DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Oh help help help!!
En goeiedag trouwens...
En goeiedag trouwens...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Halloo..!!
Ik ben er ook weer. Met moeite nog niet eens twee scones weg kunnen krijgen, zo vol zit ik nog van gister.
Hoe is het hier? Ik ga zo maar eens aan die afwas beginnen!
Ik ben er ook weer. Met moeite nog niet eens twee scones weg kunnen krijgen, zo vol zit ik nog van gister.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Halloo..!!
Hoe was het gisteren? Ik heb het oude dagcafe niet terug kunnen vinden dus weet niet of je het daar al verteld hebt. Maar ben echt benieuwd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hey Smikkell, ook al heb je niet gevraagd hoe het met mij ging, toch geef ik antwoord
hier gaat het redelijk, ben echt doodmoe en heb overal eczeem, ik zie er niet uit komt door het weer en door de stress. Pluspunt is wel dat ik een paar dingen gedaan heb in huis waar ik echt tegenop zag, dus dat is wel fijn.
Hoe gaat het met jou?
hier gaat het redelijk, ben echt doodmoe en heb overal eczeem, ik zie er niet uit komt door het weer en door de stress. Pluspunt is wel dat ik een paar dingen gedaan heb in huis waar ik echt tegenop zag, dus dat is wel fijn.
Hoe gaat het met jou?
Laatst aangepast door Zelda op wo 7 dec 2011 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb m`n eerste echte pukkel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goed, het was heel fijn en mijn teamleidster was erg begripvol. Ze schrok wel van mijn verhaal maar ze bood ook hulp aan, ik heb het als erg prettig ervaren.Lily schreef:hoe is je gesprek gegaan zelda?
Gast- Gast
Waarom help, Pompoen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vervelend, die eczeem. Heb je de ruimte om toe te geven aan die vermoeidheid? Ik plaats net in het andere topic dat het zo grappig is dat onze plaatjes en smaak wat betreft inrichting zo op elkaar lijken.Zelda schreef:Hey Smikkell, hier gaat het redelijk, ben echt doodmoe en heb overal eczeem, ik zie er niet uit komt door het weer en door de stress. Pluspunt is wel dat ik een paar dingen gedaan heb in huis waar ik echt tegenop zag, dus dat is wel fijn.
Hoe gaat het met jou?
Hier gaat het wel. Voel me zeker wel beter, maar vertrouw het niet altijd. Vooral door die wisselende buien zonder echte aanleiding.
Wel een leuke middag gehad met Terkina
Gast- Gast
Jammer, die aanpassing van je postZelda schreef:Hey Smikkell, ook al heb je niet gevraagd hoe het met mij ging, toch geef ik antwoord
Hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Ik heb deze kerst/winter achtige foto's nog voor eventuele avatars:
BOOMPJE IS ER! IK GA OPTUIGEN!
BOOMPJE IS ER! IK GA OPTUIGEN!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo ik loop op het einde van mijn latijn. Ik trek het even allemaal niet meer en ben zowel geestelijk als lichamelijk compleet gesloopt en zie het gewoon even lekker allemaal niet meer zitten.
Zo zeur modus uit.
Zo zeur modus uit.
Gast- Gast
Wat fijn, die leuke middag met Terkina ze is flink afgevallen zag ik op de foto's.Smikkell schreef:Wat vervelend, die eczeem. Heb je de ruimte om toe te geven aan die vermoeidheid? Ik plaats net in het andere topic dat het zo grappig is dat onze plaatjes en smaak wat betreft inrichting zo op elkaar lijken.Zelda schreef:Hey Smikkell, hier gaat het redelijk, ben echt doodmoe en heb overal eczeem, ik zie er niet uit komt door het weer en door de stress. Pluspunt is wel dat ik een paar dingen gedaan heb in huis waar ik echt tegenop zag, dus dat is wel fijn.
Hoe gaat het met jou?
Hier gaat het wel. Voel me zeker wel beter, maar vertrouw het niet altijd. Vooral door die wisselende buien zonder echte aanleiding.
Wel een leuke middag gehad met Terkina
Ik herken het wel wat je zegt, die wisselende buien zonder aanleiding. Lastig he
Gast- Gast
Als ik iets voor je kan doen......Stuiterbal schreef:Zo ik loop op het einde van mijn latijn. Ik trek het even allemaal niet meer en ben zowel geestelijk als lichamelijk compleet gesloopt en zie het gewoon even lekker allemaal niet meer zitten.
Zo zeur modus uit.
Is er iets voorgevallen nog?
Gast- Gast
Ja, nou ja, ik voelde me een beetje bezwaar dat ik antwoord gaf terwijl je niet direct aan mij vroeg hoe het ging, maar in het algemeenSmikkell schreef:Jammer, die aanpassing van je postZelda schreef:Hey Smikkell, ook al heb je niet gevraagd hoe het met mij ging, toch geef ik antwoord
Hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Mijn moeder mailt net...wij gaan met oud & nieuw naar Terschelling, gaan we eigenlijk elk jaar, 't huisje is van de familie van vaders kant (van alle broers en zussen).
Ik vind het altijd heerlijk, hoewel er soms wel spanningen ontstaan doordat we zo op elkaars lip zitten. Maar de laatste jaren was het vooral heel gezellig, ook omdat mijn moeder wat minder mensen tegelijk uitnodigde.
Nu heeft mijn tante mijn moeder net gemaild of ze oud&nieuw kan komen vieren op Terschelling...
Mijn tante die altijd alle aandacht naar zich toe trekt, die geschift is, die in paniek raakt van wat dan ook. En nog erger...mijn tante, bij wie ik niet in één ruimte kan zijn zonder daar bloednerveus van te worden...die me regelmatig het bloed onder de nagels vandaan zuigt en bij wie ik écht écht moeite moet doen om mijn irritaties niet te laten blijken.
Die irritaties zijn vooral omdat ze mij zo meesleept in haar drukke paniekerige gedoe, op de een of andere manier kan ik daar niet tegen, word ik er zelf ook doodzenuwachtig en ongelukkig van.
Ik wil écht niet!
En ik voel me er best wel schuldig over...
Ik vind het altijd heerlijk, hoewel er soms wel spanningen ontstaan doordat we zo op elkaars lip zitten. Maar de laatste jaren was het vooral heel gezellig, ook omdat mijn moeder wat minder mensen tegelijk uitnodigde.
Nu heeft mijn tante mijn moeder net gemaild of ze oud&nieuw kan komen vieren op Terschelling...
Mijn tante die altijd alle aandacht naar zich toe trekt, die geschift is, die in paniek raakt van wat dan ook. En nog erger...mijn tante, bij wie ik niet in één ruimte kan zijn zonder daar bloednerveus van te worden...die me regelmatig het bloed onder de nagels vandaan zuigt en bij wie ik écht écht moeite moet doen om mijn irritaties niet te laten blijken.
Die irritaties zijn vooral omdat ze mij zo meesleept in haar drukke paniekerige gedoe, op de een of andere manier kan ik daar niet tegen, word ik er zelf ook doodzenuwachtig en ongelukkig van.
Ik wil écht niet!
En ik voel me er best wel schuldig over...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Fijn dat je gesprek goed is gegaan, Zelda!
Knuffel voor de meiden die er een kunnen gebruiken:
Knuffel voor de meiden die er een kunnen gebruiken:
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zelda schreef:Als ik iets voor je kan doen......Stuiterbal schreef:Zo ik loop op het einde van mijn latijn. Ik trek het even allemaal niet meer en ben zowel geestelijk als lichamelijk compleet gesloopt en zie het gewoon even lekker allemaal niet meer zitten.
Zo zeur modus uit.
Is er iets voorgevallen nog?
Uhm ja nogal. Ik ben gewoon klaar met alles. En S ligt al vanaf gisteren zo compleet dwars dat ik echt in huilen kan uitbarsten nu.
Hij voelt wellicht aan dat mijn irritatie level bereikt is. Hij gaat zo naar zijn vader en dan kan ik weer even 2 dagen bij tanken.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: