Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aerosleep

+6
Ayla
meisje
Fiebje
Printje
Tania
Aggi
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Lejow vr 6 jan 2012 - 8:36

meisje schreef:Als je een gewoon hoeslakentje koopt heeft de aerosleep toch geen nut?
Of begrijp ik dat verkeerd?

Hier hebben we trouwens het aerosleep matrasje met aerosleep hoeslakens.

Iemand hier, volgens mij printje, vertelde dat ze in de winkel het matrasje op zo'n ademding deden (dat heb ik ook gezien bij ons matras) en dat het met normaal hoeslaken nog even goed ademde.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  meisje vr 6 jan 2012 - 9:00

Lejow schreef:
meisje schreef:Als je een gewoon hoeslakentje koopt heeft de aerosleep toch geen nut?
Of begrijp ik dat verkeerd?

Hier hebben we trouwens het aerosleep matrasje met aerosleep hoeslakens.

Iemand hier, volgens mij printje, vertelde dat ze in de winkel het matrasje op zo'n ademding deden (dat heb ik ook gezien bij ons matras) en dat het met normaal hoeslaken nog even goed ademde.

Ow, dat weet ik dan niet.
Ik dacht dat juist die gaatjes van de aerosleep zorgde dat je goed kon ademen en dat eventueel spuug er doorheen gaat.
Hetzelfde als wat Tania zei.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Lejow vr 6 jan 2012 - 9:01

Maar je kunt door een katoenen hoeslakentje toch redelijk ademen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Printje vr 6 jan 2012 - 9:04

Lejow schreef:
meisje schreef:Als je een gewoon hoeslakentje koopt heeft de aerosleep toch geen nut?
Of begrijp ik dat verkeerd?

Hier hebben we trouwens het aerosleep matrasje met aerosleep hoeslakens.

Iemand hier, volgens mij printje, vertelde dat ze in de winkel het matrasje op zo'n ademding deden (dat heb ik ook gezien bij ons matras) en dat het met normaal hoeslaken nog even goed ademde.

Klopt dat was ik. Er was eerlijk waar echt geen verschil.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 9:05

Ik heb die speciale hoeslakentjes erbij. Gewoon voor de zekerheid, zo duur zijn ze niet en dan weet ik tenminste heel zeker dat het optimaal werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Wennes vr 6 jan 2012 - 9:08

meisje schreef:
Lejow schreef:
meisje schreef:Als je een gewoon hoeslakentje koopt heeft de aerosleep toch geen nut?
Of begrijp ik dat verkeerd?

Hier hebben we trouwens het aerosleep matrasje met aerosleep hoeslakens.

Iemand hier, volgens mij printje, vertelde dat ze in de winkel het matrasje op zo'n ademding deden (dat heb ik ook gezien bij ons matras) en dat het met normaal hoeslaken nog even goed ademde.

Ow, dat weet ik dan niet.
Ik dacht dat juist die gaatjes van de aerosleep zorgde dat je goed kon ademen en dat eventueel spuug er doorheen gaat.
Hetzelfde als wat Tania zei.

Wij hebben ook de speciale hoeslakentjes. Precies wat meisje ook zegt dat het spuug er doorheen gaat. Het ademen maakt wel degelijk verschil! Met de gaatjes gaat het gewoon goed, met een gewoon hoeslakentje minder goed. Maar als je dan een gewoon hoeslakentje neemt, waarom heb je dan zoiezo een aerosleep gekocht?

De hoeslakentjes zijn wel duurder, maar met bv de mama mazzeldagen scheelt het wel. Wij gaan het straks ook voor de tweede gebruiken dus dat heeft zijn geld wel opgebracht.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Susan vr 6 jan 2012 - 9:09

Ik heb er een beetje mijn twijfels bij. Je kunt er wel doorheen ademen, maar dat wil niet zeggen dat de lucht die je inademt als je een flinke tijd met je gezicht in een Aerosleep ligt ook nog genoeg zuurstof bevat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Lejow vr 6 jan 2012 - 9:12

uberhaupt in de aerosleep bedoel je, susan?


Nou mijn vriend heeft het matras uitgekozen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heb op zitten letten toen in de winkel. Ik dacht dat we er met het matrasje dan al waren, wist ik veel dat er dan een speciaal hoeslaken op moest laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Wennes vr 6 jan 2012 - 9:16

Susan schreef:Ik heb er een beetje mijn twijfels bij. Je kunt er wel doorheen ademen, maar dat wil niet zeggen dat de lucht die je inademt als je een flinke tijd met je gezicht in een Aerosleep ligt ook nog genoeg zuurstof bevat.

Volgens mij toch wel meer dan bij een gewoon matrasje. Maar laat het duidelijk zijn dat het geen wiegendood voorkomt!

Als ik de aerosleep niet had gehad hadden we wel een nieuw matrasje kunnen kopen ivm het vele spugen wat B heeft gedaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  meisje vr 6 jan 2012 - 9:27

Wennes schreef:
Susan schreef:Ik heb er een beetje mijn twijfels bij. Je kunt er wel doorheen ademen, maar dat wil niet zeggen dat de lucht die je inademt als je een flinke tijd met je gezicht in een Aerosleep ligt ook nog genoeg zuurstof bevat.

Volgens mij toch wel meer dan bij een gewoon matrasje. Maar laat het duidelijk zijn dat het geen wiegendood voorkomt!

Als ik de aerosleep niet had gehad hadden we wel een nieuw matrasje kunnen kopen ivm het vele spugen wat B heeft gedaan.

Dat hadden we hier denk ik ook moeten doen.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep - Pagina 2 Empty Re: Aerosleep

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum