Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

+19
Jeanette
TukTuk
Toet
Summerlovin
Zonnetje
Minx
Arwyn
studiebol
Rush
Burn
Bacio
Kowalski
Bliss
Roza
Char1
Plien84
Siamsa
Nyx
Ibbeltje
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 3:11

Ik heb nog een blauw jurkje met rode en witte stippen en een bavariadress maar geen panty en eigenlijk ook geen bijpasende schoenen.

Wat trekken jullie aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Ibbeltje zo 28 apr 2013 - 3:20

Niks bijzonders. Ga denk ik wel even een marktje opzoeken, maar heb verder er geen speciale kleren voor.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 3:23

Eigenlijk hou ik er ook helemaal niet van om mee te gaan met die oranjegekte. Maar ik ga wel de stad in en dan vind ik het ook weer flauw van mezelf om in mijn normale kloffie te gaan. Dan bestempel je jezelf ook weer als een type.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Nyx zo 28 apr 2013 - 3:25

Niets anders dan anders.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Siamsa zo 28 apr 2013 - 3:31

M'n werkoutfit, moet helaas werken Cry
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Plien84 zo 28 apr 2013 - 3:58

Siamsa schreef:M'n werkoutfit, moet helaas werken Cry
+1

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Char1 zo 28 apr 2013 - 3:59

Ik help bij mijn vereniging in de stad en moet daar een t-shirt van aan. Verder lak ik mijn nagels oranje en wil ik nog iets leuks Oranjes voor in mijn haar kopen. Een oranje hawaiketting heb ik ook altijd nog wel liggen.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Ibbeltje zo 28 apr 2013 - 4:00

Sunprincess schreef:Eigenlijk hou ik er ook helemaal niet van om mee te gaan met die oranjegekte. Maar ik ga wel de stad in en dan vind ik het ook weer flauw van mezelf om in mijn normale kloffie te gaan. Dan bestempel je jezelf ook weer als een type.

Oh ja ik ga alleen hier in het dorp ff rondkijken en ligt aan het weer maar anders heb ik toch mijn jas aan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Roza zo 28 apr 2013 - 4:00

Normale kleding, ik ga alleen koninginnennacht de kroeg in en dan loopt iedereen er eigenlijk normaal bij.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 4:01

Ik heb geen idee. In de middag in elk geval een (oranje Wink) bodywarmer van m'n werk, want ik moet een paar uurtjes werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Roza zo 28 apr 2013 - 4:04

Lennox schreef:Ik heb geen idee. In de middag in elk geval een (oranje Wink) bodywarmer van m'n werk, want ik moet een paar uurtjes werken.

Zijn jullie gewoon open met Koninginnedag? Dan hoor je ook niet vaak, dat KDV's dan open zijn!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 4:06

Roza schreef:
Lennox schreef:Ik heb geen idee. In de middag in elk geval een (oranje Wink) bodywarmer van m'n werk, want ik moet een paar uurtjes werken.

Zijn jullie gewoon open met Koninginnedag? Dan hoor je ook niet vaak, dat KDV's dan open zijn!
Haha, nee, we zijn dicht! Ik ben ambassadeur van m'n werk en ga tijdens de festiviteiten proberen m'n werk promoten, hopend op nieuwe klanten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Roza zo 28 apr 2013 - 4:11

Lennox schreef:
Roza schreef:
Lennox schreef:Ik heb geen idee. In de middag in elk geval een (oranje Wink) bodywarmer van m'n werk, want ik moet een paar uurtjes werken.

Zijn jullie gewoon open met Koninginnedag? Dan hoor je ook niet vaak, dat KDV's dan open zijn!
Haha, nee, we zijn dicht! Ik ben ambassadeur van m'n werk en ga tijdens de festiviteiten proberen m'n werk promoten, hopend op nieuwe klanten Wink

Oooow! Wel leuk toch? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 4:12

Ja, wordt gezellig! Werk ook met een leuke collega dus ik heb er zin in. E het zijn 3 uurtjes voor 150% Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Ibbeltje zo 28 apr 2013 - 4:16

Oh dat is wel lekker Lennox Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Bliss zo 28 apr 2013 - 6:57

Ik ga dit jaar alleen de nacht vieren, heb voor de dag eigenlijk geen plannen behalve voor de tv hangen. Ik heb altijd wel oranje aan/op/om met Koninginnedag of -nach(t), maar ik denk dat ik dit jaar eens origineel doe en deze kroon op zet:

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? 1a8137cf-3df3-4636-ac66-0179bd055fb7_zps497afc0a

queen


Laatst aangepast door Bliss op zo 28 apr 2013 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Kowalski zo 28 apr 2013 - 7:00

Ik vier sowieso koninginnenacht, maar dan trek ik gewoon normale kleding aan. Ik heb wel m'n nagels als koninginne-proof, rood-wit-blauw-oranje.

Koninginnedag weet ik nog niet of ik dat vier, maar als ik ga trek ik m'n EK-creatie van vorig jaar aan. Blauw rokje, wit lang hemd, rood korter hemd en oranje lange sokken. En als het koud is een rode blazer. Als ik ga maak ik wel een foto Wat wordt jouw koninginnedag outfit? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Bacio zo 28 apr 2013 - 7:00

Iets warms met lagen! Ik denk een lange broek met gympen, t-shirt, warm lang vest en een leren jackje erover.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Bacio zo 28 apr 2013 - 7:01

Ik vier trouwens altijd nacht en dag. Waarom kiezen jullie voor alleen nacht of dag?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Bliss zo 28 apr 2013 - 7:05

Ik vind de dag niet meer zoveel aan de laatste jaren en bovendien ben ik dan brak én wil ik de inhuldiging zien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Kowalski zo 28 apr 2013 - 7:05

Bacio schreef:Ik vier trouwens altijd nacht en dag. Waarom kiezen jullie voor alleen nacht of dag?

Omdat ik niet persé 24 uur hoef te zuipen, omdat ik nog andere dingen te doen heb, omdat ik behoefte heb aan wat rust, omdat ik mijn geld beter kan besteden, omdat... Ik beslis dinsdagochtend pas of ik het dinsdag ook ga vieren, ligt ook aan m'n kater Wat wordt jouw koninginnedag outfit? 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Burn zo 28 apr 2013 - 7:09

Ik heb nog geen idee. Denk niets bijzonders..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Bacio zo 28 apr 2013 - 7:10

Kowalski schreef:
Bacio schreef:Ik vier trouwens altijd nacht en dag. Waarom kiezen jullie voor alleen nacht of dag?

Omdat ik niet persé 24 uur hoef te zuipen, omdat ik nog andere dingen te doen heb, omdat ik behoefte heb aan wat rust, omdat ik mijn geld beter kan besteden, omdat... Ik beslis dinsdagochtend pas of ik het dinsdag ook ga vieren, ligt ook aan m'n kater Wat wordt jouw koninginnedag outfit? 394967
Je hoeft toch niet per se te zuipen of geld uit te geven op konginnedag of nacht? Je kunt ook lekker door de stad struinen en leuke optredens zien en gekke dingen op vrijmarkt tegen komen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Kowalski zo 28 apr 2013 - 7:21

Bacio schreef:
Kowalski schreef:
Bacio schreef:Ik vier trouwens altijd nacht en dag. Waarom kiezen jullie voor alleen nacht of dag?

Omdat ik niet persé 24 uur hoef te zuipen, omdat ik nog andere dingen te doen heb, omdat ik behoefte heb aan wat rust, omdat ik mijn geld beter kan besteden, omdat... Ik beslis dinsdagochtend pas of ik het dinsdag ook ga vieren, ligt ook aan m'n kater Wat wordt jouw koninginnedag outfit? 394967
Je hoeft toch niet per se te zuipen of geld uit te geven op konginnedag of nacht? Je kunt ook lekker door de stad struinen en leuke optredens zien en gekke dingen op vrijmarkt tegen komen.

Klopt. Was ook wel heel zwart-wit geschreven, maar ik vind het eigenlijk heel normaal om één van de twee te vieren. Allebei vieren ook hoor, maar is niet bewust een keuze tussen dag of nacht, is meer wat toevallig uitkomt en waar ik zin in heb.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 7:23

Overdag doe ik toch nooit veel meer dan over de rommelmarkt struinen, lekker een terrasje pakken en wat drinken, bij een bandje kijken, etc. Koninginnenacht heb ik eigenlijk nog nooit gevierd Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum