Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aerosleep

+5
Puggle
Wennes
Pien
Ugly Betty
tweeling
9 plaatsers

Ga naar beneden

Aerosleep Empty Aerosleep

Bericht  tweeling za 28 apr 2012 - 2:17

Wij zijn een beetje voor matrassen etc aan het kijken maar we komen er niet echt uit. Als we een aerosleep matrasje kopen dan moet er ook nog een toplaag van aerosleep op + speciale hoeslakens? Of kun je ook een gewoon matrasje kopen en dan die toplaag en hoeslakens van aerosleep erop doen?

Verder lees ik veel over spugen, dat dat er door zakt? Maar waar blijft het dan liggen? Ik snap er echt geen snars van haha Aerosleep 827601
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Ugly Betty za 28 apr 2012 - 2:21

Wat ben je mooi op tijd haha! Ik lees even mee in dit topic want ik heb ook geen idee.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  tweeling za 28 apr 2012 - 2:23

Haha ja, vast een beetje orienteren Very Happy Veel informatie allemaal he
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Ugly Betty za 28 apr 2012 - 2:25

Ik ben me nog meer aan het verdiepen in de "grote" dingen, zoals kinderwagens en de meubels van de babykamer enzo, daarna moet ik me eens gaan verdiepen in de kleinere dingen. Heb je al meubels besteld?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Pien za 28 apr 2012 - 2:26

Je hebt 2 soorten matrassen van aero sleep. Een dun matrasje die je over een andere heen legt, of een dik volledig matras. Als je kiest voor een dik volledig matras heb je de aerosleephoeslaken nodig. Maar kies je voor de dunne, dan heb je ook een aerosleep hoeslaken nodig.

Het voornaamste van een aerosleep is dat het ademend is. Het zijn zeg maar allemaal kleine gaatjes waardoor je kindje als die met zn gezichtje erin ligt er niet in kan stikken. Spuug bijv, dat zakt er ook doorheen. Een groot voordeel hiervan is dat je kindje niet in zijn of haar eigen spuug blijft liggen.

Wij hebben een gewoon matras met aerosleep topper gekocht, 3 hoeslakens erbij en zo redden wij ons prima. Het voordeel van een topper vind ik dat je die heel makkelijk in de wasmachine kan doen. Dat hebben wij dus ook al vele malen gedaan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  tweeling za 28 apr 2012 - 2:26

Ja we hebben het kamertje besteld bij babydump. Kinderwagen ook, we hebben de Joolz gekozen. Hebben jullie al een kinderwagen uitgezocht?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  tweeling za 28 apr 2012 - 2:28

Pien schreef:Je hebt 2 soorten matrassen van aero sleep. Een dun matrasje die je over een andere heen legt, of een dik volledig matras. Als je kiest voor een dik volledig matras heb je de aerosleephoeslaken nodig. Maar kies je voor de dunne, dan heb je ook een aerosleep hoeslaken nodig.

Het voornaamste van een aerosleep is dat het ademend is. Het zijn zeg maar allemaal kleine gaatjes waardoor je kindje als die met zn gezichtje erin ligt er niet in kan stikken. Spuug bijv, dat zakt er ook doorheen. Een groot voordeel hiervan is dat je kindje niet in zijn of haar eigen spuug blijft liggen.

Wij hebben een gewoon matras met aerosleep topper gekocht, 3 hoeslakens erbij en zo redden wij ons prima. Het voordeel van een topper vind ik dat je die heel makkelijk in de wasmachine kan doen. Dat hebben wij dus ook al vele malen gedaan.

Oke dus eigenlijk is het handigst om een gewoon matras te kopen en daar die topper + hoeslaken van aerosleep op. Maar waar blijft het spuug dan? Blijft dat dan in die topper hangen? Wel handig dat het dan zo in de was kan!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Wennes za 28 apr 2012 - 2:57

tweeling schreef:
Pien schreef:Je hebt 2 soorten matrassen van aero sleep. Een dun matrasje die je over een andere heen legt, of een dik volledig matras. Als je kiest voor een dik volledig matras heb je de aerosleephoeslaken nodig. Maar kies je voor de dunne, dan heb je ook een aerosleep hoeslaken nodig.

Het voornaamste van een aerosleep is dat het ademend is. Het zijn zeg maar allemaal kleine gaatjes waardoor je kindje als die met zn gezichtje erin ligt er niet in kan stikken. Spuug bijv, dat zakt er ook doorheen. Een groot voordeel hiervan is dat je kindje niet in zijn of haar eigen spuug blijft liggen.

Wij hebben een gewoon matras met aerosleep topper gekocht, 3 hoeslakens erbij en zo redden wij ons prima. Het voordeel van een topper vind ik dat je die heel makkelijk in de wasmachine kan doen. Dat hebben wij dus ook al vele malen gedaan.

Oke dus eigenlijk is het handigst om een gewoon matras te kopen en daar die topper + hoeslaken van aerosleep op. Maar waar blijft het spuug dan? Blijft dat dan in die topper hangen? Wel handig dat het dan zo in de was kan!

Het spuug blijft idd in de topper en die kan gewoon in de was.
Was bij ons echt een uitkomst.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Puggle za 28 apr 2012 - 4:28

Wij hebben ook een normaal matrasje en de topper van aerosleep erop. Hebben er ook 3 aerosleep hoeslakens bij. Ook hebben wij een moltonzeiltje voor onder de topper.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Pien za 28 apr 2012 - 5:07

Puggle schreef:Wij hebben ook een normaal matrasje en de topper van aerosleep erop. Hebben er ook 3 aerosleep hoeslakens bij. Ook hebben wij een moltonzeiltje voor onder de topper.

en dat mag dus niet volgens mij.... die zorgt er weer voor dat het ademende weg genomen wordt. wij hebben het gewoon zo op het matrasje liggen. niks ertussen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Roos za 28 apr 2012 - 5:08

Ook wij hebben een gewoon matrasje en daarop een aerosleep (inmiddels niet meer).
Mij hebben ze destijds wijs gemaakt dat de matrassen van aerosleep zelf niet heel goed waren, en je het dus beter apart kan kopen. Qua prijs maakte het niks uit.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Pien za 28 apr 2012 - 5:09

tweeling schreef:
Oke dus eigenlijk is het handigst om een gewoon matras te kopen en daar die topper + hoeslaken van aerosleep op. Maar waar blijft het spuug dan? Blijft dat dan in die topper hangen? Wel handig dat het dan zo in de was kan!


ik vind het zelf wel het handigst om een los matras en topper te kopen. Stel dat je op vakantie gaat neem je hem heel makkelijker mee omdat hij heel dun is. Verder kan hij ook op een campingbedje gebruikt worden.

ik was hem regelmatig uit, echt ideaal!!! echt ondergespuugd is hij bij ons nog nooit dus waar het spuug dan blijft durf ik je niet te zeggen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  piene1983 za 28 apr 2012 - 5:55

Als je het aerosleepmatrasje koopt is dat eigenlijk een gewoon matrasje met de topper er los op. Alleen heet het matrasje dan ook aerosleep. De topper is gewoon los en afneembaar, dus ook te wassen en mee te nemen. Wij hebben het matras gekocht bij de babydump omdat het toen in de aanbieding was, als aanbieding was het voor ons net zo duur als het kopen van een los matras bij de prenatal met de topper er los bij. Het kostte toen 109 euro namelijk. Het loont dus de moeite om te zien of er een aanbieding is waar je van kunt profiteren, anders is het matras gewoon duur en is een los matras met een losse topper voordeliger en net zo goed.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Puggle za 28 apr 2012 - 6:59

Pien schreef:
Puggle schreef:Wij hebben ook een normaal matrasje en de topper van aerosleep erop. Hebben er ook 3 aerosleep hoeslakens bij. Ook hebben wij een moltonzeiltje voor onder de topper.

en dat mag dus niet volgens mij.... die zorgt er weer voor dat het ademende weg genomen wordt. wij hebben het gewoon zo op het matrasje liggen. niks ertussen.

Oh, zo is het ons verkocht bij de babydump.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  piene1983 za 28 apr 2012 - 7:31

Puggle schreef:
Pien schreef:
Puggle schreef:Wij hebben ook een normaal matrasje en de topper van aerosleep erop. Hebben er ook 3 aerosleep hoeslakens bij. Ook hebben wij een moltonzeiltje voor onder de topper.

en dat mag dus niet volgens mij.... die zorgt er weer voor dat het ademende weg genomen wordt. wij hebben het gewoon zo op het matrasje liggen. niks ertussen.

Oh, zo is het ons verkocht bij de babydump.
Ik vraag me af hoeveel kwaad het kan? Je legt de molton tenslotte onder de topper en niet eroverheen las ik toch? Of de topper nou op het matras ligt of op een molton. Het is geen waterdichte molton neem ik aan? Als ik trouwens goed kijk naar de topper op ons matras, dan is de onderlaag waterdicht, daar komt dan ook niks door toch?
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 7:38

Ik heb het al eens eerder gezegd ooit op het forum, maar van Aerosleep is nooit bewezen (maar wel onderzocht) dat het ook echt effect heeft. Op wiegendood.nl kan je dat lezen. Het heeft dus niet zoveel zin om het aan te schaffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  piene1983 za 28 apr 2012 - 7:54

Jolicious schreef:Ik heb het al eens eerder gezegd ooit op het forum, maar van Aerosleep is nooit bewezen (maar wel onderzocht) dat het ook echt effect heeft. Op wiegendood.nl kan je dat lezen. Het heeft dus niet zoveel zin om het aan te schaffen.
Bewijs is er niet inderdaad, een beetje bang voor "op het gevoel spelen" ben ik ook wel. Toch zijn de andere voordelen als luchtcirculatie en vloeistofdoorlatendheid zonder dat het matras vies wordt ook positieve punten wat mij betreft. Het is voor mij niet slechts het eventueel voorkomen van, al zit het natuurlijk (helaas?) wel in mijn hoofd.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:00

Nee oke, maar goed, dan weet je dat wel. Ik had namelijk in het begin bijna zo'n ding aangeschaft omdat ik bang was dat mijn kindje zou stikken in een gewoon matras. Terwijl dat nergens op slaat, want op dat gebied is er geen verschil. Als je het voor een andere reden doet is dat natuurlijk helemaal prima.

Ik denk dus dat heel veel ouders uit 'angst' zo'n duur matras aanschaffen, snap je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Tania za 28 apr 2012 - 8:02

Jolicious schreef:Ik heb het al eens eerder gezegd ooit op het forum, maar van Aerosleep is nooit bewezen (maar wel onderzocht) dat het ook echt effect heeft. Op wiegendood.nl kan je dat lezen. Het heeft dus niet zoveel zin om het aan te schaffen.

Ligt eraan waarvoor je hem aanschaft. Ik vond het vooral heel prettig dat als ze spugen ze niet in natte plekken blijven liggen maar dat het naar benden zakt.

Wij hebben voor allebei een aerosleepmatras gekocht. Bij mijn zoontje gebruik ik de topper inmiddels niet meer. Ik vind het prima matrassen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Liadan za 28 apr 2012 - 8:36

Jolicious schreef:Ik heb het al eens eerder gezegd ooit op het forum, maar van Aerosleep is nooit bewezen (maar wel onderzocht) dat het ook echt effect heeft. Op wiegendood.nl kan je dat lezen. Het heeft dus niet zoveel zin om het aan te schaffen.
Dat heb ik ook wel eens gelezen, maar toch is het wel zo dat als ik mijn hoofd in de aerosleep druk, dat ik nog kan ademhalen, bij een gewoon matras gaat dat toch moeilijker. Dus ik geloof er toch wel enigszins in.
Bij onze zoon was ik er toch blij mee omdat hij al vroeg een buikslaper was.
En verder vind ik het ook fijn dat het een goede matrasbeschermer is want er komt niks doorheen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep Empty Re: Aerosleep

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum