DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Leuke verrassing! En spannend... Misschien ligt ie vanavond in een nieuwe boxer in bed?
Gast- Gast
Ja ik ben echt vaak een aansteller genoemd en dat is niet fijn. Gelukkig kan ik me tegenwoordig een stuk beter wapenen tegen alle prikkels, maar het is nog regelmatig te veel voor me.
Gast- Gast
Zo, heb de storm overleeft. Wat een drama op de wegen zeg, kon echt niet hardnormale snelheid) rijden! veel politie, sleepwagens etc.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Erin, ik heb een uitgebreid psychologisch onderzoek gehad en met een psychiater gepraat, omdat ze vermoedden dat ik een Borderliner was.
Gast- Gast
Youandi schreef:Het slaat hier ook behoorlijk tegen de ramen aan. Echt k*tweer!
Het is heerlijk weer. Hier kan ik echt van genieten. Het leukste zou zijn als ik een leuke man in mijn bed zou hebben, maar helaas.... Niemand is leuk genoeg voor dit weer.
Gast- Gast
Stiekem vind ik harde wind, vooral als ik in bed lig, ook geweldig! Kan er heerlijk op slapen.
Alleen kan ik nu al een paar dagen niet paardrijden. Het dier schrikt zich continue een gat in de lucht.
Alleen kan ik nu al een paar dagen niet paardrijden. Het dier schrikt zich continue een gat in de lucht.
Gast- Gast
Ik ga er vandoor. De Chirurg van Tess Gerritsen uitlezen. Oh my, wat een goddelijk boek!
Gast- Gast
Ja, dat is inderdaad minder.Hopen dat het snel weer wat rustiger wordt.
Dat herinnert me dat ik een ex-collega'tje nog moet emailen. (Is ook gek met/van paarden)
Dat herinnert me dat ik een ex-collega'tje nog moet emailen. (Is ook gek met/van paarden)
Gast- Gast
Maura schreef:Ja, dat is inderdaad minder.Hopen dat het snel weer wat rustiger wordt.
Graag gedaan
Gast- Gast
Als de gladheid en sneeuw maar weg blijft!!!
Ik hoop dat de wind en regen morgen minder is, want het plan was om op de fiets naar mijn vader te gaan. Maar als het zo waait, dan haak ik al snel af. Er zitten echt stukken bij met enkel landerijen en dan kom ik echt niet vooruit.
Gast- Gast
Morgen voorspellen ze hetzelfde weer maar het gaat afnemen.
ik ben vrolijk high en aan t dansen op keiharde muziek met me moeder, wat heerlijk om ff geen verdriet te voelen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
ExpressoB schreef:Morgen voorspellen ze hetzelfde weer maar het gaat afnemen.
Hmmz, jammer.
Gast- Gast
maura, ik mis je
luenca- Prater
shygirl87 schreef:ik ben vrolijk high en aan t dansen op keiharde muziek met me moeder, wat heerlijk om ff geen verdriet te voelen
haha, wat leuk! op welke muziek swingen jullie
ja ik heb geblowed ja.
van alles va n die lekkere club music
van alles va n die lekkere club music
luenca- Prater
Mevrouw Shy, als je de volgende keer op mijn weegschaal staat, wil je hem dan terugzetten naar KG? Want ik schrok me net wild toen hij in lbs mijn gewicht zag staan.
Gast- Gast
OOoh ik durf niet naar buiten!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: