DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Vergeet-me-nietje schreef:Wij gaan vanavond op koor weer verder met instuderen van dat nummer En leuk andere kerstliedjes zingenReva schreef:Lily schreef:op 3fm was net mariah carey, maar dat nummer kan ik eigenlijk niet meer horen
Je wil niet in mijn buurt zijn als ik dat liedje weer voor het eerst in het jaar op de radio hoor
Wat leuk !!
Gast- Gast
Stuk erbij geplaatst.
Als jullie vragen hebben of recepten willen voor iets, dan hoor ik het wel (liefst pm) of ff in het topic: Eet je mooi)
Iemand veel last van puistjes? (littekens)?
Als jullie vragen hebben of recepten willen voor iets, dan hoor ik het wel (liefst pm) of ff in het topic: Eet je mooi)
Iemand veel last van puistjes? (littekens)?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb toch dat jurkje besteld. Als het leuk staat doe ik gewoon een paar killer heels eronder!
Hoef toch alleen maar naar m`n schoonouders te lopen!
Hoef toch alleen maar naar m`n schoonouders te lopen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het is echt een leuk boekje... nu net nog weer een stukje geschreven.
Ik werk beetje bij beetje het boekje af en dan print ik alles uit en ga ik er zeker weten mee aan de slag!
Ik werk beetje bij beetje het boekje af en dan print ik alles uit en ga ik er zeker weten mee aan de slag!
Sneeeuw
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ben benieuwd, VC, naar dat konijn.
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Toet schreef:Sneeeuw
waar?!
.oOErinOo. schreef:VeryCherry schreef:Een konijntje in pyjama, hij wordt echt maar een centimeter of tien
Als je een sjaaltje in stokjes haakt issie zo af trouwens
Ohh wat schattig!! Kan ik niet gewoon een bestelling bij je plaatsen voor leuke dingen
Ik zou bijna vragen om youtube filmpjes zodat ik het van jou kan leren!
Tuurlijk, ik vind het echt ontzettend leuk om te haken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ben benieuwd, VC, naar dat konijn.
Oh hij is zooo schattig, ik maak hem in het lichtgrijs en een rood met blauw gestreept pyjamaatje ^^
VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ben benieuwd, VC, naar dat konijn.
Oh hij is zooo schattig, ik maak hem in het lichtgrijs en een rood met blauw gestreept pyjamaatje ^^
Wel foto als hij af is he
Gast- Gast
Als jullie de letters van je postcode zeggen aan de telefoon, zeg je dan alleen de letters of maak je er namen van ofzo? Ik weet nooit iets voor de Z, dus zeg ik gewoon letters, alleen verstaan mensen 9 van de 10 keer eerst VZ en na drie keer pas CZ
Laatst aangepast door Reva op di 6 dec 2011 - 3:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Als jullie de letters van je postcode zeggen aan de telefoon, zeg je dan alleen de letters of maak je er namen van ofzo? Ik weet nooit iets voor de Z, dus zeg ik gewoon letters, alleen verstaan mensen 9 van de 10 keer eerst VC en na drie keer pas CZ
Zie je nou wel, zelfs buiten het forum ben ik de bom
Ik zeg alleen de letters, vind die namen zo stom. Gewoon duidelijk uitspreken, maar ik heb ook KL dat is best makkelijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
VeryCherry schreef:Reva schreef:Als jullie de letters van je postcode zeggen aan de telefoon, zeg je dan alleen de letters of maak je er namen van ofzo? Ik weet nooit iets voor de Z, dus zeg ik gewoon letters, alleen verstaan mensen 9 van de 10 keer eerst VC en na drie keer pas CZ
Pfff, ik had het al aangepast. Die afkorting komt gewoon automatisch uit mijn vingers hier (op telefoon ook, bwaha).
Gast- Gast
Toet schreef:Ik zeg alleen de letters, vind die namen zo stom. Gewoon duidelijk uitspreken, maar ik heb ook KL dat is best makkelijk.
Ik zie mezelf ook niet zo snel Cornelis Zacherius zeggen ofzo
Gast- Gast
Reva schreef:Zo, afspraak bij de tandarts gemaakt Kan ik tenminste vandaag iets afstrepen
De pompoen is uitghehold en de ingredienten zitten in de pan. Ik kan ook iets afstrepen. Nog 99 dingen te doen.
Al denk ik dat het belangrijkste is dat ik vandaag ook nog douche en mij fatsoeneer (lees: aankleden), voordat ze voor de deur staan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Zo, afspraak bij de tandarts gemaakt Kan ik tenminste vandaag iets afstrepen
De pompoen is uitghehold en de ingredienten zitten in de pan. Ik kan ook iets afstrepen. Nog 99 dingen te doen.
Al denk ik dat het belangrijkste is dat ik vandaag ook nog douche en mij fatsoeneer (lees: aankleden), voordat ze voor de deur staan.
De nudistoplossing was een grapje idd hoor
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Reva schreef:Als jullie de letters van je postcode zeggen aan de telefoon, zeg je dan alleen de letters of maak je er namen van ofzo? Ik weet nooit iets voor de Z, dus zeg ik gewoon letters, alleen verstaan mensen 9 van de 10 keer eerst VC en na drie keer pas CZ
Pfff, ik had het al aangepast. Die afkorting komt gewoon automatisch uit mijn vingers hier (op telefoon ook, bwaha).
Whahaha
Weet je wat ook zo irritant is? Als mensen niet verstaan welke sigaretten ik wil. Zeg ik duidelijk WINSTON, komen ze alsnog met een pakje WEST aanzetten, het líjkt er niet eens op
dat is wel erg VC luisteren kunnen ze ook niet meer tegenwoordig haha
Ik zit trouwens echt het biechttopic te lezen
Ik zit trouwens echt het biechttopic te lezen
Gast- Gast
Boh ik heb nu echt geen zin meer!
Rush- Lady Post-a-lot