Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?
+37
tralala
Tazz
Pussycat
vlindertje
Dikkertjedap
ixis
Guus
Caresses
Caramba
TukTuk
PrimaBella
nien
sabje
loura
minoessepoes
Ooh La La!
luna86
Serena
Rush
RYW
Nora
Zwerver
Inge
ShallY
Silver
Lotus
xxDila
Kaboutertje
silly-one
Jeanette
Roodtomaatje
Blond
Flippin' Bitch
Arwyn
Sarah1985
Marin
Bliss
41 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?
Sjezus wat een duur ding hahahaha!FryskeFlinter schreef:Zalando
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Misschien is de kwaliteit er ook wel naar.
Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling binnen komt. Bij otto ben ik niet zo handig geweest, maar het paarse jurkje was eerst uitverkocht, dus maar eerst die grijze en petrol besteld, zien hoe dat is, en gister zag ik op de site de paarse ook weer staan dus totaal al aan 10,- verzendkosten.
Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling binnen komt. Bij otto ben ik niet zo handig geweest, maar het paarse jurkje was eerst uitverkocht, dus maar eerst die grijze en petrol besteld, zien hoe dat is, en gister zag ik op de site de paarse ook weer staan dus totaal al aan 10,- verzendkosten.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat toch zo irritant, verzendkosten bij je bestelling..
Bestel toch vooral bij webshops die dat niet hebben, haha. Muv de H&M, maar daar gebruik ik dan wel een leuke code bij.
Bestel toch vooral bij webshops die dat niet hebben, haha. Muv de H&M, maar daar gebruik ik dan wel een leuke code bij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik was wat impulsief bezig. Want achteraf als ik die jurkjes tegelijk bestelde 15,- korting gehad.
Die actie is vandaag nog, bij een besteding van 40,- Is er misschien een liefhebber?
*voor degene die de nieuwsbrief niet ontvangt. *
Die actie is vandaag nog, bij een besteding van 40,- Is er misschien een liefhebber?
*voor degene die de nieuwsbrief niet ontvangt. *
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Inge schreef:Baal dat ik het hema jurkje vanmiddag niet besteld heb, toen was mijn maat er nog in de webshop :-( nu niet meer
Balen! Dat is vaak zo bij de Hema.
Ik kijk bijna wekelijks op de site en bestel dan wat ik leuk vindt. Als ik echt niet kan wachten fiets ik ook nog langs de winkel om het te bekijken en vaak te kopen.
Als ze dan bellen dat m'n bestelling klaar ligt, kan ik dus vaak zeggen dat ze het weer terug kunnen hangen
Beetje dubbel op, maar vaak is het zo snel uitverkocht dat dit wel een oplossing is
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik bestel nooit bij de Otto, haha.
Heb wel het rode Hema jurkje besteld gister. Hoop dat-ie op tijd binnenkomt. We gaan namelijk als het goed is eind volgende week een weekje weg en komen pas de dag voor kerst terug.. Wil ze dus eigenlijk wel volgende week ophalen en passen.
Zelfde met een paar pumps die ik besteld heb bij Van Haren. Duurt 7 tot 10 dagen, dus ik hoop heel erg op 7! (hele leuke verkoopster trouwens. Ik zit ziek thuis en dat hoor je aan m'n stem, zegt ze dat ik nog niet helemaal wakker ben.. Nee mevrouw, ik ben ziek! )
Heb wel het rode Hema jurkje besteld gister. Hoop dat-ie op tijd binnenkomt. We gaan namelijk als het goed is eind volgende week een weekje weg en komen pas de dag voor kerst terug.. Wil ze dus eigenlijk wel volgende week ophalen en passen.
Zelfde met een paar pumps die ik besteld heb bij Van Haren. Duurt 7 tot 10 dagen, dus ik hoop heel erg op 7! (hele leuke verkoopster trouwens. Ik zit ziek thuis en dat hoor je aan m'n stem, zegt ze dat ik nog niet helemaal wakker ben.. Nee mevrouw, ik ben ziek! )
Arwyn- Ratel
Nate84 schreef:Inge schreef:Baal dat ik het hema jurkje vanmiddag niet besteld heb, toen was mijn maat er nog in de webshop :-( nu niet meer
Balen! Dat is vaak zo bij de Hema.
Ik kijk bijna wekelijks op de site en bestel dan wat ik leuk vindt. Als ik echt niet kan wachten fiets ik ook nog langs de winkel om het te bekijken en vaak te kopen.
Als ze dan bellen dat m'n bestelling klaar ligt, kan ik dus vaak zeggen dat ze het weer terug kunnen hangen
Beetje dubbel op, maar vaak is het zo snel uitverkocht dat dit wel een oplossing is
Goede tip :-)
Vandaag even naar de winkel hier in het dorp gegaan, ze hadden alleen de zwarte nog, maar heb een zwarte meegenomen. Is maar goed dat ik niet via de webshop gekocht had, want dan had ik een XL besteld en ik kon met gemak een L aan.
Alleen even kijken hoe ik de zwarte ga / kan combineren en of ik het met kerst / o&n aandoe of niet :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
De maten verschillen soms wel ja.
Van rokjes bijvoorbeeld neem ik altijd een S-je terwijl ik van andere merken vaak een L heb.
Zit ie lekker trouwens?
Ik denk dat ik zo na werk nog snel langs de Hema fiets. Wil 'm nu ook! Hihihi.
Van rokjes bijvoorbeeld neem ik altijd een S-je terwijl ik van andere merken vaak een L heb.
Zit ie lekker trouwens?
Ik denk dat ik zo na werk nog snel langs de Hema fiets. Wil 'm nu ook! Hihihi.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ben wel benieuwd hoe die staat Inge!
Arwyn- Ratel
Ik heb de rode van de HEMA gekocht! Ik twijfel alleen over de maat. Ik heb de L en die zit enorm mooi, maar voor mijn gevoel nog best ruim, maar ik ben bang dat een maat kleiner tekent... Maar ik heb kerstjurkje!
Gast- Gast
Pippa, ik vond een maatje kleiner bij mij heel erg tekenen. Maar misschien dat het bij jou wel kan
Arwyn, ik heb er nog geen foto van gemaakt :-) Had even snel over mijn kleding heen gepast
Arwyn, ik heb er nog geen foto van gemaakt :-) Had even snel over mijn kleding heen gepast
Inge- Ratel
Even een fotootje maken volgende keer dus, hihi
Arwyn- Ratel
Ja, daar was ik al bang voor, dat het niet heel veel scheelt qua maat, maar net lelijk gaat worden. Ik draag er toch een blazer over, dus beetje ruimte overhouden is misschien wel lekker
Gast- Gast
Heb net bij de Hema ook weer met het rode jurkje in mn hand gestaan, maar m toch niet genomen. Ben bang dat ie idd te veel tekent en je mn buikje te goed ziet zitten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb m'n jurkje net binnen!
Hij is echt heel erg leuk, nu moet ik alleen nog beslissen op welke manier ik 'm ga dragen!
Hij is echt heel erg leuk, nu moet ik alleen nog beslissen op welke manier ik 'm ga dragen!
Gast- Gast
Bliss schreef:Heb net bij de Hema ook weer met het rode jurkje in mn hand gestaan, maar m toch niet genomen. Ben bang dat ie idd te veel tekent en je mn buikje te goed ziet zitten
Hij tekent helemaal niet, mijn hele buik is plat in dit jurkje zelfs
Gast- Gast
+1Pippa schreef:Bliss schreef:Heb net bij de Hema ook weer met het rode jurkje in mn hand gestaan, maar m toch niet genomen. Ben bang dat ie idd te veel tekent en je mn buikje te goed ziet zitten
(had er wel een corrigerend hemdje onder :-D)
Inge- Ratel
Pippa schreef:Bliss schreef:Heb net bij de Hema ook weer met het rode jurkje in mn hand gestaan, maar m toch niet genomen. Ben bang dat ie idd te veel tekent en je mn buikje te goed ziet zitten
Oooh zeg dat nou niet
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Pippa schreef:Bliss schreef:Heb net bij de Hema ook weer met het rode jurkje in mn hand gestaan, maar m toch niet genomen. Ben bang dat ie idd te veel tekent en je mn buikje te goed ziet zitten
Oooh zeg dat nou niet
Hij is echt heel lelijk Bliss, je lijkt er heel dik in, dus ik zou het niet doen
Gast- Gast
Sexy! En nu een aan-foto!
Bliss- Lady Post-a-lot
Princess schreef:Ik heb m'n jurkje net binnen!
Je had dat jurkje van Supertrash besteld he? (die je op verschillende manieren kunt dragen)
Werkt het een beetje handig enzo? Hoe bevalt hij je?
Ben aan het twijfelen of ik hem ook zal bestellen, vind hem zo gaaf! Maar ik heb eigenlijk niet écht iets nieuws nodig, haha..
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Zusje schreef:Ik heb deze gekocht:
Die is mooi Zusje!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Oeh, ik zie teveel leuks! Ik vind de volgende allemaal erg leuk;
En eigenlijk stik ik thuis nog van zulke jurkjes, maar vind ze zoooo mooi!
En eigenlijk stik ik thuis nog van zulke jurkjes, maar vind ze zoooo mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Bliss schreef:Sexy! En nu een aan-foto!
Na kerst/ oud en nieuw
Gast- Gast
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat trek jij aan met de kerst?
» Show je Kerst-Outfit!
» Kerst-outfit voor plussize meiden!
» Wat wordt jouw koninginnedag outfit?
» Pasen wordt kouder dan Kerst..
» Show je Kerst-Outfit!
» Kerst-outfit voor plussize meiden!