Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?
+37
tralala
Tazz
Pussycat
vlindertje
Dikkertjedap
ixis
Guus
Caresses
Caramba
TukTuk
PrimaBella
nien
sabje
loura
minoessepoes
Ooh La La!
luna86
Serena
Rush
RYW
Nora
Zwerver
Inge
ShallY
Silver
Lotus
xxDila
Kaboutertje
silly-one
Jeanette
Roodtomaatje
Blond
Flippin' Bitch
Arwyn
Sarah1985
Marin
Bliss
41 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?
Rush schreef:Hahaha.Jeanette schreef:Of mega bling-bling ;
http://www.hm.com/nl/product/97473?article=97473-A
Hoerig.
Ik begrijp dat het niet geschikt is voor de gelegenheid maar dit jurkje hoeft helemaal niet hoerig te zijn, dat ligt er echt aan hoe je het combineert. Doordat hij hoog gesloten is bij het decollete is het een vrij net jurkje, als je daar een dikke panty onder draagt is het een behoorlijk kuis geheel en dat met simpele zwarte pumps of gladde laarzen en weinig tot geen sieraden of poespas in het haar vind ik absoluut geen ordinaire outfit. Dan is het jurkje de eye catcher. En zou ik zoiets zeer geschikt vinden voor een groot glamour oud en nieuw feest.
Maar met zilveren pumps, een zilveren tasje, grote zware oorbellen, knal kleurige lippenstift en oogschaduw en een huidskleurige panty's is het wel een ordinair gebeuren!
Ik vind persoonlijk het gekozen jurkje truttig en je daar voor te jong. Persoonlijk zou ik nog even verder zoeken!
Laatst aangepast door minoessepoes op di 6 dec 2011 - 5:17; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik twijfel ook of ik deze ga bestellen.Nate84 schreef:Inge schreef:Deze vind ik ook wel leuk, met een leuk jasje / bolero erover
Maar geen idee hoe lang die valt / hoe die zit
http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/rokken/damesjurk-(36320999)
Die heb ik net besteld! Hoop dat ie leuk zit. Meestal zitten de jurkjes van de Hema erg goed bij mij. Denk alleen dat ie met een bolero te truttig wordt...
Hmz bolero truttig? zou best kunnen. Wat zou je er dan overheen kunnen doen? een jasje?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Nate84 schreef:Inge schreef:Deze vind ik ook wel leuk, met een leuk jasje / bolero erover
Maar geen idee hoe lang die valt / hoe die zit
http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/rokken/damesjurk-(36320999)
Die heb ik net besteld! Hoop dat ie leuk zit. Meestal zitten de jurkjes van de Hema erg goed bij mij. Denk alleen dat ie met een bolero te truttig wordt...
Maar met een mooi colbert niet denk ik! (Vind ik sowieso veel leuker dan een bolero!)
minoessepoes- Ratel
Hahah Inge tegelijk!
Maar inderdaad ik zou het persoonlijk combineren met een colbertje!
minoessepoes- Ratel
haha idd
Oke thanks. Ik ga eens kijken of het wat is.
Moet mij weer helemaal opnieuw gaan verdiepen in kleding wat mij wel / niet zal staan :-)
Oke thanks. Ik ga eens kijken of het wat is.
Moet mij weer helemaal opnieuw gaan verdiepen in kleding wat mij wel / niet zal staan :-)
Inge- Ratel
Ik doe er inderdaad een colbertje op.
Een zwarte (iets glimmende stof) en dan met een dunne zwarte panty en zwarte pumps of laarzen (hangt er vanaf of ik wel of geen hakken wil dragen).
Ik heb het jurkje in het rood besteld.
Ik zou het gewoon bestellen. Je kunt het altijd terugbrengen als je het toch niet mooi vindt
Een zwarte (iets glimmende stof) en dan met een dunne zwarte panty en zwarte pumps of laarzen (hangt er vanaf of ik wel of geen hakken wil dragen).
Ik heb het jurkje in het rood besteld.
Ik zou het gewoon bestellen. Je kunt het altijd terugbrengen als je het toch niet mooi vindt
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik vier het niet speciaal dus ik heb ook geen bijzondere outfit. Ik moet helaas werken
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat Hema jurkje is leuk, vooral in het rood!
Ben de laatste tijd wel van het rood, haha.
Weet alleen niet of ik 'm wel kan hebben..
Ben de laatste tijd wel van het rood, haha.
Weet alleen niet of ik 'm wel kan hebben..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zag die van de HEMA net in de folder, die wil ik ook in het rood! En dan met zwarte panty + zwarte pumps met een zwarte colbert. Dat ga ik doen
Gast- Gast
Eigenlijk best wel een leuk idee.
Zal eens vragen of we nog uit eten gaan met de kerst, voor 15,- is dat jurkje dan wel erg leuk haha.
Zal eens vragen of we nog uit eten gaan met de kerst, voor 15,- is dat jurkje dan wel erg leuk haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jaaa ik heb dat HEMA-jurkje ook al op het oog, zowel in het rood als in het zwart, alleen heb ik weinig geld en koop dan nu liever een jurkje met lange mouwen, waar niet ook nog iets overheen hoeft...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Dat jurkje hebben ze niet meer online Zaterdag maar ff kijken.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Hahah Inge tegelijk!
Inderdaad, ik vind persoonlijk een bolero meer voor wat warmer weer. Met deze dagen vind ik een colbertje leuker staan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Baal dat ik het hema jurkje vanmiddag niet besteld heb, toen was mijn maat er nog in de webshop :-( nu niet meer
Inge- Ratel
Ik denk dit
met onderstaande blazer
OF
met onderstaande top
met bovenstaande rok
Of deze top gecombineerd met iets wat hier boven staat
met onderstaande blazer
OF
met onderstaande top
met bovenstaande rok
Of deze top gecombineerd met iets wat hier boven staat
Gast- Gast
Ik heb ook (bijna) het rode hemajurkje. Heb het gelukkig achter laten leggen (werk er) en koop het morgen
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
minoessepoes schreef:Rush schreef:Hahaha.Jeanette schreef:Of mega bling-bling ;
http://www.hm.com/nl/product/97473?article=97473-A
Hoerig.
Ik begrijp dat het niet geschikt is voor de gelegenheid maar dit jurkje hoeft helemaal niet hoerig te zijn, dat ligt er echt aan hoe je het combineert. Doordat hij hoog gesloten is bij het decollete is het een vrij net jurkje, als je daar een dikke panty onder draagt is het een behoorlijk kuis geheel en dat met simpele zwarte pumps of gladde laarzen en weinig tot geen sieraden of poespas in het haar vind ik absoluut geen ordinaire outfit. Dan is het jurkje de eye catcher. En zou ik zoiets zeer geschikt vinden voor een groot glamour oud en nieuw feest.
Maar met zilveren pumps, een zilveren tasje, grote zware oorbellen, knal kleurige lippenstift en oogschaduw en een huidskleurige panty's is het wel een ordinair gebeuren!
Ik vind persoonlijk het gekozen jurkje truttig en je daar voor te jong. Persoonlijk zou ik nog even verder zoeken!
Ik vind het jurkje ook helemaal niet hoerig! No way dat ik daar een dikke panty onder zou dragen, juist een zo dun mogelijke en mijn hoogste hakken, rode lippenstift en gaan! Leuk jurkje.
Gast- Gast
Ik vind 'm ook niet hoerig. Wel een hoog blaasontsteking gehalte.
Denk dat ie inderdaad best leuk te combineren is.
Denk dat ie inderdaad best leuk te combineren is.
Gast- Gast
Ik vind het laatste jurkje van H&M (dat hoereding ) heel erg leuk en het jurkje van Steps ook.
Iemand anders zei iets over een kort broekje met een legging, persoonlijk vind ik dat echt afschuwelijk.
Zelf heb ik nog geen jurkje, ik ben van plan om even naar de Steps te gaan, die jurken zijn geweldig! Ik heb een heel mooi champagne kleurig jurkje, maar ik ben bang dat deze veels te koud is en ik vind laarzen eronder niet mooi. Ik ga dit topic even in de gaten houden.
Iemand anders zei iets over een kort broekje met een legging, persoonlijk vind ik dat echt afschuwelijk.
Zelf heb ik nog geen jurkje, ik ben van plan om even naar de Steps te gaan, die jurken zijn geweldig! Ik heb een heel mooi champagne kleurig jurkje, maar ik ben bang dat deze veels te koud is en ik vind laarzen eronder niet mooi. Ik ga dit topic even in de gaten houden.
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb om feestdagen eigenlijk geen speciale kleren aan. Gewoon lekker zittende kleding die ik op andere dagen ook aan heb.
Gast- Gast
Ik heb met kerst ook niet echt iets bijzonder aan, dan ben ik bij mijn ouders maar voor oud en nieuw wil ik wel een leuk jurkje omdat ik dan in Madrid ben en ik daar naar een feest ga.
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
Die lange? Die heb ik ook niet gekozen, die is veel te lang.minoessepoes schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
@Jeanette, waar komt dat glitterrokje nou vandaan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat trek jij aan met de kerst?
» Show je Kerst-Outfit!