DagCafé
+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Oh en HOI, lieve forummers.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Eens.Zusje schreef:Smikkell schreef:Zie nu heel verkeerde manieren voor me waarop Zusje de ministers op andere gedachtes probeert te brengen
Thanx hej . Al zou Mark niet mistaan in mijn bed denk ik
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:En dan hoor je doodleuk: Zorg kan altijd beter (als je het maar genoeg op je bankrekening hebt). Bah wat kan ik hier boos om worden zeg!
Niet doen want het helpt je niets.
Gast- Gast
Uhuh want tot overmaat van ramp gaan premie en eigen risico ook gewoon flink omhoog!.oOErinOo. schreef:En dan hoor je doodleuk: Zorg kan altijd beter (als je het maar genoeg op je bankrekening hebt). Bah wat kan ik hier boos om worden zeg!
Smikkell, daar moest ik naderhand ook even aan denken maar het maakt me niet uit hoe Zusje dat doet hoor hahaha. Wie weet houdt ze er nog een leuke vriend aan over
Hoi lieve Toet! Had je mijn laatste pm nog gezien? Kijk maar even wat jou uitkomt!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Soms helpt het zeker wel als genoeg mensen zich boos maken.Maura schreef:.oOErinOo. schreef:En dan hoor je doodleuk: Zorg kan altijd beter (als je het maar genoeg op je bankrekening hebt). Bah wat kan ik hier boos om worden zeg!
Niet doen want het helpt je niets.
Gast- Gast
Sorry Sjaan, ik heb net alle mannen in mijn leven gedumpt omdat ik er nog maar 1 wil
Gast- Gast
Sorry Toet, ik moet morgen heel de dag studeren. En nu ook. Ik moet 's avonds werken. Zal ik dan een lekkere latte macchiato voor je maken? Alleen als je 'm dan ook op komt drinken hè.
Gast- Gast
Laat me raden... da's vast niet net die minister die dat idiote besluit terug kan draaien???Zusje schreef:Sorry Sjaan, ik heb net alle mannen in mijn leven gedumpt omdat ik er nog maar 1 wil
's avond kan ik niet, dan heb ik kerstdiner. Ik heb nu zin om lekker op het strand uit te waaien (en uit te huilen), door de foto's van bliss
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Sjaantje schreef:Laat me raden... da's vast niet net die minister die dat idiote besluit terug kan draaien???Zusje schreef:Sorry Sjaan, ik heb net alle mannen in mijn leven gedumpt omdat ik er nog maar 1 wil
Gast- Gast
Toet schreef:Is er morgen iemand vrij? In voor een date..?
Ik!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha June, die avatar van jou!!!
Sjaantje schreef:Haha June, die avatar van jou!!!
Voor de ministers
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=18832
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: