Rugklachten, iemand bekend ermee??
+2
Minx
Pandora
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rugklachten, iemand bekend ermee??
Ik heb al een poosje last van mijn onderrug mar de laatste tijd heb ik steeds vaker en meer last.
De pijn zit 'm echt in de lage onderrug en straalt uit naar mijn rechter heup en boven mijn rechterbil, daar voel ik steeds felle pijnscheuten.
Erg vervelend want het is zo erg dat het mijn dagelijkse leven beinvloedt. Ik heb al een afspraak bij de huisarts gemaakt maar ik kan hier pas woensdag terecht. Iemand ervaring met rugklachten, wat zou dit kunnen zijn en hoe kom ik er vanaf?
De pijn zit 'm echt in de lage onderrug en straalt uit naar mijn rechter heup en boven mijn rechterbil, daar voel ik steeds felle pijnscheuten.
Erg vervelend want het is zo erg dat het mijn dagelijkse leven beinvloedt. Ik heb al een afspraak bij de huisarts gemaakt maar ik kan hier pas woensdag terecht. Iemand ervaring met rugklachten, wat zou dit kunnen zijn en hoe kom ik er vanaf?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Rugklachten, iemand bekend ermee??
huisarts over slaan en direct de fysio bellen. Dit klinkt voor mij als een "standaard" rugklacht zoals ik het hier lees. Huisarts zal je waarschijnlijk naar de fysio sturen.
Edit: met een beetje geluk kun je dan maandag al terecht. En anders even doorbellen naar 1 waar je maandag terecht kan.
Edit: met een beetje geluk kun je dan maandag al terecht. En anders even doorbellen naar 1 waar je maandag terecht kan.
Laatst aangepast door Fairytale op do 8 dec 2011 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Kan van alles zijn, maar kunnen ook gewoon spieren zijn waar je last van hebt. Je kan ook een afspraak maken bij een fysiotherapeut. die kan je namelijk gelijk behandelen. Daar heb je denk ik meer aan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Dat is naar he! Had ik laatst ook. Lekker warm houden met kruik/hittepit/warme trui en ook wel blijven bewegen. Want als je stil blijft zitten dan worden de spieren ook stijver.. En je hebt ook zalf dat warm maakt ( ff naam kwijt). En voor de rest idd naar de fysio!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
midalgan/tijgerbalsem. Doet verder vrij weinig. Het is vooral het insmeren dan wat het doet. Dat spul komt namelijk nevernooit op de plek waar het moet komen. Daar is je huid veel te dik voor. Vaseline of crème doet dan net zo veel.
Minx- Lady Post-a-lot
Heb je de fysio nog gebeld??
Minx- Lady Post-a-lot
Eens met Fairytale.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Fysio nog niet gebeld, heb woensdag een afspraak bij de huisarts, tot die tijd mocht ik nog geen fysio gaan doen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Helaas ben ik bekend met rugklachten. Net als jij voornamelijk in mijn onderrug (met uitstraling naar benen).
Heb nu een aantal keer fysiotherapie gehad en ik merk al verbetering. Verder leg ik er regelmatig een warme kruik op.
Succes bij de huisarts woensdag.
Heb nu een aantal keer fysiotherapie gehad en ik merk al verbetering. Verder leg ik er regelmatig een warme kruik op.
Succes bij de huisarts woensdag.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pandora schreef:Fysio nog niet gebeld, heb woensdag een afspraak bij de huisarts, tot die tijd mocht ik nog geen fysio gaan doen.
Is daar een speciale reden voor dan??
Minx- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand bekend met ...
» Iemand bekend met varicose
» Quinoa iemand bekend mee??
» Iemand bekend met reiki?
» Iemand bekend hiermee?
» Iemand bekend met varicose