Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah! (gedoe met vriendin)

+8
Paper Crown
Ella
Jeanette
Isis
Minx
CCC
Susan
Koeboe82
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  CCC ma 5 dec 2011 - 20:16

Tja.. ben het eigenlijk ook wel eens met Suzan...

Verder zou ik het laten gaan, haar punt is duidelijk, ze is boos, je hebt geprobeerd je excuses aan te bieden en blijkbaar blijft ze in haar bui hangen... Was eigenlijk allang klaar geweest met haar, maar goed... wie ben ik he...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Ella ma 5 dec 2011 - 23:39

Heb je haar weleens duidelijk verteld dat je het graag eens uit wil praten. Want dat mis ik een beetje in het verhaal. Ik las dat je het onderwerp niet wilde aansnijden in een tel gesprek maar in real life. Maar kan me voorstellen dat dat op haar overkomt als of je gewoon doet of er niks is gebeurd.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 23:53

Ik snap haar wel. Eerst gelijk doorvertellen dat ze zwanger is, haar van FB gooien en face to face doen alsof er niets aan de hand is. Zo'n vriendin zou ik niet missen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 0:47

Jeanette schreef:
Mama_van2 schreef:
Susan schreef:Het is niet zo netjes dat je het tegen de afspraak in toch tegen je schoonzusje hebt gezegd, maar jeetje zeg, ik vind dat ze er wel een héél groot drama van maakt. Ik bedoel, ze was er blijkbaar zo van ondersteboven dat ze getroost moest worden, daarna heeft ze de hele vriendschap overboord gezet, zelfs daarna kon ze het nog niet loslaten. Waar gaat het nou helemaal om?

Eerlijk gezegd zou ik het hierbij laten. Als ik het zo lees dan denk ik dat ze je dit tot in de eeuwigheid gaat nadragen en dat is echt niet in proportie.

Overigens vind ik de rol van je schoonzusje hierin ook wel een beetje vreemd.

Helemaal met Susan eens.

+1

Daarnaast vind ik het maar raar dat de comminucatie tussen jullie over en weer via de sms en telefoon gaat. Zoek elkaar op en praat er over. De een kan het via sms/telefoon veel anders interpreteren dan diegene het bedoelt. Wilt ze dit niet, dan houdt het op en zou ik er verder geen energie in steken. Heeft je schoonzusje nog wel contact met haar?

Ik ben het ook helemaal eens met Susan. Get over yourself, je krijgt een kind en je baart niet de kloon van President Obama dat het TOP SECRET is en moet blijven, dus op een gegeven moment moet het wel klaar zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Antibes di 6 dec 2011 - 0:52

Jij hebt het natuurlijk bizar onhandig aangepakt. Ik bedoel, de verspreking is tot daaraan toe, maar ik kan me voorstellen dat het doorgeven van die racistische opmerking (frustratie, snap ik, maar had je niet moeten doen) en verwijderen van facebook in het verkeerde keelgat schiet (ik bedoel, zij was toch degene die boos was en niet jij). Maar ik vind dat zij ook mixed messages uitstuurt door soms normaal te reageren en soms weer helemaal niet. Het meisje dat het daarwerkelijk doorverteld heeft is helemaal fout bezig.

Ik zou nog één keer proberen te bellen/mailen dat je het echt heel jammer vindt hoe het nu allemaal loopt. Dat je er oprecht spijt van hebt en zeker niet wilt doen alsof er niets gebeurd is, maar dat je het graag face2face met haar uitspreekt. En als ze dan weer raar doet of dat niet wil, dan vrees ik dat je het moet laten zitten.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  RYW di 6 dec 2011 - 1:27

2CKC2 schreef:
Jeanette schreef:
Mama_van2 schreef:
Susan schreef:Het is niet zo netjes dat je het tegen de afspraak in toch tegen je schoonzusje hebt gezegd, maar jeetje zeg, ik vind dat ze er wel een héél groot drama van maakt. Ik bedoel, ze was er blijkbaar zo van ondersteboven dat ze getroost moest worden, daarna heeft ze de hele vriendschap overboord gezet, zelfs daarna kon ze het nog niet loslaten. Waar gaat het nou helemaal om?

Eerlijk gezegd zou ik het hierbij laten. Als ik het zo lees dan denk ik dat ze je dit tot in de eeuwigheid gaat nadragen en dat is echt niet in proportie.

Overigens vind ik de rol van je schoonzusje hierin ook wel een beetje vreemd.

Helemaal met Susan eens.

+1

Daarnaast vind ik het maar raar dat de comminucatie tussen jullie over en weer via de sms en telefoon gaat. Zoek elkaar op en praat er over. De een kan het via sms/telefoon veel anders interpreteren dan diegene het bedoelt. Wilt ze dit niet, dan houdt het op en zou ik er verder geen energie in steken. Heeft je schoonzusje nog wel contact met haar?

Ik ben het ook helemaal eens met Susan. Get over yourself, je krijgt een kind en je baart niet de kloon van President Obama dat het TOP SECRET is en moet blijven, dus op een gegeven moment moet het wel klaar zijn.

lol!

En eens met het bovenstaande, woord voor woord met de posts van Susan. Je bent niet zo slim geweest en had haar geheim + die opmerking niet moeten doorkletsen, en daar zou ik ook boos over geweest zijn, maar de gevolgen zijn nogal enorm en dramatisch gemaakt, vind ik.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Sweety di 6 dec 2011 - 4:18

Eens met Susan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 zo 11 dec 2011 - 10:01

Hoi,

Sorry van mijn late reactie, Ziek geweest, en van weeken zoontje jarig Very Happy

Ik ben het ook eens met Susan!
Ik weet echt wel dat ik fout zat, maar vind ook dat ze overdrijft..

Ik heb haar vrijdag, na lang twijfelen.. pas om 2.45 sms gestuurd voor haar verjaardag,
Dacht de heletijd zal ik doen?
Had mijn GSM ook ergens laten liggen had ik ook pas laat terug, Dacht zal ik doen of niet?
Als ik haar wel feliciteer kan ze mij nooit wat verwijten.
Maar niks terug gehad, Mijn zoontje is dag kater jarig, tot op hedn geen sms..
Ik zal maar niet neer zetten wat ik denk Very Happy
Erg jammer! maar laat het maar rusten..
bedankt voor julliie reacties
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Le Chat Noir zo 11 dec 2011 - 10:48

Twellie schreef:Tsja, niet zo netjes om door te vertellen dat iemand zwanger is, vervolgens rotopmerkingen door te brieven en haar van Facebook te verwijderen. Maar ik vind het hele verloop vreemd: van elke keer weer sms-jes die niet over het hete hangijzer gaan tot weer verwijten en dan weer sms-jes over dingen die er niet toe doen. Is het niet handig gewoon een keer als volwassen mensen bij elkaar te gaan zitten en te kijken of dit nog uit te praten valt?
+1
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) - Pagina 2 Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum