DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Ohhhh dan is de pepernoten aka schuddenbuikjes zeker weg, die vond ik zo lekkerrrrr.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:haha dat is wel erg, oooh ik ben zo`n trots op m`n ballen (staan in het creatieftopic)
wat een grappig idee! zit het ook super strak erop?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben er weer.
Ze zijn mooi, Lily!
Ze zijn mooi, Lily!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
thanks wist alleen niet dat er zoveel tijd in zou zitten. Heb ruim 4u over 8 ballen gedaan
Gast- Gast
Zag ze op FB Lily, leuk gedaan, super crea.
Ik heb zoooooooooooooooooo'n zin om m'n kerstboom te versieren! Heb 'm net gekocht en het was liefde op 't eerste gezicht. Een kleintje, maar wel mooi! En heb ook mooie takken ilex gekocht, en heb m'n kerstplateautje op m'n tafel al gemaakt. Zin zin zin in de kerstboom versieren, zometeen de kerstcd opzetten! Hij wordt trouwens gratis bezorgd, super service!
Ik heb zoooooooooooooooooo'n zin om m'n kerstboom te versieren! Heb 'm net gekocht en het was liefde op 't eerste gezicht. Een kleintje, maar wel mooi! En heb ook mooie takken ilex gekocht, en heb m'n kerstplateautje op m'n tafel al gemaakt. Zin zin zin in de kerstboom versieren, zometeen de kerstcd opzetten! Hij wordt trouwens gratis bezorgd, super service!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
dat is netjes, gratis bezorgen.
Ik zie hier nu in de krant iets staan maar weet niet wat ik ermee moet: formulier collectiviteitskorting, ben je verplicht om die in te vullen?
Ik zie hier nu in de krant iets staan maar weet niet wat ik ermee moet: formulier collectiviteitskorting, ben je verplicht om die in te vullen?
Gast- Gast
Ik hou niet zo van nep kerstbomen.
Het lijkt wel alsof elk moment mijn voordeur eruit kan waaien! de wind giert als een gek!
Het lijkt wel alsof elk moment mijn voordeur eruit kan waaien! de wind giert als een gek!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ook niet, Expresso. Daarom koop ik ook altijd een echte. En zo leuk op straat gekocht Ze zouden 'm vanaf 4 uur bezorgen, dus nu ben ik zenuwachtig tot ie komt haha.
En ja het waait echt enorm vandaag! Ik had vandaag m'n tweede dag als postbezorger en m'n fiets waaide gewoon om (met tassen en al), en post waaide door de lucht. Aaaaah.
En ja het waait echt enorm vandaag! Ik had vandaag m'n tweede dag als postbezorger en m'n fiets waaide gewoon om (met tassen en al), en post waaide door de lucht. Aaaaah.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik hoefde vandaag gelukkig nergens naartoe. (nou oké, eigenlijk wel, maar ik heb me afgemeld)
Lotus- Ratel
Oeh Lily, leuk!!
Ik moest eigenlijk ook de stad in voor een cadeautje en wat boodschapjes, maar nu heb ik mijn vriend op pad gestuurd Online maar iets zoeken dan maar ??
Ik moest eigenlijk ook de stad in voor een cadeautje en wat boodschapjes, maar nu heb ik mijn vriend op pad gestuurd Online maar iets zoeken dan maar ??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb ook een echte boom gekocht. En ik vind hem zo mooi.
Joy, ik begrijp dat je erop zit te wachten.
Joy, ik begrijp dat je erop zit te wachten.
Gast- Gast
Morgen krijgen wij hopelijk ook een kerstboom
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuke avatar heb jij Suus! Ik wil ook een kerst avatar maken
Marin- Lady Post-a-lot
Hier geen kerstboom dit jaar. Als wij er wel één zouden hebben, zouden er trouwens echte kaarsjes in gaan en geen lampjes.
Zou ik ergens kunnen regelen dat het nog niet donker wordt? En bij voorkeur dat de zon ook nog gaat schijnen?
Zou ik ergens kunnen regelen dat het nog niet donker wordt? En bij voorkeur dat de zon ook nog gaat schijnen?
Lotus- Ratel
Ik kwam hem tegen in het avatar-topic, volgens mij had Zusje hem gevonden. Ik wilde hem gelijk hebben, haha, maar heb maar even gewacht totdat Dolcis, die het topic geopend had, er eentje gekozen had
Suus- Lady Post-a-lot
Haha cool hij is leuk!
Ik moet even kijken of ik nog een oude kan vinden, of dat ik een nieuwe maak. Moment.
Ik moet even kijken of ik nog een oude kan vinden, of dat ik een nieuwe maak. Moment.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben benieuwd waar je straks mee verschijnt, Joy!
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: