DagCafé
+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Hey, ben jij niet 22.5 ??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Is er nou echt niemand?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh man ik voel me zo ellendig. Het staat in mijn topic bij persoonlijk (laatste bladzijde onderaan)
Toet- Lady Post-a-lot
Hey Smikkell, waar heb jij vanavond uitgehangen? Is het trouwens een leuk etentje geweest met zus en haar nieuwe vriend?
Gast- Gast
Hé smik!
Toet- Lady Post-a-lot
Zusje, vertel eens iets meer, je bent verliefd?!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Oh, je bent verliefd op je eerste liefde dus! Wat leuk zeg.
Toet, ik heb gereageerd op je andere topic. Wat een naaistreek!!!
Maura, hoe is het met jou?
Ik heb mezelf dit weekend opgesloten omdat ik mijn stageverslag af moet maken, uiteraard heb ik vandaag vrij weinig gedaan en moet ik dus morgen hard doorwerken. Waarom functioneer ik alleen goed onder druk? Pfffff, ik word moe van mezelf.
Toet, ik heb gereageerd op je andere topic. Wat een naaistreek!!!
Maura, hoe is het met jou?
Ik heb mezelf dit weekend opgesloten omdat ik mijn stageverslag af moet maken, uiteraard heb ik vandaag vrij weinig gedaan en moet ik dus morgen hard doorwerken. Waarom functioneer ik alleen goed onder druk? Pfffff, ik word moe van mezelf.
Polly- Kletskop
Polly- Ik ben echt ontzettend gelukkig en het schijnt zo te zijn dat ik straal. Het leven is niet altijd leuk hoor, maar wat ik er van maak.... Men, dat maakt me zo dolblij.
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Haha, wat goed om te horen! Het is zo fijn om gewoon gelukkig te zijn, dat is het enige dat ertoe doet, eigenlijk.
Met mij gaat het op zich goed, ik ben ook heel blij met wat ik van mijn eigen leven maak, ik heb het ontzettend naar mijn zin en het gaat goed met mijn familie en vrienden
Met mij gaat het op zich goed, ik ben ook heel blij met wat ik van mijn eigen leven maak, ik heb het ontzettend naar mijn zin en het gaat goed met mijn familie en vrienden
Laatst aangepast door Polly op za 10 dec 2011 - 13:32; in totaal 1 keer bewerkt
Polly- Kletskop
Waarom ben je zo gelukkig op het moment? Heb jij niet ook iets van een nieuwe liefde?
Polly- Kletskop
Polly schreef:Waarom ben je zo gelukkig op het moment? Heb jij niet ook iets van een nieuwe liefde?
De nieuwe, eventuele, liefde is 20 jaar. Dus daar kan ik heel erg weinig mee.
Mijn leven gaat alleen maar up. Ondanks dat ik werkloos ben, heb ik me nog nooit zo goed gevoeld. Mijn oude vrienden zijn weer mijn vrienden, nieuwe vrienden leren kennen. Ik feest, ik dans. Ik vind dit leven zo leuk. Ik zat me vanavond zelfs af te vragen waarom mensen slapen. Want er is zoveel om te leren kennen en slapen verknald het. Terwijl slapen mijn hobby is.
Ik ben gewoon gelukkig. Gisteren heb ik vier km in de regen gefiets. Ik heb mezelf even, thuis, afgedroogd met een handdoek en ben toen naar de kroeg gegaan. En ik heb gedansen. Mijn make-up zat niet op mijn wangen, maar erg geweldig zag ik er ook niet uit. Boeien. Lekker feesten.
Gast- Gast
Haha, Maura de party animal
Maar is dit een nieuw gevoel voor je? Ik vind het heel normaal om gewoon te gaan dansen en nieuwe mensen te leren kennen etc. Moet je blijven doen, joh! Leuk inderdaad.
Maar is dit een nieuw gevoel voor je? Ik vind het heel normaal om gewoon te gaan dansen en nieuwe mensen te leren kennen etc. Moet je blijven doen, joh! Leuk inderdaad.
Polly- Kletskop
Ik moet het niet te vaak doen, want dat kost geld dat ik eigenlijk niet heb, haha. Gisteren wezen stappen met vijf euro op zak. Dat was natuurlijk niet genoeg, dus voor het eerst in mijn leven op rekening gedronken. Was nog maar tien euro. Maar tien euro per avond en dat dan x 2 en dan weer x 4 is een week eten.
Nee, ik heb zoveel nieuws ontdekt dat ik helemaal niet snap dat ik in een depressie ben geraakt. Leven is zo mooi als je hem zelf toelacht.
Nee, ik heb zoveel nieuws ontdekt dat ik helemaal niet snap dat ik in een depressie ben geraakt. Leven is zo mooi als je hem zelf toelacht.
Gast- Gast
Nee heb hem nog steeds niet gezien... Hij zit aan de andere kant van de wereld dus moet geduld hebben . Hij zit nu te ontbijten
Gast- Gast
Absoluut. Ja, het is jammer dat leuke dingen altijd geld kosten, maar ja!
Zusje, wat spannend, je nieuwe liefde Je klinkt in ieder geval erg enthousiast. Leuk!
Zusje, wat spannend, je nieuwe liefde Je klinkt in ieder geval erg enthousiast. Leuk!
Polly- Kletskop
Vergeten dat ik ´hallo´ had gezegd.
Maura, fijn dat je je nu (opeens) zo voelt, maar zet je daar dan geen vraagtekens bij? Het lijkt me erg ongezond en vreemd om opeens zo blij te zijn. Het lijkt allemaal wel té...
Zusje, hebben jullie elkaar nou al gezien?
Toet, mijn batterij was leeg.
Maura, fijn dat je je nu (opeens) zo voelt, maar zet je daar dan geen vraagtekens bij? Het lijkt me erg ongezond en vreemd om opeens zo blij te zijn. Het lijkt allemaal wel té...
Zusje, hebben jullie elkaar nou al gezien?
Toet, mijn batterij was leeg.
Gast- Gast
Ah, daar staat het antwoord al. Wat stom!Zusje schreef:Nee heb hem nog steeds niet gezien... Hij zit aan de andere kant van de wereld dus moet geduld hebben . Hij zit nu te ontbijten
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Ondanks dat ik in raadsels spreek, weet ik dat ik mezelf het afgelopen jaar ontzettend heb ontwikkeld. Dat vertel ik niet op het forum, omdat gevoel en woorden bij mij niet echt goed gaan. (dus hoop alleen maar dat ik nu helder ben. )
Ik had al langer dat ik me heel erg goed voelde. Maar ik had Borderline, een gedrags/persoonlijkheidsstoornis, en ik wist niet hoe ik dat moest vertalen om mezelf te kunnen zijn. Nu ik geen Borderline schijn te hebben, valt alles op zijn plaats en kun je mij gewoon aanvallen op mijn bekrompenheid, hardheid en liefdheid zoals het is.
Voorheen verschool ik mezelf nog al eens achter mijn "geloof" (Borderline). Het is weg, het is niet meer en ik dip nog weleens, vooral voor het slapengaan, maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als nu.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, daar staat het antwoord al. Wat stom!Zusje schreef:Nee heb hem nog steeds niet gezien... Hij zit aan de andere kant van de wereld dus moet geduld hebben . Hij zit nu te ontbijten
Tja... De smsjes zijn zodanig dat ik het geduld heb . Het is goed Smik, echt... Er bestaat denk ik niemand op aarde die gekker is op mij... Een betere keuze dan geduldig wachten kan ik niet maken.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: