Plannen met oud & nieuw...?
+39
Pompoen
TNMN
SarahKey
Susan
Winegum
Aggi
Aziraphale
minoessepoes
PluDan
Hoochie
Middleme
Sarah1985
MiKa
flower
Sterre
Esperanza
luenca
Atelier Madame
Snoopy
bolus26
Flippin' Bitch
Bliss
Blond
Lavendel
SuperGrover
May
Raindrop
Arwyn
Lotus
MADDIE
Jeanette
RYW
Barbabella
Suus
Inge
Curious
Jelin
silly-one
Ringling
43 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Plannen met oud & nieuw...?
Wat zijn jouw plannen?
Wie weet er nog leuke (niet hele dure) feestjes in Amsterdam? En is daar op straat ook nog wat te beleven of niet?
Wie weet er nog leuke (niet hele dure) feestjes in Amsterdam? En is daar op straat ook nog wat te beleven of niet?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Plannen met oud & nieuw...?
Ik zit met 3 vrienden in de Sneeuw ergens in Oostenrijk. Wat we die avond gaan doen zien we dan wel. Waarschijnlijk lekker spelletjes spelen en wat drinken en niet al te laat naar bed zodat we de volgende dag weer fris op de piste kunnen staan. Heb er super veel zin in .
Laatst aangepast door silly-one op di 6 dec 2011 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Wij blijven thuis vanwege onze honden. Eentje is namelijk ontzettend bang, de andere gelukkig niet. Er komen vrienden en dan zien we wel. Geen wilde plannen dus.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Thuis blijven i.v.m. poezemonster, dit wordt haar eerste kerst en we weten niet hoe ze gaat reageren.
Gast- Gast
Zoals elk jaar gaan we met de vriendengroep van mn vriend bij iemand thuis spelletjes doen en met elkaar het nieuwe jaar inluiden!
Dit jaar moet mn vriend helaas werken tot 23.00, maar gelukkig haalt hij 00.00 om met mij te kunnen zoenen!
Dit jaar moet mn vriend helaas werken tot 23.00, maar gelukkig haalt hij 00.00 om met mij te kunnen zoenen!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ons poezebeest gaat naar mijn ouders toe, die zijn toch thuis & hij is ontzettend bang. Wij gaan naar mijn schoonouders toe, in hun eetcafé.
Gast- Gast
Zoals het er nu naar uit ziet moet ik werken van 16.00uur tot de volgende dag 12.00uur.
Als ik toch vrij ben omdat alle jongeren naar huis gaan / kunnen dan gaan we naar vrienden toe. (als ik moet werken gaan vriend alleen)
Ik ga in iedergeval oliebollen, appelflappen bakken en hapjes maken (voor de vrienden, voor op mijn werk en voor nieuwjaarsdag, dan komt naaste familie bij ons)
Als ik toch vrij ben omdat alle jongeren naar huis gaan / kunnen dan gaan we naar vrienden toe. (als ik moet werken gaan vriend alleen)
Ik ga in iedergeval oliebollen, appelflappen bakken en hapjes maken (voor de vrienden, voor op mijn werk en voor nieuwjaarsdag, dan komt naaste familie bij ons)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Overdag lekker thuis omrommelen en 's avonds naar vrienden, gezellig!
Gast- Gast
Overdag zijn we waarschijnlijk bij de ouders van mijn vriend, hij gaat dan altijd oliebollen bakken met zijn vader
's Avonds komt onze hele vriendengroep bij ons, gezellig kletsen, drinken, eten en om 1 uur nog naar een feestje
's Avonds komt onze hele vriendengroep bij ons, gezellig kletsen, drinken, eten en om 1 uur nog naar een feestje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wij blijven lekker rustig thuis met z'n tweetjes of drietjes.
Gast- Gast
Awakenings in Rotterdam
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Copy-paste vanuit de BM-pijler:
mijn vriend en ik hebben al zoveel oud en nieuw-stress gehad dat we dit jaar ergens in het buitenland in een groot, zacht bed oud en nieuw willen vieren zonder iemand die ons lastigvalt
mijn vriend en ik hebben al zoveel oud en nieuw-stress gehad dat we dit jaar ergens in het buitenland in een groot, zacht bed oud en nieuw willen vieren zonder iemand die ons lastigvalt
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik ga O&N vieren in de Efteling en daarna stappen. Efteling is dan tot 01.00 uur open.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik weet het nog niet. Ben het net een beetje aan het bespreken met mijn vriend.
Ik denk eerst bij mijn ouders tot na 12 uur en daarna wat drinken met vrienden.
Ik denk eerst bij mijn ouders tot na 12 uur en daarna wat drinken met vrienden.
Gast- Gast
Ik blijf net als andere jaren gewoon lekker thuis. Ik heb namelijk echt een ontzettende hekel aan oud & nieuw
Gast- Gast
Heb nog geen idee eigenlijk. Mijn schoonouders vroegen het ook al. Maar weet eigenlijk zelf nog niet echt wat ik wil. Ben rond die tijd bezig met meubels in elkaar zetten en verhuisdozen inpakken. Dus we zien wel hoe het loopt.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben dan met mijn moeder en oudste broertje in Oostenrijk. Ik ga vroeg naar bed. We moeten de volgende dag vroeg weer terug naar Nederland. En ik houd het toch niet vol tot twaalf uur.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Werkelijk waar geen flauw idee nog..
Denk dat we naar vrienden gaan oid. Afgelopen jaren met dezelfde vrienden gevierd, maar een van die jongens heeft het een beetje bij me verbruit de afgelopen tijd, dus heb er niet zo'n zin in om het met hem te vieren.. Maar eens gaan polsen hier wat iedereen van plan is.
Denk dat we naar vrienden gaan oid. Afgelopen jaren met dezelfde vrienden gevierd, maar een van die jongens heeft het een beetje bij me verbruit de afgelopen tijd, dus heb er niet zo'n zin in om het met hem te vieren.. Maar eens gaan polsen hier wat iedereen van plan is.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
RYW schreef:Copy-paste vanuit de BM-pijler:
Leeuheeuk
Ik ga naar vrienden! Die zijn bezig een huis te kopen, dus zij hebben besloten een laatste keer in hun eigen flat oud en nieuw te vieren en vuurwerk te kijken, omdat ze 't voortaan vanaf de begane grond moeten zien En ze hebben naaste vrienden en familie uitgenodigd. Soort afscheidfeestje! Ga nog wel even vragen of aanhang welkom is
Gast- Gast
Ik heb nog geen idee eigenlijk. Mijn vriend heeft tot nu toe met oudjaar vrij, als hij met nieuwjaar ook vrij heeft gaan we misschien wel de stad in of iets leuks doen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik ga het denk ik bij mijn ouders uitzitten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zoek nog een leuk feest, waar je geen fortuin neer hoeft te leggen om naar binnen te komen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ik vier het met familie en daarna ga ik op stap. Geen idee wat mijn vriend gaat doen, waarschijnlijk ook op stap met zijn vrienden. Oud & nieuw vind ik niet zo boeiend, altijd zo'n geregel met welke vrienden ik waar naartoe ga.. Ik hou meer van kerst, lekker makkelijk met familie, hoef ik niet over na te denken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik weet het niet. Ook niet met wie ik het ga vieren.
Eigenlijk vind k het een overtrokken feest. Hoewel het vorig jaar wel erg geslaagd was. Maar dat was dan ook echt voor het eerst.
Eigenlijk vind k het een overtrokken feest. Hoewel het vorig jaar wel erg geslaagd was. Maar dat was dan ook echt voor het eerst.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Idd Chance, ik heb al zo vaak gehad dat ik me er heel wat van had voorgesteld en het uiteindelijk tegenviel! Tegenwoordig verheug ik me er gewoon helemaal niet meer op, dan kan het alleen maar meevallen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jullie al oud & nieuw plannen?
» Vrijdagavond plannen
» Weekend!! Plannen?
» Plannen Yes-Forum
» Zaterdagavond plannen
» Vrijdagavond plannen