maar Smikkell, dat vind ik wel knap! Voelt dat niet genant dan? Ik zou me echt bekeken voelen Niet dat het erg is ofzo, maar dat gestuntel (wat ik zou hebben..)..
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: