nintendo ds vraagje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
nintendo ds vraagje
ik heb vorige week via marktplaats een nintendo ds gekocht. Hij doet het goed, niks ana de hand, maar....
Aan de voorkant tussen de volumeknop en waar je je de koptelefoon in kan doen, hoort iets te zitten, ( een kaart of discette, zeg het maar. Bij mij zit er alleen een gat. er ontbreekt dus iets. Hij doet het wel gewoon maar ik vind het vreemd dat het niet dicht is. omdat ik echt de balle verstand van die dingen heb en voor ik een hoop stampij ga maken met de gene waar ik hem gekocht hem wil ik eerst wel eens weten wat er hoort te zitten en of het logisch is dat het er bij die van mij niet in zit. ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Aan de voorkant tussen de volumeknop en waar je je de koptelefoon in kan doen, hoort iets te zitten, ( een kaart of discette, zeg het maar. Bij mij zit er alleen een gat. er ontbreekt dus iets. Hij doet het wel gewoon maar ik vind het vreemd dat het niet dicht is. omdat ik echt de balle verstand van die dingen heb en voor ik een hoop stampij ga maken met de gene waar ik hem gekocht hem wil ik eerst wel eens weten wat er hoort te zitten en of het logisch is dat het er bij die van mij niet in zit. ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
Re: nintendo ds vraagje
Bedoel je dat in het midden? Daar hoort inderdaad een klepje, maar waar die voor is weet ik niet meer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja echt op dat randje, dat smalle, brede klepje, dat is bij mij dus gewoon open
Rush schreef:
Bedoel je dat in het midden? Daar hoort inderdaad een klepje, maar waar die voor is weet ik niet meer.
Gray- Fluisteraar
Ja inderdaad, daar zit echt een klepje en dat heet Slot2.
Daar kunnen spelletjes in van de Game Boy advance. Omdat dat 'slot' dus meestal leeg is, zit er een opvulling in.
Als je googled op het type Nintendo DS wat je hebt gekocht en op 'slot 2' dan kom je wel sites tegen om dat klepje te kopen.
Daar kunnen spelletjes in van de Game Boy advance. Omdat dat 'slot' dus meestal leeg is, zit er een opvulling in.
Als je googled op het type Nintendo DS wat je hebt gekocht en op 'slot 2' dan kom je wel sites tegen om dat klepje te kopen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush- Lady Post-a-lot
[quote="Rush"]
Dank je wel voor je antwoord!, toch vreemd dat het er niet in zit dan, of niet?!
Dank je wel voor je antwoord!, toch vreemd dat het er niet in zit dan, of niet?!
Gray- Fluisteraar
Ja, dat hoort er gewoon in te zitten hoor. Ik zou gewoon mailen dat de cartridge van slot2 ontbreekt.
Rush- Lady Post-a-lot
Ga ik meteen doen, zeg bedankt!!
Gray- Fluisteraar
Er bestaat ook zo'n trilding wat je daarin kunt doen, een rumble pak.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Soortgelijke onderwerpen
» Kaartje Nintendo Dsi
» twijfel om een nintendo ds te kopen..
» Kaart voor Nintendo 3DS XL
» Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?
» Wat zijn leuke spellen voor de nintendo 64?
» twijfel om een nintendo ds te kopen..
» Kaart voor Nintendo 3DS XL
» Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?
» Wat zijn leuke spellen voor de nintendo 64?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: