Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

+6
Annemie
Jilke
Parisienne
moepie
Catwoman79
Mida4you
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Mida4you zo 2 okt 2011 - 18:42

Mijn dochtertje is vandaag precies 14 maanden. Vanaf vandaag gaat ze 3 dagen in de week naar een gastouder. We moeten voor deze dagen zelf de koekjes meenemen en vroeg me af of er alternatieven zijn van nijntjes koekjes en liga's. Want als ik dat voor bijna elke dag moet inslaan wordt het best wel duur. Nu heb ik maria koekjes in huis en die kunnen volgens mij ook wel? Daarom vraag ik jullie of jullie nog goede tips hebben voor mij, of welke koekjes eventueel nog meer geschikt zijn.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 18:45

Gewone biscuit, rijstewafel, rozijntjes, dat is allemaal prima hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Mida4you zo 2 okt 2011 - 18:58

Ja gewone biscuitjes van die vierkanten en die ronden bedoel je?

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Socialgroupicon_41_1287309575

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Visual_maria
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 19:04

Rijstewafel inderdaad, of lange vingers (maar dat zou ik niet doen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Catwoman79 zo 2 okt 2011 - 19:15

Biscuit, lange vinger, rijstewavel, droge beschuit (vindt mijn zoon ook lekker namelijk), ontbijtkoek.

Maar wat raar dat je dat zelf moet meenemen.
Het enige dat ik moet meegeven naar de gastouder zijn luiers en luier doekjes ( en reserve kleding)
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  moepie zo 2 okt 2011 - 20:08

die koekjes die je laat zien kunnen ook prima. Wat de rest noemt zijn ook prima opties. Soepstengels zou ook nog kunnen
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Parisienne zo 2 okt 2011 - 20:17

N. krijgt wel eens een Digestive (tarwe)biscuit, omdat ik deze eigenlijk altijd voor mezelf in huis heb voor bij een kopje thee.
Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Digestive_koekjes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Jilke zo 2 okt 2011 - 21:47

Die koekjes vliegen er in is mijn ervaring smile Ik zou gewoon afwisselen, ene dag een koekje, andere dag rijstwafel, krentjes, soepstengel. Maar dat werd allemaal al genoemd Wink

Moet het perse een koekje zijn? Of anders eens afwisselen met wat extra fruit, stukjes rauwe groente, doet het hier ook goed. Hier is het normale fruit appel/banaan/peer/meloen/mandarijn enzo, gewoon eens als wat anders mango geven ofzo. Iets wat ze normaal niet zo vaak krijgt.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Annemie zo 2 okt 2011 - 21:48

Ik geef hem ook altijd bovengenoemde en tarwebiscuitjes. (groot pak voor maar 30 cent)
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 22:39

Hier ook Maria koekjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 3:27

Nijntje koekjes, dorakoekjes, evergreen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 3:36

Catwoman79 schreef:Biscuit, lange vinger, rijstewavel, droge beschuit (vindt mijn zoon ook lekker namelijk), ontbijtkoek.

Maar wat raar dat je dat zelf moet meenemen.
Het enige dat ik moet meegeven naar de gastouder zijn luiers en luier doekjes ( en reserve kleding)

Wij hebben zelf de keuze, of alles zelf meenemen en alleen de uurprijs betalen, of alles van hun eten en daar een bijdrage voor betalen!


Voor de koekjes zou je ook (zoutloze)rijstwafels mee kunnen geven, lange vingers, biscuitjes of crackers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Linda ma 3 okt 2011 - 3:50

Ik heb van de week Organix goodies gekocht voor m'n dochter.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 4:24

Linda schreef:Ik heb van de week Organix goodies gekocht voor m'n dochter.

Ja ook die hebben we, maar die zijn hier geen succes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Mida4you ma 3 okt 2011 - 7:16

Bedankt voor jullie reacties!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Pandora ma 3 okt 2011 - 7:24

Een cracotte die ik doormidden snij doet het hier ook altijd erg goed!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Parisienne ma 3 okt 2011 - 7:47

Pandora schreef:Een cracotte die ik doormidden snij doet het hier ook altijd erg goed!
Ik heb dan altijd het idee dat het zo blijft plakken.. heb ik bij mijzelf ook namelijk met cracottes! :P Heb het N. daarom eigenlijk nog nooit gegeven.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Flower_L ma 3 okt 2011 - 7:50

Pandora schreef:Een cracotte die ik doormidden snij doet het hier ook altijd erg goed!

hier ook, maar dan de hele cracotte smile meneer doet het niet voor minder dan dat.


L. krijgt 's middags

- rijstwafel
- cracotte
- yoghurt
- komkommer / tomaat
- op kdv weleens een biscuitje
- stukje kaas
- in weekend heel soms paar van die wortelchips van Organic? Weet eigenlijk niet zo 123 hoe dat merk heet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Mida4you ma 3 okt 2011 - 7:50

Owja mijn dochtertje eet 's ochtends regelmatig een cracotte met mij mee, of een knackebrod smile Heerlijk vindt ze het. Als ik alleen al de crackers aan het smeren ben zit ze al om mij heen te hangen en te zeuren :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  snoezel ma 3 okt 2011 - 19:41

Soepstengels zijn hier veruit favouriet.

Al die speciale koekjes voor kinderen... Afzetters...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 20:17

Net zoals het speciale fruit voor kinderen, gedroogd fruit, of kinderappeltjes waar op iedere appel dan een sticker zit. Of dreumes melk/groeimelk, allemaal afzetterij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 23:44

Mama_van2 schreef:Net zoals het speciale fruit voor kinderen, gedroogd fruit, of kinderappeltjes waar op iedere appel dan een sticker zit. Of dreumes melk/groeimelk, allemaal afzetterij.
Dat vind ik ook, en heel smerig spul ook. Al moet ik bekennen dat ik wel eens liga's of van die Bambix dingen in huis heb gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden ) Empty Re: Wat voor koekjes voor een dreumes? ( 14 maanden )

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum