DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Whatsapp?Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Als ik iets voor je kan doen......Stuiterbal schreef:Zo ik loop op het einde van mijn latijn. Ik trek het even allemaal niet meer en ben zowel geestelijk als lichamelijk compleet gesloopt en zie het gewoon even lekker allemaal niet meer zitten.
Zo zeur modus uit.
Is er iets voorgevallen nog?
Uhm ja nogal. Ik ben gewoon klaar met alles. En S ligt al vanaf gisteren zo compleet dwars dat ik echt in huilen kan uitbarsten nu.
Hij voelt wellicht aan dat mijn irritatie level bereikt is. Hij gaat zo naar zijn vader en dan kan ik weer even 2 dagen bij tanken.
Gast- Gast
stuiter hopelijk kan je je die 2 dagen weer lekker opladen.
Pompoen, kan je dit niet bij je moeder aangeven?
Pompoen, kan je dit niet bij je moeder aangeven?
Gast- Gast
Mijn moeder wéét dat ik het afschuwelijk vind. Maar ik voel me er schuldig over dat ik haar er mee opzadel eigenlijk. 't komt telkens terug en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik heb mijn tante niet uitgenodigd op het diner van mijn huwelijk omdat ik dat echt niet zag zitten. Mijn andere ooms en tantes ook niet trouwens. Ze was zeer verbolgen dat ze daar niet mocht komen (ze woont in Oostenrijk), vond dat ik voor haar maar een uitzondering moest maken. Uiteindelijk is ze gewoon helemaal niet gekomen.
Sindsdien voel ik me er rot over eigenlijk (is 3 jaar geleden), mijn moeder heeft haar dat toen verteld, omdat ik bang was dat ze anders gewoon zou blijven zonder dat ik haar had uitgenodigd. Ze is afgelopen juli onuitgenodigd en ongevraagd naar mijn diploma-uitreiking gekomen.
't probleem is ook gewoon dat ze totaal niet door heeft wat een impact ze heeft op mensen om zich heen. Mijn oma, die ook meegaat veranderd met mijn tante erbij in een heks, die twee zijn echt water en vuur.
Ik vind het gewoon rottig dat mijn moeder dit moet oplossen. Ik heb in ieder geval een keuze gemaakt. Als mijn tante mee gaat gaan wij niet mee, dat word namelijk een grote ruzie en dat is voor niemand leuk.
Sindsdien voel ik me er rot over eigenlijk (is 3 jaar geleden), mijn moeder heeft haar dat toen verteld, omdat ik bang was dat ze anders gewoon zou blijven zonder dat ik haar had uitgenodigd. Ze is afgelopen juli onuitgenodigd en ongevraagd naar mijn diploma-uitreiking gekomen.
't probleem is ook gewoon dat ze totaal niet door heeft wat een impact ze heeft op mensen om zich heen. Mijn oma, die ook meegaat veranderd met mijn tante erbij in een heks, die twee zijn echt water en vuur.
Ik vind het gewoon rottig dat mijn moeder dit moet oplossen. Ik heb in ieder geval een keuze gemaakt. Als mijn tante mee gaat gaan wij niet mee, dat word namelijk een grote ruzie en dat is voor niemand leuk.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, lastig en durf er daarom niet op te vertrouwen, al lukt het me wel goed om van dat soort momenten te genieten en gebruikt te maken.Zelda schreef:Wat fijn, die leuke middag met Terkina ze is flink afgevallen zag ik op de foto's.
Ik herken het wel wat je zegt, die wisselende buien zonder aanleiding. Lastig he
Ja, Terkina is een beauty en een schatje, al vond ik haar rondingen ook erg mooi en bij haar passen. Ze had zeker niet hoeven afvallen.
Gast- Gast
Maar daar hoor jij dan toch ook bij?Zelda schreef:Ja, nou ja, ik voelde me een beetje bezwaar dat ik antwoord gaf terwijl je niet direct aan mij vroeg hoe het ging, maar in het algemeen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, lastig en durf er daarom niet op te vertrouwen, al lukt het me wel goed om van dat soort momenten te genieten en gebruikt te maken.Zelda schreef:Wat fijn, die leuke middag met Terkina ze is flink afgevallen zag ik op de foto's.
Ik herken het wel wat je zegt, die wisselende buien zonder aanleiding. Lastig he
Ja, Terkina is een beauty en een schatje, al vond ik haar rondingen ook erg mooi en bij haar passen. Ze had zeker niet hoeven afvallen.Haai Terkina, zijn we heerlijk over je aan het praten waar je niet bij bent (zwaait)
Haha, ik ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet, maar je hebt gelijk, ik vond haar al prachtig toen ze nog niet was afgevallen... Maar uiteindelijk werd het dus toch een meeting bij de bakkerswinkel?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen, ik ken de verhalen nog van eerder en je was zo blij als zij er niet bij was. Wat vervelend.
Je keuze lijkt misschien wat hard, maar ik snap hem eigenlijk wel. Je moet ook aan jezelf denken.
Je keuze lijkt misschien wat hard, maar ik snap hem eigenlijk wel. Je moet ook aan jezelf denken.
Gast- Gast
Rush: haha ah nee, haat pukkels! is die groot? Heb gelukkig, als ik puistjes heb, kleintjes maar 1 is al teveel!
Ga vanavond of morgen overdag mijn kerstversiering opzoeken. Heb mooie blauwe ballen maar nog nooit gebruikt. Heb helaas geen geld (over) voor een echte kerstboom, een kleintje is ook al prijzig.
Even mijn huis opgeruimd, gezogen, badkamer gedaan en nu moet ik echt brocolli op gaan zetten.
Ga vanavond of morgen overdag mijn kerstversiering opzoeken. Heb mooie blauwe ballen maar nog nooit gebruikt. Heb helaas geen geld (over) voor een echte kerstboom, een kleintje is ook al prijzig.
Even mijn huis opgeruimd, gezogen, badkamer gedaan en nu moet ik echt brocolli op gaan zetten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nou best wel. Het is m`n eerste. Ik kan wel janken. Ik wil niet nu nog eens pukkels krijgen!ExpressoB schreef:Rush: haha ah nee, haat pukkels! is die groot? Heb gelukkig, als ik puistjes heb, kleintjes maar 1 is al teveel!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ff goed je gezicht reinigen/scrubben, maskertje
Ik wil en kerstbooooooooooooooooooooooooooooooom!!
Niet dat dit schreeuwen hier zin heeft, maar okee!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Pompoen, ik ken de verhalen nog van eerder en je was zo blij als zij er niet bij was. Wat vervelend.
Ja pfff...en ik heb er ook alles aan gedaan om te proberen haar er niet bij te laten zijn op mijn diploma-uitreiking... Ik vind het echt erg van mezelf dat ik me er niet overheen kan zetten. Maar ik heb het geprobeerd en het levert me elke keer zó veel frustraties op.
Ik voel me schuldig omdat het een harde keuze is en ik eigenlijk ook mijn moeder ermee voor het blok zet, die moet nu 'kiezen' tussen haar en mij, als is dat niet zo bedoeld. Maar 't is eigenlijk de enige optie, ik ga met niet een week of 3 dagen of wat dan ook zitten opvreten in een huisje terwijl dat leuk en gezellig hoort te zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik wil en kerstbooooooooooooooooooooooooooooooom!!
Ik héb een kerstbooom!!!!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Brocolli is bijna gaar, straks verder met de rest. Eetsmakelijk alvast voor iedereen!
Wat is het stil.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb alleen maar onzin te vertellen en ben ontzettend moe. Ik hang een beetje op de bank..
Gast- Gast
Waarom???Reva schreef:Ik lig op de grond in de woonkamer
Ik begin ook weer behoorlijk moe te worden. En last van het weer te hebben...
Lotus- Ratel
Vind ik even lekker, lig in het donker naar de lichtjes van de kerstboom te kijken en naar de wind buiten
Gast- Gast
Is het dan niet koud op de grond? Verder klinkt het wel goed, trouwens.
Lotus- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: