Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samenwonen

+13
Dennenappel
Jade
Sophiee
NoName88
Joli86
Joontjuh
Serena
Niekske
Minx
CCC
Verona
Jerry
Cheesegirl
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Samenwonen - Pagina 2 Empty Re: Samenwonen

Bericht  Rev3rie do 15 dec 2011 - 23:36

Hier ook geen ruzie tijdens het verhuizen gehad hoor! Waarschijnlijk komt dat wij normaal gesproken ook samen moeten werken (Lees: collega's) laughcry
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 23:53

Ik heb wel echt mijn draai moeten vinden toen mijn vriend en ik gingen samenwonen. Vooral tijdens het klussen waren er veel irritaties en hadden we kleine ruzietjes.
Het heeft wel heel lang geduurd voordat we echt op elkaar ingespeeld raakten. Ik heb nog lang twijfels gehad of ik er goed aan had gedaan om mijn 'zelfstandigheid' op te geven (want zo voelde het echt) en samen te gaan wonen. Ik voelde me in het begin echt een gast in het huis van mijn vriend.
Gelukkig is dit in de loop van de tijd wel goed gekomen en is het ook 'mijn' thuis geworden.
Raar dat ik dat zo gevoeld heb, want we hebben samen een huis gekocht, voor mijn vriend was het evengoed nieuw.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight do 15 dec 2011 - 23:56

Grappig om dit allemaal te lezen...Maar ik moet wel toegeven dat ik zelf mijn "perfectionistische" gedrag moet laten varen. Hahaha anders dan hoef ik er bij voorbaat al niet aan te beginnen laughcry
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud