Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 27 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 13:52

Maura schreef:
Smikkell schreef:
Maura, fijn dat je je nu (opeens) zo voelt, maar zet je daar dan geen vraagtekens bij? Het lijkt me erg ongezond en vreemd om opeens zo blij te zijn. Het lijkt allemaal wel té...

Ondanks dat ik in raadsels spreek, weet ik dat ik mezelf het afgelopen jaar ontzettend heb ontwikkeld. Dat vertel ik niet op het forum, omdat gevoel en woorden bij mij niet echt goed gaan. (dus hoop alleen maar dat ik nu helder ben. Embarassed )

Ik had al langer dat ik me heel erg goed voelde. Maar ik had Borderline, een gedrags/persoonlijkheidsstoornis, en ik wist niet hoe ik dat moest vertalen om mezelf te kunnen zijn. Nu ik geen Borderline schijn te hebben, valt alles op zijn plaats en kun je mij gewoon aanvallen op mijn bekrompenheid, hardheid en liefdheid zoals het is.

Voorheen verschool ik mezelf nog al eens achter mijn "geloof" (Borderline). Het is weg, het is niet meer en ik dip nog weleens, vooral voor het slapengaan, maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als nu. Very Happy
Daar ben ik het echt niet mee eens. Je bent wie je bent, je gedrag is je gedrag en je voelt je zoals je je voelt. Nu je misschien geen bordeliner blijkt te hebben, ben je niet opeens genezen. Ze kunnen er labels bij plakken of er labels afhalen, maar dat verandert niets aan hoe je je voelt en gedraagt. Je gedrag en gevoel hebben alleen misschien een andere oorzaak.

Het lijkt me ook sterk dat je alle positieve veranderingen niet deelt op het forum, terwijl je hier wel meldt hoe slecht het gaat. Nog niet zo lang geleden wist je het allemaal niet meer, wilde je niets ondernemen en vermeed je het contact met de buitenwereld en je vrienden, telefoon enz. en nu sta je avond na avond te dansen in de kroeg.

het lijkt meer op een bipolaire stoornis of een manie, dan op een Maura die is genezen nu ze geen stempel Bordeliner meer heeft. Ik vind het gewoon erg ongeloofwaardig.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 13:55

Zusje schreef:
Smikkell schreef:
Zusje schreef:Nee heb hem nog steeds niet gezien... Hij zit aan de andere kant van de wereld dus moet geduld hebben DagCafé - Pagina 27 561177. Hij zit nu te ontbijten DagCafé - Pagina 27 561177
Ah, daar staat het antwoord al. Wat stom!

Tja... De smsjes zijn zodanig dat ik het geduld heb DagCafé - Pagina 27 561177. Het is goed Smik, echt... Er bestaat denk ik niemand op aarde die gekker is op mij... Een betere keuze dan geduldig wachten kan ik niet maken.
Ik hoop het voor je. Ik hoop dat jullie elkaar snel zien, dat het dan nog steeds zo goed voelt en dat er betere tijden komen.

Ik zie een verliefd Zusje en een jongen die het druk heeft, die tot nu toe niet heel veel moeite doet om je te zien en ben zo bang dat jij veel meer wilt en voelt dan hij..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 13:56

Ik ben het in zoverre met je eens, Smikkell, dat ik niet opeens genezen ben van het me kutvoelen. En het is ook niet zo dat ik dag in en dag uit in de kroeg sta te dansen. Maar ik heb wel vrede met wie ik ben. Borderliner of niet, het is leuk om Maura te zijn. En als een ander Maura niet mag, dan is het aan een ander om dat te bepalen.

Ik ben trouwens niet bipolair en heb absoluut geen manie. Ik snap wel dat het zo klinkt, maar dan komen we weer op het punt waarop ik niet zo heel erg veel deel met anderen.

Ik snap je gedachtengang volkomen. Maar dat is het niet voor mij. (Ik hoop ooit hardop te durven uitspreken wat ik op een dag zoal denk. Maar ik ben bang dat het nog even nodig heeft)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:02

Of je hebt dan maanden toneel gespeelt, of je bent zo 'ziek' dat je je eigen veranderingen niet eens door hebt. Sorry, maar ik zou er zelf heel veel vraagtekens bij zetten als ik mij zo opeens weer totaal gelukkig en genezen zou voelen. Helemaal als er alleen op papier iets verandert is (labeltje eraf). Neem aan dat je je niet naar je labels gaat gedragen?! Is het niet gewoon je medicatie dat is gaan werken?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:04

Smikkell schreef:
Zusje schreef:
Smikkell schreef:
Zusje schreef:Nee heb hem nog steeds niet gezien... Hij zit aan de andere kant van de wereld dus moet geduld hebben DagCafé - Pagina 27 561177. Hij zit nu te ontbijten DagCafé - Pagina 27 561177
Ah, daar staat het antwoord al. Wat stom!

Tja... De smsjes zijn zodanig dat ik het geduld heb DagCafé - Pagina 27 561177. Het is goed Smik, echt... Er bestaat denk ik niemand op aarde die gekker is op mij... Een betere keuze dan geduldig wachten kan ik niet maken.
Ik hoop het voor je. Ik hoop dat jullie elkaar snel zien, dat het dan nog steeds zo goed voelt en dat er betere tijden komen.

Ik zie een verliefd Zusje en een jongen die het druk heeft, die tot nu toe niet heel veel moeite doet om je te zien en ben zo bang dat jij veel meer wilt en voelt dan hij..

Hij is al vanaf zijn 16de verliefd op mij, ik ben altijd zijn grote liefde geweest. Maar hij doet heel belangrijk werk en dat kan hij niet zo even opzij zetten. Normaal is hij niet zo veel in het buitenland dus dit is gewoon slechte timing... Hij voelt hetzelfde als ik trouwens op dit moment, het is allemaal.vrij open en duidelijk... Maar het zou natuurlijk altijd kunnen ja dat ik heel hard op mijn bek ga, so be it dan maar... Het is het risico waard.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:08

Dan ben ik heel benieuwd, Zusje, hoe dit zich gaat ontwikkelen I love you

Ik heb al het een en ander gespaard voor Ierland. Wanneer wil je gaan boeken?
En wat betreft de PM.. heb er niet meer echt naar gekeken. Doe je het zelf of zal ik je morgen een linkje sturen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:10

Zusje, iemand vertelde me pas dat ze veel bewondering heeft voor hoe ik omga met de liefde. Ik ben inmiddels echt heel vaak gekwetst, maar ik durf me nog wel open te stellen, ook al is er elke keer weer het risico om hard op mijn bek te gaan. Dat is echt niet altijd gemakkelijk, maar ik zou het vreselijk vinden als ik dat niet meer kon. Daardoor ben ik nu heel verdrietig, maar het heeft me dit jaar ook heel wat goeds opgeleverd. Ik snap dus ontzettend goed dat je het 'risico' neemt. Ik vind het heel goed dat je dat gewoon doet Very Happy. Daarnaast begrijp ik ook dat Smikkell het anders bekijkt, dat doe ik namelijk ook als het niet over mezelf gaat DagCafé - Pagina 27 394967. Ik hoop in ieder geval dat het echt iets is van nu, dat hij zoveel weg is en niet iets van altijd smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:11

Smikkell, dat de medicatie is gaan werken is gewoon absoluut en voor 100% waar.

Je zegt gewoon wat ik moet zeggen, maar ik ben gewoon niet zo welbespraakt. En nee, als mij een stigma wordt ontnomen, maakt het mij geen ander mens. Maar nu moet ik het je uitleggen en dat kan ik gewoon niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:12

Heb je pm gezien en zal morgen even kijken idd. Ik dacht het laatste weekend van maart of eerste van april? Ik ben ook benieuwd smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:13

Maura schreef:Smikkell, dat de medicatie is gaan werken is gewoon absoluut en voor 100% waar.

Je zegt gewoon wat ik moet zeggen, maar ik ben gewoon niet zo welbespraakt. En nee, als mij een stigma wordt ontnomen, maakt het mij geen ander mens. Maar nu moet ik het je uitleggen en dat kan ik gewoon niet.
Ik kan er heel lang over in discussie gaan en heb echt 100 vragen en opmerkingen over dingen die niet kloppen en tegenstrijdigheden uit je verhalen, maar okee, dat gaat alleem maar weer problemen geven.

Maar het feit dat je het bijna zonde vindt om te slapen is toch al een heel groot en verkeerd teken...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:16

Smikkell schreef:
Maura schreef:Smikkell, dat de medicatie is gaan werken is gewoon absoluut en voor 100% waar.

Ik kan er heel lang over in discussie gaan en heb echt 100 vragen en opmerkingen over dingen die niet kloppen en tegenstrijdigheden uit je verhalen, maar okee, dat gaat alleem maar weer problemen geven.

Maar het feit dat je het bijna zonde vindt om te slapen is toch al een heel groot en verkeerd teken...

Stuur me jouw vragen eens via pm. Misschien dat we elkaar dan kunnen begrijpen? Want ik snap heus wel dat ik vaag ben. Dan ben ik toppie en dan ben ik downie. Ik snap compleet waar je naartoe wilt. Maar als je vragen hebt, stel ze me aub maar dan wel via pm. Dan geef ik ook eerlijk antwoord.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:22

Gaan jullie maar allemaal lekker met elkaar PM'en. Ik ga slapen. Ik heb net ál mijn kleren opgeruimd, opgevouwen, gewassen, opgehangen etc. Zelfs al mijn sokken uitgezocht DagCafé - Pagina 27 827601. Ik heb mijn rust wel verdiend.

Fijne nacht nog en alvast slaap lekker voor straks allemaal I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:23

Hoe komen ze bij Bordeliner en hoe komen ze er bij dat weer terug te trekken? Dat gebeurt allemaal niet zomaar.
Waarom deel je hier wel al het negatieve en kom je er nu mee dat je het positieve nooit gedeeld hebt?
Hoe kun je nu zeggen dat je al tijden merkt dat het beter gaat, terwijl je verhalen hier iets heel anders lieten zien en je je baan bent kwijt geraakt. Je hebt zelf toegegeven dat je manier van zijn (en eventueel de Bordeliner) de oorzaak van je ontslag was.
Heel kort geleden wilde je niet naar de kroeg, je telefoon niet opnemen, niet naar buiten, geen vrienden.. En nu ben je al een paar dagen achter elkaar naar de kroeg geweest en heb je opeens weer een groot netwerk vrienden en is alles zo mooi en fijn.. je wilt zelfs liever niet meer slapen omdat alles zo leuk is.

Je wisselt zo snel. Elke andere forummers zou hier niet mee wegkomen en een stempel faker krijgen. Het verschil zit hem erin dat jij het niet verzint, maar allemaal meent. Ik geloof echt dat je eerlijk bent en alles meent wat je schrijft, maar juist daarom heb ik het idee dat je 'ziek' bent en daarom kom ik ook met het manische.

Het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen, maar uit je verhalen kan ik niets anders halen dat tegenstrijdigheden en daar mijn vraagtekens bij zetten.

Je weet alle dingen die mislukte (werk, vriendschappen, je vaagheid) aan de Bordeliner en nu je geen Brodeliner blijkt te hebben, waar hang je het nu dan aan op?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:24

June schreef:Gaan jullie maar allemaal lekker met elkaar PM'en. Ik ga slapen. Ik heb net ál mijn kleren opgeruimd, opgevouwen, gewassen, opgehangen etc. Zelfs al mijn sokken uitgezocht DagCafé - Pagina 27 827601. Ik heb mijn rust wel verdiend.

Fijne nacht nog en alvast slaap lekker voor straks allemaal I love you
Jammer dat je er al weer vandoor gaat. Truste..

Gast
Gast

Ow, in PM zei je DagCafé - Pagina 27 394967

Gast
Gast

Zo ervaar ik het ook June en ik begrijp Smik haar twijfels maar het is lastig een compleet beeld te schetsen van de relatie die ik met hem heb... Feit is dat ik niet zomaar iemand ben voor hem. Hij zal eerder meer van mij houden dan andersom. Ik ben pas jaaaaren later gek op hem geworden. En hij reist idd normaal niet zo veel...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:26

Ik hoop gewoon nog steeds dat mijn wensen voor jou uitkomen, Zusje Very Happy.

Smik, ik val echt om, dus ik moet wel gaan Sad. Morgen ga ik richting Brabant, omdat die vriendin die in India zat weer terug is Very Happy. Even alle Sintsnoep brengen die ik nog kon vinden Wink.

DagCafé - Pagina 27 699888

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 10 dec 2011 - 14:27

Hooooi.. Ik ben flink aangeschoten na een verjaardag cheers
Embarassed
Hoe is het hier?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:27

June schreef:Ik hoop gewoon nog steeds dat mijn wensen voor jou uitkomen, Zusje Very Happy.

Smik, ik val echt om, dus ik moet wel gaan Sad. Morgen ga ik richting Brabant, omdat die vriendin die in India zat weer terug is Very Happy. Even alle Sintsnoep brengen die ik nog kon vinden Wink.

Goedgekeurd.. Ga maar!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:28

-

Laatst aangepast door June op za 10 dec 2011 - 14:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Smikkell schreef:
June schreef:Ik hoop gewoon nog steeds dat mijn wensen voor jou uitkomen, Zusje Very Happy.

Goedgekeurd.. Ga maar!

cheers Bedankt nachtburgemeester king

Gast
Gast

Zininzon schreef:Hooooi.. Ik ben flink aangeschoten na een verjaardag cheers
Embarassed
Hoe is het hier?
Whahahaaha.. toch niet met de auto naar huis gereden he?
Was het wel leuk? Vast anders was je niet zo laat thuis.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 10 dec 2011 - 14:29

Na het lezen van de laatste posts, meng ik me even in jullie verhaal.

Je hebt ook nog zoiets als persoonlijkheidsstoornis NAO (wat staat voor niet anders omschreven), dan zijn er wel allerlei trekken, maar niet genoeg van 1 stoornis om die diagnose te geven.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:29

June, maar dan vraag ik me af hoe makkelijk ze labels plakken en weer terugnemen... Daar zitten toch heel wat onderzoeken en hulpverleners achter.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 14:29

Lief van je June, dank je wel en slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: