Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeautje voor meisje van 8

+11
Marin
Minx
Aardbei
Susan
Tummy
Stoplicht
Suus
Silver
bolus26
Ibbeltje
Bazinga
15 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Elliot zo 12 mei 2013 - 19:40

Morning!

Een goede vriendin van mij is onlangs bevallen van een dochter. Woensdag ga ik bij haar op kraamvisite. Nu heeft ze ook al een dochter van 8 en het lijkt mij wel leuk om ook een kleinigheidje voor de grote zus mee te nemen. Heeft iemand hier enig idee wat een meisje van 8 leuk vindt? Budget is ongeveer 10 euro.
Ik zat zelf te denken aan iets van nagellak en een leuk armbandje ofzo? Of is dat met 8 jaar nog niet leuk? Ik kan me niet meer herinneren wat ik leuk vond op die leeftijd, haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Bazinga zo 12 mei 2013 - 22:24

Ik vond een skateboard leuk? Very Happy

Ik zou even Action inlopen en voor een tientje wat samenstellen en vooral buitenspeelgoed. Als baby dan binnen slaapt, kan zij buiten herrie maken, springtouwen en stoepkrijten zonder dat ze baby en mama 'stoort'.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Elliot zo 12 mei 2013 - 22:34

Is stoepkrijt niet voor kleinere kindjes? Ik vond dat vroeger echt heel tof, maar ik heb het idee dat ik toen kleiner was.. Anyway, de action is sowieso wel een goeie tip! Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Bazinga zo 12 mei 2013 - 22:47

Wij speelden als wereldoorlogje (voeeeel de logica) en dat moest met stoepkrijt! Net als speurtochten en doolhoven... En 't kost geen drol, pakje stoepkrijt kan er makkelijk bij Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Ibbeltje zo 12 mei 2013 - 22:48

Ik zou geen stoepkrijt of touwtjespring voor 8 jarige. Eerder iets van muziek, nagellak of zo wat jezelf al aangaf. Misschien om lekker te tutten met een maskertje of zo er bij smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  bolus26 ma 13 mei 2013 - 1:21

De 8 jarigen bij ons op school zijn van t knutselen en buiten spelen.Koken en bakken vinden ze ook leuk.Bij de action vind je vast wat! Een armbandje is altijd leuk,of glittergel
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Silver ma 13 mei 2013 - 1:25

Of dat speciale meisjeslego. Friends heet het geloof ik. Is ook heel leuk met die leeftijd.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Suus ma 13 mei 2013 - 1:29

Ik zou je vriendin ook gewoon vragen wat haar dochter leuk vindt, want dat kan best veel verschillen per 8-jarige Cadeautje voor meisje van 8 561177 Ik ben even in mijn eigen fotoalbum gedoken (haha, zit een beetje ziekjes thuis, heb tijd over dus Wink) en rond mijn achtste speelde ik met skateboards, lego, stoepkrijt en bakken vond ik ook erg leuk. Een maskertje had ik echt niet leuk gevonden Laughing
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Stoplicht ma 13 mei 2013 - 2:14

Mijn oudste nichtje wordt zondag 8 jaar en zij is nu helemaal weg van TopModels ( of een ander goedkoper merk ), Lego Friendz ( is denk ik wat duurder dan jouw budget ), ze speelt veel en graag buiten om touwtje te springen, maar kan ook weer uren zoet zijn met Mandela's maken ( kan je wel in de speelgoedwinkel kopen )of een boek lezen. Kortom, ik denk dat je met kleuren, knutselen of springtouwen wel goed zit!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Tummy ma 13 mei 2013 - 2:40

Mijn nichtje vindt knutselen helemaal geweldig (en dan vooral met glitters en felle kleurtjes haha) en daarnaast ook echt een meisje-meisje met make-upjes en sieraden. Haar zou je in ieder geval heel blij maken met nagellakjes denk ik Very Happy
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 2:49

Mijn zusje van bijna 8 maak je nog steeds echt enorm blij met knuffels. Nagellakjes enzo heeft ze helemaal niets mee. Dus dat kan ook enorm verschillen per kind.

Ik zou zelf een boekje geven over het krijgen van een broertje of zusje. Dat kan ze dan zelf lezen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Susan ma 13 mei 2013 - 2:52

Boeken deden het altijd wel goed bij mijn nichtjes toen ze zo oud waren. Of een tegoedbon om met jou op stap te gaan, bijvoorbeeld McDonalds en een bioscoopje. Wel even afstemmen met je vriendin.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 2:54

Marin schreef:Mijn zusje van bijna 8 maak je nog steeds echt enorm blij met knuffels. Nagellakjes enzo heeft ze helemaal niets mee. Dus dat kan ook enorm verschillen per kind.

Ik zou zelf een boekje geven over het krijgen van een broertje of zusje. Dat kan ze dan zelf lezen.

Lise dus wel weer met make up en dat soort spul! Maar inderdaad ook met boekjes, alleen is de pest de laatste tijd dat mensen als ze een boekje kopen het niveau vaak te laag is, dus zou even vragen welke AVI ze leest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Aardbei ma 13 mei 2013 - 3:43

Bazinga schreef:Wij speelden als wereldoorlogje (voeeeel de logica) en dat moest met stoepkrijt! Net als speurtochten en doolhoven... En 't kost geen drol, pakje stoepkrijt kan er makkelijk bij Very Happy
Ojaaaaaa *flashback* wereldoorlogje spelen! Zo dat was echt hélemaal uit mijn systeem!

Verder speelde ik erg veel buiten op mijn 8e, dus denk dat speelgoed voor buiten erg leuk is. Helemaal nu het (hopelijk heel snel) mooier weer wordt. Van die plastic ballen waar je waterballonnen indoet en dan moet overgooien tot hij knapt enzo. Of een waterpistool of iets.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Parel ma 13 mei 2013 - 3:48

Ik haal meestal iets van een Girlz! of de Tina, en dan ga ik naar de Kruidvat en neem ik een neutraal lipglossje en een neutraal nagellakje mee, maak ik dan een mooi pakketje van Cadeautje voor meisje van 8 561177
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Minx ma 13 mei 2013 - 3:50

Bazinga schreef:Ik vond een skateboard leuk? Very Happy

Ik zou even Action inlopen en voor een tientje wat samenstellen en vooral buitenspeelgoed. Als baby dan binnen slaapt, kan zij buiten herrie maken, springtouwen en stoepkrijten zonder dat ze baby en mama 'stoort'.

Ik zou juist iets kopen wat ze samen met mama kan doen. Er gaat nu al zo veel aandacht naar de nieuwe baby dat het juist leuk is om even wat te doen met haar moeder samen. Dus een koekjes bak/versier setje oid.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 3:52

Parel schreef:Ik haal meestal iets van een Girlz! of de Tina, en dan ga ik naar de Kruidvat en neem ik een neutraal lipglossje en een neutraal nagellakje mee, maak ik dan een mooi pakketje van Cadeautje voor meisje van 8 561177

Klinkt als een leuk pakketje! Maar mijn zusje zou daar dus echt nog niks aan hebben. Vind dat meer voor een 12 jarige ofzo. Maar goed, denk dat dat dus echt heel erg per kind verschilt. Ik zelf wilde toen ik in groep 5 zat ook het liefst nog een abonnement op de Okki ipv de Taptoe, ik was helemaal nog niet toe aan 'grote kinderen' dingen, en speelde tot m'n 12e nog met poppen.

Misschien kan je een béétje peilen wat dit meisje leuk vindt, Elliott. Misschien is ze al zo'n heerlijke tuttenbol, maar misschien is ze juist een enorme boekenwurm.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Elliot ma 13 mei 2013 - 4:16

Nou ik weet wel dat ze een kleine fashionista in de dop is Wink ze leest liever de Elle of de Vogue dan Jip en Janneke. Dat pakketje van Parel is denk ik wel een goed idee. Ik zag op FB ook een cupcake foto voorbij komen, dus ik denk dat ze ook wel graag iets bakt. Ik duik even het dorp hier in, ze hebben vast iets leuks!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Parel ma 13 mei 2013 - 4:50

Ja ik ken alleen maar kinderen die veel te volwassen zijn voor hun leeftijd haha
Bij de action kan je ook hele leuke bakdingen kopen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Summerlovin ma 13 mei 2013 - 5:24

Elliot schreef:Nou ik weet wel dat ze een kleine fashionista in de dop is Wink ze leest liever de Elle of de Vogue dan Jip en Janneke. Dat pakketje van Parel is denk ik wel een goed idee. Ik zag op FB ook een cupcake foto voorbij komen, dus ik denk dat ze ook wel graag iets bakt. Ik duik even het dorp hier in, ze hebben vast iets leuks!

Als je voor een tijdschrift gaat zou ik wel eerder voor de tina kiezen. Wat ik mij herinner van de Girlz is dat er ook al dingen in staan over seks.
Mijn buurmeisje is ook net 8 en die vroeg iedereen die op haar verjaardag kwam cadeaubonnen van de coolcat. Maar ik ken ook een meisje van 8 die poppenkleertjes en barbies vraagt.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 5:49

Elliot schreef:Nou ik weet wel dat ze een kleine fashionista in de dop is Wink ze leest liever de Elle of de Vogue dan Jip en Janneke. Dat pakketje van Parel is denk ik wel een goed idee. Ik zag op FB ook een cupcake foto voorbij komen, dus ik denk dat ze ook wel graag iets bakt. Ik duik even het dorp hier in, ze hebben vast iets leuks!

Een kind naar mijn hart Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Elliot ma 13 mei 2013 - 19:08

Haha Punk'd! Echt hoor! Ik ben gewoon jaloers op haar outfits, ze ziet er altijd zo leuk uit.

Ik heb nu MeidenMagazine gekocht, een glossy voor meisjes vanaf 9 jaar. Ze wordt over een week of drie 9 dus dat kan al wel. Verder een nagellakje, een armbandje en een zakje snoep. Volgens mij vind ze dat wel leuk! smile

Thanks voor alle tips!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor meisje van 8 Empty Re: Cadeautje voor meisje van 8

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum