aerosleep op juniorbed?
+3
Slakje
Tania
duckie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
aerosleep op juniorbed?
A. heeft in haar ledikantje van begin af aan zon beetje een aerosleep op haar matras gehad omdat ze een buikslaper is, maar nu is ze naar een juniorbedje gegaan maar zou je dan nog steeds een aerosleep er op leggen??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: aerosleep op juniorbed?
Ligt eraan om welke reden je er een aerosleep op hebt. Voor het doorademen als ze op haar buik ligt hoef je het al lang niet meer te doen. Als je het prettig vindt dat er een aerosleep ligt voor als ze spuugt of in bed plast kun je het natuurlijk gewoon doen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Louise sliep met een aerosleep in het wiegje. Sinds ze een maand of 7/8 is slaapt ze in een ledikant, zonder aerosleep. Ze is ook een buikslapertje. Gaat prima. Ze nam ook bijna altijd een knuffel om haar hoofd op te leggen, dus nu heeft ze een hoofdkussen gekregen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb afgelopen maand de Aerosleep weggehaald, ik zou het dus ook zeker niet meer in een peuterbed gebruiken.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb de aerosleep in het ledikant, maar het ligt er ook vaak genoeg buiten. Het lijkt me bij jouw dochter niet meer nodig, ondanks dat ze een buiskslaper is. Het is inderdaad wel handig bij spugen of een doorgelekte luier, dan heb je het matras nog droog. En het is geloof ik ook goed voor de luchtcirculatie in bed, ik geloof zelfs dat de aerosleep daarvoor bedoeld is en niet voor buikslapende baby's. Je hebt de aerosleep ook voor grote bedden namelijk.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind de aerosleep gewoon al supergandig voor het opvangen van vieze luiers, dus alleeen daarom al zou ik het doen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik heb nu een peuter bedje. Met een waterdichte molton.
Ook ideaal. Kan zo in de was...
Ook ideaal. Kan zo in de was...
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: