DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Oh dan wacht ik nog heel ff voor ik ga
Trouwens Lil doe je dat op je werk????
Trouwens Lil doe je dat op je werk????
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hoi Evy, hoe is het met je?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Heej Ey.
jep, of ik nu op internet wat rondsurf of aan het hobbyen ga maakt denk ik weinig uit haha
Gast- Gast
haha das waar
zet `m op FB en ga nu verder met m`n vaasje (zo kom ik ook van die rommelmarktspullen af haha)
Gast- Gast
oke en ja haha idd:D
Heej SMikk
Hallo Again!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zo heb de lampenkap van Lily gezien en nu ga ik er vandoor
Goedemiddag!
Nog een paar uur en dan ga ik op de fiets, zoals het weer nu lijkt, naar mijn vader. Heerlijk verjaardag vieren. Het is lang geleden dat ik zo'n zin had in een verjaardag.
Nog een paar uur en dan ga ik op de fiets, zoals het weer nu lijkt, naar mijn vader. Heerlijk verjaardag vieren. Het is lang geleden dat ik zo'n zin had in een verjaardag.
Gast- Gast
Dank je! En ik heb voor het eerst geen doosje met chocolade. Blijkt achteraf, toen ik mijn stief vroeg wat paps wel graag wilde, dat hij die chocolaatjes inmiddels wel had gehad. Het is net als een paar sokken voor opa elk jaar, zo kreeg mijn vader elk jaar dezelfde doos chocolade. Nu krijgt hij twee plantenencyclopedien. En als hij het niets vindt, mag hij het ruilen. Maar ik hoop dat hij er erg blij mee gaat zijn.
Waarom twee? De ene verteld meer over de verzorging van de tuinplant, de ander verteld meer over de plant zelf. Ik vond ze beiden leerzaam, ook al heb ik niets met tuinplanten zo met een balkon.
Waarom twee? De ene verteld meer over de verzorging van de tuinplant, de ander verteld meer over de plant zelf. Ik vond ze beiden leerzaam, ook al heb ik niets met tuinplanten zo met een balkon.
Gast- Gast
haha ach misschien alsie alleen al blij datie een keer iets anders heeft gekregen dan chocolade:P wij hebben een luchtje voor m`n vader, alleen hij gebruikt dat altijd als deo
Gast- Gast
Lily schreef:haha ach misschien alsie alleen al blij datie een keer iets anders heeft gekregen dan chocolade:P wij hebben een luchtje voor m`n vader, alleen hij gebruikt dat altijd als deo
Hahaha! Ik weet dat mijn vader echt verslaafd is aan luchtjes. Hij spuit zijn hele hoofd eronder, hij wordt wat kaal, en dan vindt hij het gek als wij zeggen dat hij een uur in de wind stinkt. Maar het enige luchtje wat ik nog van hem weet, wat hij vroeger had, was Paco Rabanne. En dat doet weer denken aan mijn moeder en aangezien hij een nieuwe vrouw heeft, die nu niet meer zo nieuw is, doe ik ze dat maar niet aan. Vrouw is een beetje gevoelig als het om het verleden gaat ,ook al vindt ze ons meer dan lief.
Gast- Gast
M`n vriend spuit z`n geurtje ook onder de oksels.
Rush- Lady Post-a-lot
haha ja we hebben al is tegen `m gezegd van dat moet je niet onder je oksels spuiten, maar hij heeft zoiets van: ja maar het ruikt toch lekker waarom zou ik dat dan niet doen
Gast- Gast
Dat deed ik voorheen trouwens ook met mijn 212 sexy van Caroline Herrera. Onder de oksels, in de hals, op de polsen. Geen idee of ik een uur in de wind stonk. Maar ik denk het wel.
Gast- Gast
Hahaha. Mijn vriend heeft nooit anders gedaan. Hij gebruikt ook geen deo, alleen z`n geurtje onder de oksels.Lily schreef:haha ja we hebben al is tegen `m gezegd van dat moet je niet onder je oksels spuiten, maar hij heeft zoiets van: ja maar het ruikt toch lekker waarom zou ik dat dan niet doen
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: