Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 18 Empty Re: DagCafé

Bericht  Alex di 6 dec 2011 - 11:32

Hoi Toet en Smikkie! cheers
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:33

Toet schreef:Ik verveel me, kunnen we niet ff iets grappigs bedenken? Sleep

Roep wat zou ik zeggen!

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 11:34

Reva schreef:
Toet schreef:Ik verveel me, kunnen we niet ff iets grappigs bedenken? Sleep

Roep wat zou ik zeggen!

Ik ben aan het brainstormen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:35

Wat ik grappig vind, vinden ze op het forum meestel niet zo grappig.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:35

Smikkell schreef:Wat ik grappig vind, vinden ze op het forum meestel niet zo grappig.. laughcry

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:36

Ik heb eten over voor vier dagen cheers

Edit: en stokbrood met aioli voor vier dagen... cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:38

Smikkell schreef:Edit: en stokbrood met aioli voor vier dagen... cheers cheers

Dat vind ik idd niet grappig.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 11:40

Lekkerrrrrrrrrr! Ik heb al een paar dagen mega vreetbuien, hoop toch wel dat die morgen over zijn. angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:41

Toet schreef:Lekkerrrrrrrrrr! Ik heb al een paar dagen mega vreetbuien, hoop toch wel dat die morgen over zijn. angel
Je hoeft er niet aan toe te geven angel

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 11:42

Smikkell schreef:
Toet schreef:Lekkerrrrrrrrrr! Ik heb al een paar dagen mega vreetbuien, hoop toch wel dat die morgen over zijn. angel

Oh dat kan ik echt niet, dat gevoel is té sterk voor mij. Had ik al wel eens verteld over die ene vreetbui, dat het gewoon leek alsof ik even van de wereld was? En toen ik mezelf volgepropt had en weer 'bijkwam' lag echt de hele keuken vol troep, alle kastjes open enzo. Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex di 6 dec 2011 - 11:44

Reva schreef:
Smikkell schreef:Edit: en stokbrood met aioli voor vier dagen... cheers cheers

Dat vind ik idd niet grappig.
Laughing
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:52

Toet schreef:
Smikkell schreef:

Oh dat kan ik echt niet, dat gevoel is té sterk voor mij. Had ik al wel eens verteld over die ene vreetbui, dat het gewoon leek alsof ik even van de wereld was? En toen ik mezelf volgepropt had en weer 'bijkwam' lag echt de hele keuken vol troep, alle kastjes open enzo. Laughing
Nee, niet verteld, maar dan kun je er inderdaad weinig tegen doen behalve hopen dat het over gaat. Of al het eten weggooien en je pinpas verstoppen.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 11:55

Helaas woon ik nog bij mijn ouders, wij hebben echt té veel lekkere dingen in huis. I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 12:07

Toet schreef:Helaas woon ik nog bij mijn ouders, wij hebben echt té veel lekkere dingen in huis. I love you
Kun je niet met hen in gesprek? Vragen of ze wat minder kopen of het opbergen op een plek waar jij niet bij kunt? Mijn moeder had alles in een kast met een slot.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 12:08

Smikkell schreef:
Toet schreef:Helaas woon ik nog bij mijn ouders, wij hebben echt té veel lekkere dingen in huis. I love you
Kun je niet met hen in gesprek? Vragen of ze wat minder kopen of het opbergen op een plek waar jij niet bij kunt? Mijn moeder had alles in een kast met een slot.

Haha nee dat gaat hem niet worden, dan hebben we iedere dag de grootste ruzie denk ik. Zolang ik nog *ahum* slank ben en die eetbuiten maar een paar dagen per maand voorkomen, vind ik het wel prima.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 12:10

Toet schreef:
Smikkell schreef:

Haha nee dat gaat hem niet worden, dan hebben we iedere dag de grootste ruzie denk ik. Zolang ik nog *ahum* slank ben en die eetbuiten maar een paar dagen per maand voorkomen, vind ik het wel prima.
Ik vind eetbuien sowieso een probleem, of je nu slank bent of niet. Het komt ergens vandaan. Het is een uiting van iets. Je zou kunnen testen wat er gebeurt als je de eetdrang niet kunt bevredigen..

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 12:16

Daar heb je wel een punt ja, ik was er nooit zo mee bezig tot ik dus een paar maanden geleden die ene extreme eetbui had. Nu valt het me pas op dat ik het vaker heb en ook met enige regelmaat.
Straks had ik dus ontzettend zin in noodles -net nadat ik twee crackers met kaas had weggewerkt- dus ik noodles maken en op de helft van het bakje móest ik gewoon een stukje chocolade pakken. Gister ook al een halve zak chips en een chocolade reep op terwijl ik bomvol zat van het avond eten. Normaal eet ik niet eens chocola laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 12:21

Toet schreef:Daar heb je wel een punt ja, ik was er nooit zo mee bezig tot ik dus een paar maanden geleden die ene extreme eetbui had. Nu valt het me pas op dat ik het vaker heb en ook met enige regelmaat.
Straks had ik dus ontzettend zin in noodles -net nadat ik twee crackers met kaas had weggewerkt- dus ik noodles maken en op de helft van het bakje móest ik gewoon een stukje chocolade pakken. Gister ook al een halve zak chips en een chocolade reep op terwijl ik bomvol zat van het avond eten. Normaal eet ik niet eens chocola laughcry
De mensen die wel stevig zijn en eetbuien hebben zijn ook ooit ergens (dun) begonnen.

Bij mij op therapie zaten ook magere mensen met eetbuien en stevige mensen met anorexia. Het zegt niets. Het is sowieso een probleem, ook al is het qua gewicht nu (nog) geen probleem voor jou.
Hoe zit het met de vorderingen van jouw hulp btw?

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 12:32

Misschien is dat wel zo ja, ik heb er nog nooit zo over na gedacht.

Het gaat opzich prima, ik ga alleen nog maar naar de psycholoog en één keer per maand naar mijn maatschappelijk werkster. Bij MW is het meer om mijn agenda door de nemen, afspraken te maken en het algemene zegmaar. Ik heb in ieder geval weer wat meer rust in mijn hoofd maar en thuis verloopt het allemaal iets prettiger maar ik ben er nog lang niet. Psych is er van overtuigd dat ik ADD heb, maar ik heb (nog) niet echt de behoefte om me daar op te laten testen.

Als alles goed is kan ik binnekort weer naar school! Ik heb al een leuke stage plek gevonden waar ik per direct kan beginnen alleen het is wachten tot school alles rond heeft. Ik hoop in januari weer te beginnen.

Ik heb in ieder geval veel geleerd de afgelopen tijd, dingen uit het verleden afgesloten/een plekje kunnen geven, beter omgaan met mijn thuissituatie (nog niet optimaal) en knopen doorhakken m.b.t de toekomst. Dus ik kan wel zeggen dat het een stukje beter met me gaat.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 12:39

Dat klinkt allemaal wel positief. Fijn om te lezen.
Zie je het ook weer helemaal zitten om met school te beginnen? Zolang er geen meerwaarde zit aan het testen snap ik dat je het niet ziet zitten. Is er niet een kans dat zo'n test je kan helpen bij het afronden van je opleiding? Andere, aangepaste eisen ofzo?
Fijn ook dat MW je ook helpt.
Heb je die eetbuien wel eens besproken bij de psycholoog?

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 12:46

Ik wil heel graag weer naar school, ik ben het thuiszitten echt meer dan zat en ik wil mijn diploma, ben er zo dicht bij! Ik heb nu hopelijk een stage gevonden die ik wel weer echt leuk vind en het fijne is dat ik mijn begeleider ook persoonlijk ken, zij kent mijn verhaal en heeft me zoveel dingen aangeboden. Ze wil me echt heel graag helpen. Dus het wordt me eigenlijk ook een beetje makkelijk gemaakt.
Ik heb geen idee of een testuitslag me daarbij zou kunnen helpen maar ik denk ook niet dat het nodig is, ik hoef niet heel veel meer te doen. Alle vakken heb ik al afgerond, alleen nog stage lopen, een paar stageopdrachten en daar examen van doen. Met goede begeleiding lukt dat wel dit schooljaar.

Nee eigenlijk niet, wel over mijn eetpatroon in het algemeen. Ik zal het de volgende keer eens met haar bespreken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 12:48

Lijkt me een goed plan om het te bespreken daar.

Ook je schoolverhaal klinkt positief. Fijn dat die vrouw zich voor je wil inzetten en je achtergrond kent. Stoer dat je het toch gaat afmaken, ook al is het ook de beste en meest logische keus. Er is wel moed voor nodig!
Ik wil zelf in januari met school in gesprek gaan en een stage gaan zoeken. Ik moet eigenlijk het zelfde nog als jij.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:02

Er is iets stuk aan mijn telefoon. Als ik hem aansluit op de boksen, dan pakt hij ze niet. De telefoon zelf blijft geluid maken ipv dat het uit de boksen komt. Nu doe ik de oordopjes er in en die doen het ook niet meer.. No confused

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 13:02

Ik ben ergens ook wel bang dat het weer misgaat, maar ik weet zeker dat mijn nieuwe begeleider er flink bovenop gaat zitten dus dat is wel fijn. Ik heb wel iemand nodig die me een beetje controleert, anders gaat het weer mis.
Wat goed dat je dat gaat doen! Ik wist niet eens dat jij ook al zo ver was.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 13:02

En daarbij kan ik tegen haar aanbod gewoon geen nee zeggen, de planning was om in februari te beginnen maar ze belde me vorige week op dat ik ook nu zou kunnen beginnen. Ik ben bang dat als ik dit niet aanneem, het er nooit meer van komt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud