Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil volgend jaar echt weg!

+10
Parisienne
Sylvana
*Noosa
Coccinelle
Blond
Paper Crown
xxjojootjexx
litllejoy
Liz
TukTuk
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik wil volgend jaar echt weg! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil volgend jaar echt weg!

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 5:54

Ah leuk zeg! Lekker iets om naar uit te kijken Very Happy.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil volgend jaar echt weg! - Pagina 2 Empty Re: Ik wil volgend jaar echt weg!

Bericht  Marin ma 12 dec 2011 - 6:45

Leuk waar zit je precies?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:20

Joy_ schreef:Leuk waar zit je precies?

Bij de ouders van L Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 12 dec 2011 - 7:22

_Chance schreef:Wat dacht je van huizenruil? Dan heb je alleen de kosten van de reis + kosten van eten en drinken daar (maar dat heb je anders thuis ook). In de meeste gevallen heb je dan ook een auto ter plaatse.

Dit hebben wij ook gedaan en het was superleuk!! Wij waren wel met onze eigen auto daarheen gereden (huis in Frankrijk) en zij gingen met hun auto naar ons huis.

Kan ook heel handig zijn als je ruilt met mensen die ook kleine kinderen hebben, dan zijn er ook gewoon heel wat spullen voor in huis.

Edit: haha sorry spuitelf!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  myloon ma 12 dec 2011 - 8:25

Misschien een tip om bij www.happyhome.nl te kijken. Hier zitten soms best goede prijzen tussen.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 2:23

Doedel schreef:
Joy_ schreef:Leuk waar zit je precies?

Bij de ouders van L Very Happy

Niiiieeet serieus? Die tip wilde ik je dus ook geven! Super daar gaan jullie het echt geweldig hebben, het is er heerlijk! Ik ben er net afgelopen zomer geweest en er waren erg veel gezinnetjes zoals jullie. Ook is het zwembad goed beveiligd met een hek er om heen, dus de kinderen kunnen gewoon vrij rondlopen en niet het zwembad in vallen. Op m'n FB kan je foto's zien!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: