Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu! Empty Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu!

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:14

Afgelopen donderdag was er een meisje die het bij wilde leggen met een vroegere vriendin.
Het ene meisje was zwanger, en van haar ex mocht die vriendin niet langskomen na de geboorte ofzo. Meisje 1 vriend gehoorzaamt en vriendschap opgezegd. Nu is ex weg, en meisje 1 mist meisje 2. Meisje 2 is NU inmiddels zwanger, en wil het wel goedmaken.

Meisje 2 heeft lang blond krullend haar, en toen ze de brug op kwam lopen om meisje 1 te omhelzen, had ze zo'n leuke jas aan! En nu ben ik heel erg benieuwd waar die jas van is.

Hij was donkergrijs, lang, met een grote opstaande kraag (wel met capuchon erin geloof ik) ..

Iemand enig idee? Laughing

Laatst aangepast door Parels op za 10 dec 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu! Empty Re: Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu!

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 14:21

Misschien kun je ergens een klein fragment vinden? Ik denk dat er best forummers zijn die je willen helpen en gezien het aantal, waarvan sommige erg mode bewust, is het best mogelijk dat iemand het weet, alleen denk ik niet dat er iemand is die zelf het fragment gaat zoeken om je te helpen.

Gast
Gast

Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu! Empty Re: Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu!

Bericht  Plien84 vr 9 dec 2011 - 22:30

Ik heb wel even gekeken maar geen idee waar die jas van is!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 10:36

Heb je gelijk in, Smikkel!
Kon hem eerst niet vinden maar heb hem nu.

http://www.rtl.nl/xl/#/u/7a4379df-9308-4828-b44d-667e8557cb7c/

En dan vanaf 2.30 minuten, het meisje wat aan komt lopen met de lange jas.

Dank je wel!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 10:46

Ik vond dat sowieso echt een leuk meisje! Ze was zo lief en vriendelijk. En zag er zo stralend zwanger uit! Die jas stond inderdaad leuk.

Gast
Gast

Bericht  InweCulnamo za 10 dec 2011 - 11:10

vind hem wel wat op de eerste jas hier lijken.
kleur alleen wel heel anders

http://www.bonaparte.nl/dameskleding/jassen/group/2093364/Totaaloverzicht.446.0.html

of dezse.

http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Jassen/Vero%20Moda/Vero%20Moda-Tempura%203%204%20Jacket%2010067425.html

maar beide is het niet helaas
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 11:32

Ze is wel enorm zwanger dus zal het niet van een zwangerschapsmerk zijn?

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 10 dec 2011 - 11:38

Misschien van de only?
Jas van meisje van 'Het Spijt Me´ + filmpje nu! 15562_40069_large
Deze lijkt er wel een beetje op
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 19:54

Ja heb ik ook al gekeken, maar die zijn het helaas niet Sad
Eerst dacht ik ook een zwangerschapsmerk totdat ik iemand met die jas in taupe zag lopen, en die was 50+ laughcry

De jas heeft aan de achterkant in die brede kraag een capuchon zitten!!

En powerbabe idd, ik vond het zo'n leuk meisje! Met recht stralend zwanger.. Misschien maakte zij die jas wel heel leuk, en staat ie mij voor geen meter Wink of omdat ze dr eigen jas niet meer past heeft ze de jas van dr moeder aan aangezien die andere vrouw 50+ was ... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Tiana za 10 dec 2011 - 21:12

Hier heb je ook zo'n soort jas, van Vero Moda:

http://www.intercityonline.nl/TEMPURA-34-JACKET-p-23200.html
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  InweCulnamo za 10 dec 2011 - 21:33

en toch heb ik het idee dat het die ene is die wc eend plaatste. Als je kijkt naar het ceintuur. naar de details op de arm. en naar de details onder de kraag

als je op deze link kijkt kun je ook andere fotos bekijken.
ook de achterkant van de kraag.

ik ben er vrijwel zeker van dat het de jas is die dat meisje aann heeft. alle details zijn hetzelfde

http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Jassen/Vero%20Moda/Vero%20Moda-Climax%203%204%20Jacket%2010069835.html?code=5570.01496&maat=M&image=55089
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 21:58

Zou het?
Ik zie wel wat je bedoeld overigens hoor.
Heb alleen het idee dat dat op die armen er niet op zit, maar ga het vanmiddag nog eens bestuderen.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 10 dec 2011 - 22:31

Ja het is denk ik ook die van WC-eend. Die kraag is precies zo en de armen volgens mij ook. Ik zou zweren dat hij het is in ieder geval Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Zwerver zo 11 dec 2011 - 1:27

Dat is dezelfde inderdaad! KRaag is alleen anders
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: