Cadeautje voor meisjes van ong 3 maanden?
+7
Pien
Flower_L
Laced
koNijntje
Star007
Lejow
Niekske
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeautje voor meisjes van ong 3 maanden?
Ik heb met suprise voor kerst een vriendin getrokken, zij is in oktober bevallen van een tweeling, twee meiden en ze vraagt als cadeautje om een leuk speeltje voor haar meiden. ik wil graag iets leuks kopen, maar ik heb echt geen idee wat er leuk is voor meisjes van ongeveer 3 maanden oud. Het budget is ongeveer 15 euro, hebben jullie misschien tips?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Re: Cadeautje voor meisjes van ong 3 maanden?
http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Knuffels/V-Tech-V-tech-Baby-Beertje-45983.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=45983
Die is leuk. Hebben wij ook voor D. Is vanaf 3 maanden. Beertje zegt wat zinnetjes en er zitten ook liedjes bij.
Die is leuk. Hebben wij ook voor D. Is vanaf 3 maanden. Beertje zegt wat zinnetjes en er zitten ook liedjes bij.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
De sleutelbos die lejow heeft geplaatst heeftmijn zoontje ook. Hangt aan de maxi cosi en als we ergens naartoe gaan, hoor ik hem de heletijd op de knopjes drukken!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
misschien heel simpel, maar een spiegeltje voor in de box? Mijn dochter heeft tijden naar zichzelf gekeken!
Gast- Gast
Zo'n bal was hier favoriet. Met belletje erin.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Star007 schreef:http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Knuffels/V-Tech-V-tech-Baby-Beertje-45983.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=45983
Ja!! Deze is leuk...
Verder is de tamboerijn van v-tech ook erg leuk!
Die vind mijn dochter overigens leuker als de beer maar dat komt doordat de knopjes van de beer heel moeilijk gaan en hard ingedrukt moeten worden, wat zij nog niet kan.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Laced schreef:De sleutelbos die lejow heeft geplaatst heeftmijn zoontje ook. Hangt aan de maxi cosi en als we ergens naartoe gaan, hoor ik hem de heletijd op de knopjes drukken!
+1, hangt bij ons dan wel niet aan de maxi cosi maar hij vindt hem geweldig! Hij heeft hem zaterdag gekregen en wordt er helemaal blij van. Drukt ook al op de knopjes
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pien schreef:Star007 schreef:http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Knuffels/V-Tech-V-tech-Baby-Beertje-45983.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=45983
Ja!! Deze is leuk...
Verder is de tamboerijn van v-tech ook erg leuk!
Die vind mijn dochter overigens leuker als de beer maar dat komt doordat de knopjes van de beer heel moeilijk gaan en hard ingedrukt moeten worden, wat zij nog niet kan.
Mijn zoontje heeft voor sinterklaas beide gekregen en is tot nu toe redelijk geboeid door de lichtjes en muziekjes.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
koNijntje schreef:ik zit te denken, de meisjes van studiebol komen toch ook uit oktober??
Haha ja! Maar ik vier kerst niet met surprises of vriendinnen
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Star007 schreef:http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Knuffels/V-Tech-V-tech-Baby-Beertje-45983.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=45983
Deze heeft J. gisteren van Sinterklaas gekregen. En het is echt een succes. Hij moet erg om lachen!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Wat een leuke dingetjes! Dankjewel voor alle tips ik heb voor de sleutels van fisher price gekozen, heb ze net besteld op bol.com!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeautje voor meisje van 8
» Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )
» Tussenjas voor meisjes
» Spijkerbroeken voor meisjes
» Cadeautje voor een meisje van 1
» Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )
» Tussenjas voor meisjes
» Spijkerbroeken voor meisjes
» Cadeautje voor een meisje van 1
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: