Fietsen met een draagdoek
+15
PapillonRose
Flip Fluitketel
Antibes
L!ND@
moepie
Teddyaapje
Darius
Liadan
Susan
Monte
Makamba
xxjojootjexx
duckie
-Ieniemienie-
CCC
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Fietsen met een draagdoek
Ik heb het met de jongste wel eens gedaan, maar het fietste gewoon niet lekker.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook wel eens gedaan met J op m'n rug. We waren op een rommelmarkt en ze was op m'n rug in slaap gevallen. Ik hen alleen gefietst op fietspaden en op de autoweg ben ik gaan lopen met de fiets.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik begrijp dat er mensen zijn die het soms doen, maar ik zou het zelf niet doen. Ik reed van de week achter een meisje die met haar kind op haar buik reed. Het kind was in slaap gevallen en zijn hele hoofd hing scheef, hij hing half uit de draagzak & zij fietste stug door, terwijl hij zelfs op haar benen steunde en dus met fietsen heen en weer schudde. Dat is toch niet normaal? Nee, ik vind het gevaarlijk en zou het niet durven.
Gast- Gast
Pippa dat lijkt me ook helemaal niet veilig. Ik zou nooit met een kind op m'n buik fietsen. Op m'n rug dus wel als het niet anders kan, maar ik blijf dus echt alleen op de fietspaden die gescheiden is van de weg.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Voor mij persoonlijk is wandelen gevaarlijker dan fietsen.
Als ik terugkijk naar de laatste 10 jaar, ben ik 0x gevallen met de fiets. Daarentegen minstens 5x terwijl ik gewoon wandelde.
Als ik terugkijk naar de laatste 10 jaar, ben ik 0x gevallen met de fiets. Daarentegen minstens 5x terwijl ik gewoon wandelde.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het zelf niet doen nee..brrr ben een schijterd in dat soort dingen. Vind zelfs een mc achterop de fiets al eng..
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Op de buik: nooit.
Op de rug: veel gedaan. wij hebben één auto, dus ik doe alles op de fiets of lopend. Toen Thije nog niet in het zitje mocht heb ik hem in de draagdoek op de rug meegenomen op de fiets (vanaf een maand of zes geloof ik). Ik vond het een stuk enger toen ik vanaf een maand of tien met twee kinderen in zitjes ging fietsen. Voelde een stuk minder stabiel voor mijn gevoel.
Tegenwoordig gaan ze in de fietskar. Als we die destijds gehad hadden, was dat wellicht een optie geweest. Maar ik heb het (ook achteraf gezien) nooit als 'eng' ervaren. Je fietst sowieso een stuk actiever en alerter als je kinderen mee neemt.
Op de rug: veel gedaan. wij hebben één auto, dus ik doe alles op de fiets of lopend. Toen Thije nog niet in het zitje mocht heb ik hem in de draagdoek op de rug meegenomen op de fiets (vanaf een maand of zes geloof ik). Ik vond het een stuk enger toen ik vanaf een maand of tien met twee kinderen in zitjes ging fietsen. Voelde een stuk minder stabiel voor mijn gevoel.
Tegenwoordig gaan ze in de fietskar. Als we die destijds gehad hadden, was dat wellicht een optie geweest. Maar ik heb het (ook achteraf gezien) nooit als 'eng' ervaren. Je fietst sowieso een stuk actiever en alerter als je kinderen mee neemt.
Gast- Gast
ik zou het zelf nooit doen, vind dat veel te eng,
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» baby in draagdoek en dan fietsen, kan dat?
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» Fietsen met dit weer..
» Fietsen met je kindje
» Fietsen van Halfords.
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» Fietsen met dit weer..
» Fietsen met je kindje
» Fietsen van Halfords.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: