Plannen met oud & nieuw...?
+39
Pompoen
TNMN
SarahKey
Susan
Winegum
Aggi
Aziraphale
minoessepoes
PluDan
Hoochie
Middleme
Sarah1985
MiKa
flower
Sterre
Esperanza
luenca
Atelier Madame
Snoopy
bolus26
Flippin' Bitch
Bliss
Blond
Lavendel
SuperGrover
May
Raindrop
Arwyn
Lotus
MADDIE
Jeanette
RYW
Barbabella
Suus
Inge
Curious
Jelin
silly-one
Ringling
43 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Plannen met oud & nieuw...?
Overdag werken bij de jaarlijkse Hollandse Middag in de kroeg waar ik 4 jaar heb gewerkt.
's Avonds naar diezelfde kroeg met mijn vriend en vriendinnen, voor een bepaald bedrag is drank inclusief dus dat is altijd fijn.
Bliss, Zusje en Confusion, gaaf dat jullie gaan!
's Avonds naar diezelfde kroeg met mijn vriend en vriendinnen, voor een bepaald bedrag is drank inclusief dus dat is altijd fijn.
Bliss, Zusje en Confusion, gaaf dat jullie gaan!
Gast- Gast
Zoals elk jaar blijven wij thuis bij de hond. Lekker samen, wat hapjes en drankjes. Aftellen, dikke kus en hop naar buiten vuurwerk kijken. De hond vind het vuurwerk geweldig dus die gaat lekker mee naar buiten.
Dit jaar zal ik tussendoor wel slapen. Anders trek ik tot 0:00 uur niet
Dit jaar zal ik tussendoor wel slapen. Anders trek ik tot 0:00 uur niet
Lekker thuis . Voor het eerst in de 4 jaar dat we samenwonen! Lekker op de bank, tv aan, kaarsjes en hapjes, tussendoor even een dutje gok ik en dan om 00.00 uur dikke jas aan en buiten naar het vuurwerk kijken.
oh en heeel veel oliebollen eten
oh en heeel veel oliebollen eten
Gast- Gast
Winegum schreef:Wat stoer dames!!
Ik ben met de jaarwisseling in Londen. Ben uberhaupt nog nooit in Londen geweest dus ik heb er erg veel zin in.
Ik heb niet zoveel met de jaarwisseling, vandaar dat we er tussenuit gaan. Wat we daar gaan doen? Nog geen idee!
vuurwerk bij de London Eye is wel heel erg mooi hoor! Alleen jammer dat er daarna helemaal geen pubs meer open zijn, iedereen viert daar oud en nieuw eigenlijk eerder op de avond.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Aah oke, dat is goed om te weten dat er zo laat geen pubs meer open zijn. Denk ook niet dat we het heel erg laat gaan maken. Zondags wordt onze laatste dag daar, dus wil er nog wel een beetje van genieten. En we moeten ook op tijd de kamer uit
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vlieg de 31e naar Nederland
Ik wil graag naar Rotterdam om uit te gaan na 12, maar het openbaar vervoer rijd niet. Moet even wat op bedacht worden dus
Ik wil graag naar Rotterdam om uit te gaan na 12, maar het openbaar vervoer rijd niet. Moet even wat op bedacht worden dus
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou met oud en nieuw naar Terschelling gaan met mijn man en mijn ouders en oma zouden daar dan ook zijn. Eigenlijk zijn we daar ieder jaar of met kerst of met oud en nieuw. Ik ben gek op Terschelling en vind oud & nieuw daar ook echt iets speciaals. Je kunt dan op een duin al het vuurwerk aan de kust zien, zo gaaf!
Helaas heeft mijn moeders zus uit Oostenrijk gevraagd of ze mocht komen. Dat is een nogal bijzonder mens en ik kan erg slecht maar haar te lang onder een dak zijn. Voor mij is de lol van het oud & nieuw vieren er dan helemaal af en 't levert irritaties op. Dus toen dit mailtje kwam heb ik gelijk aangegeven dat wij dan niet zouden komen. Mijn moeder vond het erg jammer maar heeft toch tegen mijn tante gezegd dat ze welkom was.
ik vind het wel jammer dat het zo loopt, maar het is natuurlijk mijn eigen keuze om niet te gaan als mijn tante komt, al wist mijn moeder dat al van te voren. Ik hoop wel dat het niet standaard word dat mijn tante meegaat naar Terschelling want dan ga ik dus gewoon niet meer mee.
Wij gaan nu iets anders bedenken, misschien naar vrienden (of die komen bij ons), maar we weten niet of die niet al wat hebben. En verder zaten we te denken aan misschien een appartementje boeken ergens aan de kust, alleen hebben we niet zo veel geld momenteel. Ook een optie is dat we misschien in het huis van mijn ouders in Amsterdam gaan. 't is daar in ieder geval een stuk levendiger dan hier in de straat, hier gaat iedereen volgens mij vroeg slapen ofzo. In de straat van mijn ouders komt iedereen naar buiten om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen en vuurwerk af te steken. Ik ben daar opgegroeid dus een deel van de buren ken ik ook nog wel.
We zien wel!
Helaas heeft mijn moeders zus uit Oostenrijk gevraagd of ze mocht komen. Dat is een nogal bijzonder mens en ik kan erg slecht maar haar te lang onder een dak zijn. Voor mij is de lol van het oud & nieuw vieren er dan helemaal af en 't levert irritaties op. Dus toen dit mailtje kwam heb ik gelijk aangegeven dat wij dan niet zouden komen. Mijn moeder vond het erg jammer maar heeft toch tegen mijn tante gezegd dat ze welkom was.
ik vind het wel jammer dat het zo loopt, maar het is natuurlijk mijn eigen keuze om niet te gaan als mijn tante komt, al wist mijn moeder dat al van te voren. Ik hoop wel dat het niet standaard word dat mijn tante meegaat naar Terschelling want dan ga ik dus gewoon niet meer mee.
Wij gaan nu iets anders bedenken, misschien naar vrienden (of die komen bij ons), maar we weten niet of die niet al wat hebben. En verder zaten we te denken aan misschien een appartementje boeken ergens aan de kust, alleen hebben we niet zo veel geld momenteel. Ook een optie is dat we misschien in het huis van mijn ouders in Amsterdam gaan. 't is daar in ieder geval een stuk levendiger dan hier in de straat, hier gaat iedereen volgens mij vroeg slapen ofzo. In de straat van mijn ouders komt iedereen naar buiten om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen en vuurwerk af te steken. Ik ben daar opgegroeid dus een deel van de buren ken ik ook nog wel.
We zien wel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb net 2 kaartjes gekocht voor Oud en Nieuw in de Efteling.
En meteen een hotel geboekt in Tilburg!
Ga samen met mijn vriend.....
En meteen een hotel geboekt in Tilburg!
Ga samen met mijn vriend.....
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Wij hebben nog geen plannen.
Mijn vriend is vrij met oudjaar maar het is nog niet zeker of hij met nieuwjaar ook vrij heeft. Dus eigenlijk kunnen we ook nog geen plannen maken
Mijn vriend is vrij met oudjaar maar het is nog niet zeker of hij met nieuwjaar ook vrij heeft. Dus eigenlijk kunnen we ook nog geen plannen maken
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Dit jaar voor het eerst een keer thuis sinds we hier wonen (4 jaar). De voorgaande jaren hebben we het steeds bij mijn ouders gevierd, maar dit jaar komen ze het bij ons vieren. We wonen in een dorp dus ik ben benieuwd of er bij ons in de buurt ook vuurwerk wordt afgestoken. Vind het altijd wel leuk om naar te kijken.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Wij blijven lekker thuis met zijn tweetjes. Lekkere hapjes eb drankjes en leuke dingen kijken opntv. Misschin zijn we zelfs al met zijn drietjes dan, dat zou pas speciaal zijn...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Wij blijven thuis,wonen hier net een paar maanden.Dus heb de hele familie uitgenodigd en die komen met z'n allen hier,zelfs familie uit de andere kant van het land Vorig jaar ook gedaan en het was super gezellig! Vuurkorf aan voor het huis en om 12 uur met z'n allen naar buiten.
Lekker ouderwets spelletjes,wii singstar en gewoon lekker lol hebben met elkaar.
Lekker ouderwets spelletjes,wii singstar en gewoon lekker lol hebben met elkaar.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ik blijf voor de eerste keer thuis en er komen gezellig vrienden.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jullie al oud & nieuw plannen?
» Vrijdagavond plannen
» Weekend!! Plannen?
» Plannen Yes-Forum
» Zaterdagavond plannen
» Vrijdagavond plannen
» Weekend!! Plannen?
» Plannen Yes-Forum
» Zaterdagavond plannen