Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Serieus gestoord aan het worden..

+6
Pompoen
Ayla
woezel
Sjirafje
Roodkapje
Mamsie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Serieus gestoord aan het worden.. - Pagina 2 Empty Re: Serieus gestoord aan het worden..

Bericht  sheila123 ma 12 dec 2011 - 3:19

Pffff Ik weet hoe je je voelt..hier ook superslechte slapers... Jongste slaapt na 3- en s'nachts tussenin en de oudste is per nacht nog 2 tot 3 keer wakker.... Slopend gewoon... Ik heb geen tips maar wil je wel een dikke knuffel geven want het is echt om gek van te worden!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Serieus gestoord aan het worden.. - Pagina 2 Empty Re: Serieus gestoord aan het worden..

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 5:03

Het lijkt mij niet dat hij wakker wordt om jullie te pesten, hij zal dus wakker worden en misschien angstig zijn. Ik geloof dat al het gedrag met een reden gebeurt, misschien niet altijd een reden die in jullie ogen zinnig is, maar ook zó'n is een reden.

Onze dochter is ook een slechte slaper, ook iedere nacht een keer of 2, 3 wakker. Het is zoals het is, ik kan er op dit moment niks aan veranderen, ik kan boos worden of gefrustreerd raken, maar op dit moment schiet je daar niks mee op, sterker nog, het kost je heel veel energie. Ik zou je aanraden om het je nu zo makkelijk mogelijk te maken, hoe zou het zijn als je zoontjes elkaar op de kamer slapen? Misschien de eerste nachten keten, maar wellicht zorgt het daarna voor vertrouwen en minder angst?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: