Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

aerosleep

+13
Sterrin_
Tania
Paper Crown
Sun88
Muppetje
Twellie
studiebol
Catwoman79
lente
piene1983
sabje
Mysterious
Juutjepetuutje
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

aerosleep Empty aerosleep

Bericht  Juutjepetuutje za 22 jun 2013 - 19:48

mijn jongste zoon blijkt een buikslaper te zijn (of hij rolt gewoon voor het slapen om ) en ik tref hem dus vaker op zijn buik dan op zijn rug in zijn bedje. laatst lag hij met zijn hoofdje in het matras en daar schrok ik toch wel behoorlijk van.
ik zit er aan te denken om een aerosleep aan te schaffen. maar wat schaf je dan aan? alleen een matrasbeschermer en hoeslaken of ook een heel nieuw matras?
en wat zijn jullie ervaringen er mee?
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Mysterious za 22 jun 2013 - 19:58

Volgens mij alleen dat opdek ding. Kan over het gewone matras. Je hebt die speciale hoeslakens maar katoen mag ook dat andemd gewoon. Ik heb geen ervaring ermee heb toen we getwijfeld maar besloten dat als ze op haar buik zou gaan liggen we er 1 aann gaan schaffen. mijn broerheeft wel ervaring wel. Mijn neefje was ook een buikslaper dus voor hem was het een uitkomst. Ze vonden hem ook een keer happend in het matras.
De meningen zijn erg verdeeld of hdt nou werkt of niet.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  sabje za 22 jun 2013 - 19:59

Je hoeft dan alleen maar de matrasbeschermer en een hoeslaken te kopen. Je kan gewoon je eigen matras gebruiken. Ik vond het wel een veilig gevoel dat als hij op zijn buik zou draaien hij toch kon blijven ademen
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  piene1983 za 22 jun 2013 - 20:33

Als je dat zou willen hoef je alleen dat opdekding te kopen. Die gaat met elastiek om de hoeken van het gewone matras heen.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  lente za 22 jun 2013 - 20:36

M. draait in haar slaap (of daarvoor al) ook vaak op haar buik. We hebben alleen dat opdekding en hoeslaken van aerosleep, kan over je gewone matras.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Catwoman79 za 22 jun 2013 - 20:37

@ Juutjepetuutje - Jouw zoontje kan dus zelf al omrollen en zelf zijn hoofd omhoog tillen.
Dan zal hij echt niet snel stikken, dan draaien ze wel voordat het kan gebeuren.
Ik zou niet nu nog onnodig zoiets duurs gaan aanschaffen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Printje za 22 jun 2013 - 20:54

Ik heb alleen de aerosleep met gewone hoeslakens. In de winkel zeiden ze dat die speciale helemaal niet nodig zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  studiebol za 22 jun 2013 - 21:01

Printje bij ons in de winkel zeiden ze juist dat die speciale hoeslakens wel nodig waren... in een andere winkel zeiden ze weer dat het hele idee van de aerosleep niet bewezen was. Vreselijk he hoe winkels wisselen.

Denk dat je gewoon moet doen wat goed voelt voor jezelf, wij hebben het nooit gehad en we hadden wel twee buikslapers.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Juutjepetuutje za 22 jun 2013 - 21:08

Catwoman79 schreef:@ Juutjepetuutje - Jouw zoontje kan dus zelf al omrollen en zelf zijn hoofd omhoog tillen.
Dan zal hij echt niet snel stikken, dan draaien ze wel voordat het kan gebeuren.
Ik zou niet nu nog onnodig zoiets duurs gaan aanschaffen.

ja dat doet hij prima,
maar ik heb hem net ook weer met zijn hoofd in het matras aangetroffen, ik vind het doodeng, net alsof hij te moe is en zo zn hoofd neer laat vallen..
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 21:11

Ik zou gewoon op Marktplaats kijken, daar heb je hele sets voor een paar tientjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Twellie za 22 jun 2013 - 21:18

Ik heb zo'n dekmatras met twee hoeslakens erbij. Ik heb het zelf geprobeerd en doorademen lukt dan echt altijd.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Muppetje za 22 jun 2013 - 21:38

Wij hadden de aerosleep meteen al gekocht, het matras ervan met dekje en hoeslakens, noem me een beonvloedbare jonge moeder. Nu geeft het me toch een geruster gevoel, L is ook een buikslaper

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Sun88 za 22 jun 2013 - 22:39

Wij hebben het matras, de beschermer en hoeslakens. Matras moesten we toch hebben en ik wilde wel een kwalitatief goed matras dus daarom van aerosleep genomen. Maar alleen aan de beschermer heb je genoeg, eventueel met hoeslakens, die zijn niet duur.

Vraagje k hoe vaak wassen jullie die beschermer?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Paper Crown za 22 jun 2013 - 22:57

Sun88 schreef:Wij hebben het matras, de beschermer en hoeslakens. Matras moesten we toch hebben en ik wilde wel een kwalitatief goed matras dus daarom van aerosleep genomen. Maar alleen aan de beschermer heb je genoeg, eventueel met hoeslakens, die zijn niet duur.

Vraagje k hoe vaak wassen jullie die beschermer?
Wekelijks. Ik heb er 2. Dan wissel ik t om en na t wasse. Laat ik t lekker luchten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Tania za 22 jun 2013 - 23:00

Ik was de beschermer 1 keer in de 1 a 2 weken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Paper Crown za 22 jun 2013 - 23:00

Muppetje schreef:Wij hadden de aerosleep meteen al gekocht, het matras ervan met dekje en hoeslakens, noem me een beonvloedbare jonge moeder. Nu geeft het me toch een geruster gevoel, L is ook een buikslaper
Ik ook hoor, is heel normaal. Ik vind het ook geen onzin want julian draait in bed met slaapzak en laat dan zijn hoofd recht op zijn matras zakken. Of hij ligt half op zijn gezicht dan vind ik t fijn hoor dat ik weet dat ie ademt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Sterrin_ za 22 jun 2013 - 23:22

.


Laatst aangepast door Sterrin_ op zo 23 jun 2013 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Steep za 22 jun 2013 - 23:43

Wiegendood blijft mogelijk tot 2 jaar.  De oorzaak is onduidelijk dus dan lijkt het me dat ook niet gezegd kan worden dat je kind sterk genoeg is om zijn hoofd op te tillen om het te voorkomen. Dat weet je namelijk dus niet.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Juutjepetuutje za 22 jun 2013 - 23:49

Oh wat vreselijk sterrin! Ik ga nog even bij hem kijken!

Inmiddels een gevonden via mp, ziet er goed uit! Ga hem zo ophalen en meteen wassen dan kunnen we hem gebruiken!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Juutjepetuutje za 22 jun 2013 - 23:55

Paper Crown schreef:
Muppetje schreef:Wij hadden de aerosleep meteen al gekocht, het matras ervan met dekje en hoeslakens, noem me een beonvloedbare jonge moeder. Nu geeft het me toch een geruster gevoel, L is ook een buikslaper
Ik ook hoor, is heel normaal. Ik vind het ook geen onzin want julian draait in bed met slaapzak en laat dan zijn hoofd recht op zijn matras zakken. Of hij ligt half op zijn gezicht dan vind ik t fijn hoor dat ik weet dat ie ademt.

Ja, dit dus!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  tweeling zo 23 jun 2013 - 1:26

Alleen een topper voor over je gewone matras en dan kun je er speciale hoeslakentjes bij kopen maar bij babydump adviseerden ze er gewone hoeslakentjes bij.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Muppetje zo 23 jun 2013 - 3:33

Juutjepetuutje schreef:
Paper Crown schreef:
Muppetje schreef:Wij hadden de aerosleep meteen al gekocht, het matras ervan met dekje en hoeslakens, noem me een beonvloedbare jonge moeder. Nu geeft het me toch een geruster gevoel, L is ook een buikslaper
Ik ook hoor, is heel normaal. Ik vind het ook geen onzin want julian draait in bed met slaapzak en laat dan zijn hoofd recht op zijn matras zakken. Of hij ligt half op zijn gezicht dan vind ik t fijn hoor dat ik weet dat ie ademt.

Ja, dit dus!

Doet L dus ook, ik leg hem op zijn rug neer maar voor ik de kamer uit ben ligt hij op zijn buik, vaak met zn gezicht in het matras

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Printje zo 23 jun 2013 - 8:05

Zoiets zou ik nooit via marktplaats kopen, dat vind ik vies. Ik was dat ding niet zoveel, ze ligt op dr hoeslakentje en dat was ik om de dag. Of ze moet spugen natuurlijk maar anders ga ik dat niet steeds wassen.

Ik weet even niet meer wie het zei, maar idd wisselende adviezen dus over wel/niet die hoeslakentjes. Ik vond ze veel te duur en zij liet met zo'n blazerding zien dat het net zo goed werkt bij gewone hoeslakentjes. Ik ga echt geen 20+ euro betalen voor hoeslakentjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Twellie zo 23 jun 2013 - 10:26

De bedoeling is dat ik het dekmatrasje eens in de twee weken was, maar in de praktijk is het wat minder vrees ik. De hoeslakens was ik vaak uit, want daar zit altijd binnen de kortste keren snotter in.

Printje: als de matras echt heel vies is, gooi ik hem op kookwas in de wasmachine. Is volgens mij niet het wasadvies, maar de matras overleeft dat wel. Dat zou dan ook kunnen met een matrasje van Marktplaats, dan zou die wel schoon moeten zijn?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Puggle zo 23 jun 2013 - 11:17

Hier een topper op een gewoon matras met een bijbehorend hoeslaken. Hier bij de babydump adviseerde ze dat juist wel, gek dat het zo verschilt.
Ik gooi de topper regelmatig in de was.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

aerosleep Empty Re: aerosleep

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum