Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

+37
tralala
Tazz
Pussycat
vlindertje
Dikkertjedap
ixis
Guus
Caresses
Caramba
TukTuk
PrimaBella
nien
sabje
loura
minoessepoes
Ooh La La!
luna86
Serena
Rush
RYW
Nora
Zwerver
Inge
ShallY
Silver
Lotus
xxDila
Kaboutertje
silly-one
Jeanette
Roodtomaatje
Blond
Flippin' Bitch
Arwyn
Sarah1985
Marin
Bliss
41 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Lotus ma 5 dec 2011 - 19:16

Gewone, gemakkelijke kleren. Ik vier het namelijk niet.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 19:37

Waarom niet Lotus?

Ik heb een grijze levi's broek op het oog en wil daarbij nog iets leuks voor erop dragen, wat nog geen idee. Vind feestelijk jurkjes altijd erg mooi, maar bij ons en schoonfamilie wordt het niet formeel gevierd dus dan vind ik het zonde om z'n jurkje te kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 20:41

Ik ben niet van plan 'to dress up' met kerst. Ik vind dat in mijn geval maar onzin. Ik ga toch nergens heen waar dat van mij verwacht wordt. Mijn schoonouders hebben het liefst dat je in spijkerbroek en dikke trui komt (is daar ook nodig trouwens, ze hebben het nooit echt warm in huis).
En mijn ouders zijn ook 'doe maar gewoon dan doe je gek genoeg' mensen, dus die zien me ook al aankomen als ik een chique jurk aanheb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Silver ma 5 dec 2011 - 22:47

Ik ben deze week halsoverdekop wanhopig op zoek gegaan naar jurkjes. Nu wel wat gevonden, helaas niet in de kleur die ik wou (wss te laat bedacht)
En heb nu ondermeer besteld bij zalando, en otto. Het gaat niet om gala jurkjes, maar gewoon nette jurkjes, 1e kerstdag wordt altijd groots gevierd met de hele fam van mijn vriend.
En 2e kerstdag, komen mijn ouders, en broer met zijn gezin bij ons eten, ik hoef niet helemaal in gala, maar gewoon een netjes jurkje, zou wel leuk zijn. Very Happy

O&N gaat niet om mooi zijn, maar warm zijn, denk gewoon een spijkebroek met leuk shirtje, en dik vest, en dikke jas. Voornamelijk gaan we buiten zijn, en als laatste bij iemand de garage in. Very Happy


Laatst aangepast door FryskeFlinter op ma 5 dec 2011 - 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Lotus ma 5 dec 2011 - 22:56

Ik ga met mijn moeder en oudste broertje op wintersport. We houden niet van Kerst en doen daar niets aan. Oud en nieuw is bij mij de laatste jaren ook geen succes. Ik houd het niet vol tot middernacht. Ben al twee keer slapend het nieuwe jaar begonnen. We zullen met Oud en nieuw wel wat hapjes hebben ofzo, maar verder vieren we het niet echt. We moeten de eerste ook vroeg weg en de hele dag terugrijden.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  ShallY ma 5 dec 2011 - 23:02

Sarah1985 schreef:deze met een grijze blazer en dan een legging erbij en of grijze of zwarte laarzen
Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Jurk

Deze is leuk, twijfel of ik hem ga bestellen. Ik weet alleen niet zo goed welke schoenen ik er dan onder moet doen..pumps of laarzen?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Inge di 6 dec 2011 - 1:33

Ik heb ook nog over dat jurkje getwijfeld

Waarschijnlijk doe ik dit aan, ben nog druk bezig met afvallen en vind het ergens zonde om alweer iets nieuws te kopen, of ik moet tegen iets leuks aanlopen :-)
Misschien doe ik wel een iets feestelijker topje aan, maar nog even kijken.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Foto-W4WD87DK
(had deze foto gemaakt als vergelijkingsfoto qua afvallen)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Zwerver di 6 dec 2011 - 1:42

Ik hoop door dit topic inspiratie op te doen Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Silver di 6 dec 2011 - 1:52

wc eend, dat hoop ik ook. Maar dan nog heb ik toch maar vast hier en daar wat besteld. angel
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  ShallY di 6 dec 2011 - 1:54

Inge schreef:Ik heb ook nog over dat jurkje getwijfeld

Waarschijnlijk doe ik dit aan, ben nog druk bezig met afvallen en vind het ergens zonde om alweer iets nieuws te kopen, of ik moet tegen iets leuks aanlopen :-)
Misschien doe ik wel een iets feestelijker topje aan, maar nog even kijken.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Foto-W4WD87DK
(had deze foto gemaakt als vergelijkingsfoto qua afvallen)

Ik vind het toch zo knap van je Inge, dat je al zoveel bent afgevallen. Ik neem mn petje voor je af! En je ziet er zo toch ook goed uit!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Nora di 6 dec 2011 - 2:01

Ik heb deze van de steps.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 TX110025208_Sandra%20Dress_Envy
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  RYW di 6 dec 2011 - 2:13

Voor kerst heb ik een mooi grijs jurkje met een zwarte riem, en voor oud en nieuw waarschijnlijk helemaal niks Very Happy omdat mijn vriend en ik al zoveel oud en nieuw-stress hebben gehad dat we dit jaar ergens in het buitenland in een groot, zacht bed oud en nieuw willen vieren zonder iemand die ons lastigvalt Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:28

Nora schreef:Ik heb deze van de steps.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 TX110025208_Sandra%20Dress_Envy

Jaloeeeeeeeeeeeeeeeeers :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Nora di 6 dec 2011 - 2:32

Reva schreef:
Nora schreef:Ik heb deze van de steps.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 TX110025208_Sandra%20Dress_Envy

Jaloeeeeeeeeeeeeeeeeers :shock:

Haha sorry Embarassed
Wilde al tijden zo'n soort jurkje en deze zat echt super mooi. De meeste zitten bij mij altijd heel raar aan de bovenkant.
Zelfs nog getwijfeld of ik hem ook in het zwart zou halen, maar dat werd me iets te duur. Dus ik ben nu op naailes aan het proberen om hem na te maken angel
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:34

Nora schreef:
Reva schreef:
Nora schreef:Ik heb deze van de steps.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 TX110025208_Sandra%20Dress_Envy

Jaloeeeeeeeeeeeeeeeeers :shock:

Haha sorry Embarassed
Wilde al tijden zo'n soort jurkje en deze zat echt super mooi. De meeste zitten bij mij altijd heel raar aan de bovenkant.
Zelfs nog getwijfeld of ik hem ook in het zwart zou halen, maar dat werd me iets te duur. Dus ik ben nu op naailes aan het proberen om hem na te maken angel

Is ie van deze collectie? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:35

Ow ik zie hem al op de site, oeh de zwarte is ook mooi ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Nora di 6 dec 2011 - 2:37

Ja die zwarte is ook mooi. Wat voor jou met kerst? :P
Ik vond het zelf voor de Steps ook nog best betaalbaar.
Het is nog steeds veel geld voor een jurkje, maar vond het hem wel waard smile
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:41

Ooooh ik vind hem echt mooi, shit Laughing
Had een jurkje in die kleur besteld bij h&m, dolblij mee, totdat ik hem ontving en aantrok. Het model is niet echt heel flatterend, loopt bij de knie naar binnen toe een beetje. Hmm. Is dit heel dunne stof? Dat tekent zo laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Inge di 6 dec 2011 - 2:48

Nora, die is heel erg mooi
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Nora di 6 dec 2011 - 2:49

Ik vind het zelf geen dunne stof. Normaal heb ik van die jurkjes waar je echt geen ondergoed bij aan kan omdat je dan alle lijnen ziet lopen. Maar hieronder kan je het grootste oma-ondergoed aan doen wat je maar wil. :P Oja en hij is gevoerd aan de binnenkant.
Met kerst ga ik hem aantrekken met zwarte legging ofzo maar in de zomer kan hij prima voor een feestje of bruiloft.
Sorry dat ik je aan het twijfelen maak Wink
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Rush di 6 dec 2011 - 2:53

Wie heeft zin om mijn kerstoutfit bij elkaar te zoeken?

Ik ben gisteren echt heel erg aan het zoeken geweest, maar kan niets vinden.

Eisen;
Jurkje wat geschikt is voor iemand die klein en mollig is, maar ik wil persee GEEN blote armen, sowieso mouwtjes zoals een t-shirt maar nog liever driekwart of lang. Om m`n dikke armen te verbergen. Of een bolero erover (die heb ik niet dus moet ook gekocht worden)

Of een rokje met een leuk kerstige top, qua mouwen zelfde verhaal als hierboven.

En dan nog laarzen met een hak waar een dikke kuit in past of pumps met een bandje en niet een te hoge hak. 8 cm max.

Ik vind het zo moeilijk, help!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Jeanette di 6 dec 2011 - 2:56

Ik twijfel om deze, vind hem namelijk erg leuk;

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 VE121X01D-302@1.1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Serena di 6 dec 2011 - 2:57

Nora die is echt super leuk en mooi!!!!

Ik wil een rok aan die ik aan het maken ben, alleen schiet dat maken niet echt op. De rok lijkt een beetje op de onderkant van nora's jurk, maar dan heel donkerblauw/zwart. en dan maak ik er een kanten rand op aan de onderkant.
Wat ik erboven doe, weet ik nog niet. Moet maar even mij kast ervoor plunderen kijken wat erop/bij past.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Rush di 6 dec 2011 - 3:02

http://www.otto.nl/product/5900930?filter.price=-80.0&_s_icmp=A1&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-jurken-feestjurken&itemId=6006314530&cp=2&p=37&shop=Jurk

Zo zoiets te lang zijn voor mij? laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:03

Die vind ik te truttig voor jou Rush, en die vrouw is lang, dus hij zal bij jou ruim over je knie vallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum