Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

twijfel om een nintendo ds te kopen..

+10
TukTuk
Koffieleut
Jeanette
Susan
bolus26
Zwerver
Linnie1985
Arwyn
Rush
Tesss
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

twijfel om een nintendo ds te kopen.. - Pagina 2 Empty Re: twijfel om een nintendo ds te kopen..

Bericht  Nora di 6 dec 2011 - 2:55

Heb thuis een wii en een nintendo ds.
Met vlagen speel ik op het moment veel met de wii. Ds is de lol wel weer een beetje af. Maar eigenlijk moet ik gewoon even nieuwe spellen want blijf het een geweldig ding in trein/vliegtuig/bed vinden.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

twijfel om een nintendo ds te kopen.. - Pagina 2 Empty Re: twijfel om een nintendo ds te kopen..

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:22

Ik heb ook een Wii gehad maar die heb ik verkocht omdat we er nauwlijks naar omkeken. Ik heb nu al een aantal jaar een DS en ik gebruik 'm af en toe als ik bijv. niet kan slapen. Vooral Cradle of Rome vind ik leuk om te spelen en Tetris smile

Gast
Gast

Bericht  Tesss di 6 dec 2011 - 3:42

nou mensen die hun ds kwijt willen heb je een foto en hoeveel vraag je ervoor?

Ik twijfel nog steeds hoor maar ligt ook aan de prijs natuurlijk.

(Wil wel een grotere ds :P )
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Bericht  Sweety di 6 dec 2011 - 4:38

Ik heb een: nintendo 8bit, nintendo 64, nintendo wii, gameboy, nintendo ds, playstation 2, playstation 3, psp en dan een laptop. Ik speel het meest met de ps3 en mijn laptop. Met de rest eigenlijk niet. Het is voor mij meer een hebbeding :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya do 8 dec 2011 - 7:40

Wij hebben Wii en een ds. De Wii speel ik helemaal niet meer mee, af en toe speel mijn zoontje erop. De ds wordt wel regelmatig gebruikt, we hebben een R4 kaart in zitten met veel verschillende spelletjes. Mijn zoontje kan er op spelen en er staan ook wat spelletjes voor mij op.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 do 8 dec 2011 - 7:42

ik heb een rode ds light dus die is niet groot genoeg denk ik.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: