Serieus gestoord aan het worden..
+6
Pompoen
Ayla
woezel
Sjirafje
Roodkapje
Mamsie
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Serieus gestoord aan het worden..
Pffff Ik weet hoe je je voelt..hier ook superslechte slapers... Jongste slaapt na 3- en s'nachts tussenin en de oudste is per nacht nog 2 tot 3 keer wakker.... Slopend gewoon... Ik heb geen tips maar wil je wel een dikke knuffel geven want het is echt om gek van te worden!!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Re: Serieus gestoord aan het worden..
Het lijkt mij niet dat hij wakker wordt om jullie te pesten, hij zal dus wakker worden en misschien angstig zijn. Ik geloof dat al het gedrag met een reden gebeurt, misschien niet altijd een reden die in jullie ogen zinnig is, maar ook zó'n is een reden.
Onze dochter is ook een slechte slaper, ook iedere nacht een keer of 2, 3 wakker. Het is zoals het is, ik kan er op dit moment niks aan veranderen, ik kan boos worden of gefrustreerd raken, maar op dit moment schiet je daar niks mee op, sterker nog, het kost je heel veel energie. Ik zou je aanraden om het je nu zo makkelijk mogelijk te maken, hoe zou het zijn als je zoontjes elkaar op de kamer slapen? Misschien de eerste nachten keten, maar wellicht zorgt het daarna voor vertrouwen en minder angst?
Onze dochter is ook een slechte slaper, ook iedere nacht een keer of 2, 3 wakker. Het is zoals het is, ik kan er op dit moment niks aan veranderen, ik kan boos worden of gefrustreerd raken, maar op dit moment schiet je daar niks mee op, sterker nog, het kost je heel veel energie. Ik zou je aanraden om het je nu zo makkelijk mogelijk te maken, hoe zou het zijn als je zoontjes elkaar op de kamer slapen? Misschien de eerste nachten keten, maar wellicht zorgt het daarna voor vertrouwen en minder angst?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» Serieus huwelijkscadeau?
» lolbroek of serieus
» Serieus, echt weer wat voor mij.
» Wat denken jullie? Zou dit serieus helpen?
» Serieus huwelijkscadeau?
» lolbroek of serieus
» Serieus, echt weer wat voor mij.
» Wat denken jullie? Zou dit serieus helpen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: