Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeautje voor opa

2 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeautje voor opa Empty Cadeautje voor opa

Bericht  Nyx wo 3 jul 2013 - 10:42

Mijn opa wordt aankomende zaterdag 81 jaar en ik ben uitgenodigd voor het feestje. Ik wil niet weer aankomen met een suffe kaart en geldbedrag, dus ik vroeg me eigenlijk af wat jullie Opa kopen?

Het enige wat ik nog weet van het verleden is dat de beste man alleen maar sokken kreeg op zijn verjaardag. Hij is net zo'n chagrijn als ik ben, vindt niets leuk tot hij iets krijgt. Pap en vrouw hebben pindakaas-tuinhuisjes voor de vogels gekocht. Wat kan ik gaan doen? Ik weet het echt niet. pale 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor opa Empty Re: Cadeautje voor opa

Bericht  ellibre wo 3 jul 2013 - 10:47

Pakket met tijdschriften of puzzelboekjes, fles van z'n favoriete drankje, iets leuks voor op tafel of in de tuin, een leuke ingelijste foto, iets nostalgisch (film of muziek waar hij goede herinneringen aan heeft)
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Nyx wo 3 jul 2013 - 10:54

ellibre schreef:Pakket met tijdschriften of puzzelboekjes, fles van z'n favoriete drankje, iets leuks voor op tafel of in de tuin, een leuke ingelijste foto, iets nostalgisch (film of muziek waar hij goede herinneringen aan heeft)

Mijn opa vindt dus echt niets leuk. Hij leest niet, houdt niet van puzzelboekjes en een biertje op verjaardagen is meer dan voldoende en alleen als oma het toestaat. :P

Ik wil opa wel een foto van mij en mijn broertje doen, welke ikzelf van mijn broertje heb gekregen, maar daar doe ik hem alleen maar pijn mee, omdat mijn broertje er 13 jaar geleden voor heeft gekozen om niet meer met opa en oma om te gaan. Misschien een foto van mezelf? Maar dat lijkt me weer zo narcistisch.

CD is trouwens ook een goed idee. CD ga ik zeker even meenemen (al moet ik pap dan vragen waar opa vroeger van hield). Films kijkt ie niet, vindt ie ook verspilde moeite. angel 

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx wo 3 jul 2013 - 10:56

Krijg opeens een idee; Ik heb nog een hele oude foto van opa en oma die ikzelf ooit heb genomen toen ik tien was. Die kan ik nog in een mooi lijstje stoppen en geven? Of is dat niet leuk?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud