Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

+37
tralala
Tazz
Pussycat
vlindertje
Dikkertjedap
ixis
Guus
Caresses
Caramba
TukTuk
PrimaBella
nien
sabje
loura
minoessepoes
Ooh La La!
luna86
Serena
Rush
RYW
Nora
Zwerver
Inge
ShallY
Silver
Lotus
xxDila
Kaboutertje
silly-one
Jeanette
Roodtomaatje
Blond
Flippin' Bitch
Arwyn
Sarah1985
Marin
Bliss
41 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 19:11

Ik trek meestal niks sjieks aan met kerst, eerder wat warms en comfortabels....we zijn dan bij mijn ouders en zitten voor de haard en gaan wandelen.

Oud en nieuw geen idee, zie ik dan wel. Heb genoeg keus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  minoessepoes wo 7 dec 2011 - 19:22

Rush schreef:
minoessepoes schreef:

Ik vind persoonlijk het gekozen jurkje truttig en je daar voor te jong. Persoonlijk zou ik nog even verder zoeken!
Die lange? Die heb ik ook niet gekozen, die is veel te lang.

Ja die bedoelde ik inderdaad, had de andere nog niet gezien. Dit vind ik al een stuk leuker!

Ik heb een satijn mosgroen truitje wat bijna dezelfde kleur als mijn ogen heeft, die ga ik denk ik dragen met een zwart rokje. Niet heel bijzonder maar dat doet niemand bij ons met kerst, er staan veel mooie jurkjes in dit topic maar als ik dat zou dragen zou ik echt overdressed zijn. Wij zijn ook voornamelijk thuis bij ouders en schoonouders en gaan er alleen even uit om de hond uit te laten, verder inderdaad warm bij de openhaard met familie.

Met oud en nieuw zijn we eerst bij iemand thuis en na 12 uur gaan we naar een kroeg, dan hoef ik ook niet zo heel netjes gekleed te zijn, ik denk dat ik dan mijn rode broek aan doe met zwarte enkellaarsjes met sleehak en een zwart colbertje, misschien dat ik nog een nieuw truitje met iets van pailletten in het zwart koop voor onder het colbertje. En dan knal rode lippenstift erbij, dan vind ik het wel weer feestelijk genoeg haha!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  TukTuk wo 7 dec 2011 - 20:37

Vraag me altijd af, hebben jullie het niet ontzettend koud in die jurkjes? Neem aan dat je sowieso toch ook wel even naar buiten gaat of niet?

Ik zal waarschijnlijk gewoon een spijkerbroek en een lekkere dikke hoodie aan doen:

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 David--goliath-im-toasty-print-hoodie-yellow-108822

We zijn toch bij mijn ouders thuis en zullen vuurwerk gaan afsteken buiten, dus zolang het maar warm is vind ik het goed! Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Caramba wo 7 dec 2011 - 20:53

Een jurkje of een rokje met kerst en een nette blazer er bij.

O&N (mijn verjaardag) denk een rokje en een blazer, zie het wel kan ook zo zijn dat ik met kerst een rokje draag en met mijn verjaardag een jurkje. Zie het wel, zover is het nog niet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 5:55

Ik heb vanmiddag een jurkje gescoord bij de Hema smile Is helaas geen plaatje van maar in de folder staat een foto van drie vrouwen met die kerstjurken actie en dan de vrouw rechts, dat jurkje heb ik! Mooi gescoord voor €10,00! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Caresses do 8 dec 2011 - 6:01

AngelNyn Ja, ach je moet er wat voor over hebben toch smile Met kerst zijn we vooral binnen (dit jaar dan niet, maar dit jaar ga ik dus met kerst ook geen jurkje aantrekken) en met oud en nieuw uitgaan (en daarbinnen is het warm genoeg met al die mensen). Alleen de weg er naartoe is wat koud.


Ik weet nog niet wat ik ga aantrekken dit jaar.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:05

Met kerst doe ik mijn leren broek aan met een zilver/glitterend blousje.

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 14tstis

Tweede kerstdag weet het nog niet.. Misschien wel een jurkje.

Oud en nieuw gewoon wat lekker chilling achtigs haha. Ik blijf thuis en mijn ouders komen hierheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:07

Yoyo schreef:Ik heb vanmiddag een jurkje gescoord bij de Hema smile Is helaas geen plaatje van maar in de folder staat een foto van drie vrouwen met die kerstjurken actie en dan de vrouw rechts, dat jurkje heb ik! Mooi gescoord voor €10,00! Very Happy

€15 is de actie, toch? Ik heb die ook gezien inderdaad, maar mocht er maar 1 van mezelf, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:14

Pippa schreef:
Yoyo schreef:Ik heb vanmiddag een jurkje gescoord bij de Hema smile Is helaas geen plaatje van maar in de folder staat een foto van drie vrouwen met die kerstjurken actie en dan de vrouw rechts, dat jurkje heb ik! Mooi gescoord voor €10,00! Very Happy

€15 is de actie, toch? Ik heb die ook gezien inderdaad, maar mocht er maar 1 van mezelf, haha!

Ja maar bij de Hema in Groningen is nu een 2+1 actie. Nu was ik samen met mijn stagebegeleider even bij de HEMA, die daar een aantal producten had en pakte die van mij erbij zodat ze uit kwam op 8 producten. Door de korting kostte mijn jurkje nog maar €10,00 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:15

Dat is relaxed! Wist niet dat die acties op acties golden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:18

Zusje schreef:Ik heb deze gekocht:

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Hmprod

Die is mooi ! ik heb hem ook in mijn kast hangen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:30

En die stond jou echt super Stuiterbal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Guus do 8 dec 2011 - 6:34

Rush schreef:
Jeanette schreef:Of mega bling-bling Wink ;

http://www.hm.com/nl/product/97473?article=97473-A
Hahaha.

Hoerig. silent

Ik heb een jurkje wat hier erg op lijkt van Vila, en ik moet zeggen... ik rock hem Cool

ik heb er zwarte stiletto enkelaarsjes bij aan en een zwarte panty en als ik een hoer was geweest daardoor dan zou ik wel grof geld verdienen Very Happy

aan foto kan ik na de 17e plaatsen, dan heb ik kerstdiner!



Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  ixis do 8 dec 2011 - 6:35

AngelNyn schreef:Vraag me altijd af, hebben jullie het niet ontzettend koud in die jurkjes? Neem aan dat je sowieso toch ook wel even naar buiten gaat of niet?

Ik zal waarschijnlijk gewoon een spijkerbroek en een lekkere dikke hoodie aan doen:

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 David--goliath-im-toasty-print-hoodie-yellow-108822

We zijn toch bij mijn ouders thuis en zullen vuurwerk gaan afsteken buiten, dus zolang het maar warm is vind ik het goed! Laughing

geweldig leuke trui!
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:36

Pippa schreef:Dat is relaxed! Wist niet dat die acties op acties golden Very Happy

Wij ook niet, kwamen we pas bij de kassa achter. Ze had meer dan 50euro korting! Gold zelfs voor de afgeprijsde artikelen (die met die gekleurde stickers).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  loura do 8 dec 2011 - 6:49

Dit jasje... En dan met een glimmende maar toch beetje mat achtige zwarte broek. (weet niet hoe ik het moet uitleggen) De broek moet ik nog vinden.. En dan enkel laarsjes. Dit draag ik eerste kerstdag. Tweede wil ik eigenlijk het onderste jurkje aandoen. Ik moet hem alleen nog kopen (sparen) haha

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Schermafbeelding2011120kr

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Schermafbeelding2011120t
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Arwyn do 8 dec 2011 - 7:07

Yoyo schreef:
Pippa schreef:
Yoyo schreef:Ik heb vanmiddag een jurkje gescoord bij de Hema smile Is helaas geen plaatje van maar in de folder staat een foto van drie vrouwen met die kerstjurken actie en dan de vrouw rechts, dat jurkje heb ik! Mooi gescoord voor €10,00! Very Happy

€15 is de actie, toch? Ik heb die ook gezien inderdaad, maar mocht er maar 1 van mezelf, haha!

Ja maar bij de Hema in Groningen is nu een 2+1 actie. Nu was ik samen met mijn stagebegeleider even bij de HEMA, die daar een aantal producten had en pakte die van mij erbij zodat ze uit kwam op 8 producten. Door de korting kostte mijn jurkje nog maar €10,00 smile

Bij de Hema in Utrecht zijn blijkbaar zelfs dingen 1+1!
Ik ga morgen hier even kijken. Jurkje is denk ik al lang en breed weg, maar heb hem gelukkig al besteld, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Dikkertjedap do 8 dec 2011 - 8:34

loura schreef:Dit jasje... En dan met een glimmende maar toch beetje mat achtige zwarte broek. (weet niet hoe ik het moet uitleggen) De broek moet ik nog vinden.. En dan enkel laarsjes. Dit draag ik eerste kerstdag. Tweede wil ik eigenlijk het onderste jurkje aandoen. Ik moet hem alleen nog kopen (sparen) haha

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Schermafbeelding2011120kr

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Schermafbeelding2011120t

Waar komt dit jurkje vandaan,als ik vragen mag?

Dikkertjedap
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 30-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:41

Stuiterbal schreef:
Zusje schreef:Ik heb deze gekocht:

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Hmprod

Die is mooi ! ik heb hem ook in mijn kast hangen Very Happy

Ja ik zou hem zo online niet besteld hebben eigenlijk maar vond hem in het echt heel leuk Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  vlindertje do 8 dec 2011 - 9:13

Zusje: leuk! Waar heb je die besteld?
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 9:25

Ik heb hem gekocht bij de H&M. Hij was geloof ik 20 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Jeanette do 8 dec 2011 - 10:31

Jeanette schreef:
Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 VE121X01D-302@1.1

Zag deze vanmiddag in 'real life' in de winkel en wat een hobbezak zeg! Erg jammer!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 10:38

Zelda schreef:En die stond jou echt super Stuiterbal!

Dank je I love you Ik was zelf ook helemaal weg van het jurkje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  nien do 8 dec 2011 - 12:39

Jeanette schreef:
Zusje schreef:Ik heb deze gekocht:

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Hmprod

Die is mooi Zusje! Very Happy

Ik heb deze ook gekocht, voor oud op nieuw.

En deze... http://www.hm.com/nl/product/97713?article=97713-A. voor met kerst als de familie komt.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 20:09

Goochempie schreef:

ik heb er zwarte stiletto enkelaarsjes bij aan en een zwarte panty en als ik een hoer was geweest daardoor dan zou ik wel grof geld verdienen Very Happy



lol!


Ik weet nog niet wat ik aan doe. Waarschijnlijk gewoon wat netter dan een spijkerbroek, maar niet echt een kerstoutfit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit? - Pagina 6 Empty Re: Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum