Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over de aerosleep

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag over de aerosleep Empty Vraag over de aerosleep

Bericht  slaatje do 18 jul 2013 - 18:53

Nu het zo warm is, is het op Mikey zijn kamertje niet te harden. Zelfs al houd ik de jalozien, het verduisterende rolgordijn en de zonwerende gordijnen incl raam de hele dag dicht, het is er alsnog 30 graden. Om die reden hebben wij gister het campingbedje in onze slaapkamer gezet voor Mikey. Hier is het net iets koeler. De bedoeling was dat hij daar de hele nacht zou slapen. Maar hij werd om en nabij 2 uur wakker en ging vervolgens met zijn gezicht in het matrasje steeds. Hij probeert al weken op deze manier om te draaien en dit doet hij ook als hij zijn speentje zoekt.

Nu hebben we in zijn ledikantje een gewoon matrasje, met daaroverheen het aeroslaapmatje en het een earoslaaplakentje. Kan ik dat matje ook in het campingbedje leggen, of zou het misschien nog beter zijn het hele matrasje erin te leggen? Of is dan het effect weg? We hebben hem nu om 2 uur weer in zijn kamertje gelegd, en dat ging op zich prima, hij sliep tot een uur of zes. Maar het zou natuurlijk fijner zijn als hij gewoon in het campingbedje kan blijven liggen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over de aerosleep Empty Re: Vraag over de aerosleep

Bericht  Floor do 18 jul 2013 - 19:00

ik sleep dat aerosleepding overal mee naar toe, op vakantie, uit logeren. Dus ik zou hem inderdaad ook in het campingbedje leggen. 
Je hebt het nu toch ook op een gewone matras liggen dan leg je dat matje toch ook op de campingbedmatras.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  peach do 18 jul 2013 - 19:02

ik zou gewoon het matras uit zn ledikant in het camping bedje doen. Ging hier prima.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  blondje1313 do 18 jul 2013 - 19:15

Ik zou ook het hele matrasje in het campingbedje doen, lijkt me ook veel comfortabeler liggen dan zo'n dun matje.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  slaatje do 18 jul 2013 - 19:25

Dat idee had ik inderdaad ook. Lijkt mij ook wat fijner liggen. Hij ligt nu in zijn eigen kamertje te slapen, het is wat afgekoeld, maar ga het straks gelijk in het campingbedje leggen denk ik.

Ook een goede tip om het aeroslaap matje gewoon mee te nemen als we weg gaan. Voor mijn gevoel toch veiliger.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud